Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp! Mimosa brouwsel paar minuten na inname weer uitgekotst

Help! Mimosa brouwsel paar minuten na inname weer uitgekotst

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PieterHaarlemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na zorgvuldig mimosa hostilis brouwen, paar dagen in de koelkast en verwijderen van tannine bezinksel ben ik er klaar voor:

3 gram syrian rue 'thee'.. vies, maar goed binnen te houden. Niet misselijk.
Half uur later 30ml mimosa 'thee'. Binnen 2 minuten hevige misselijkheid, om vervolgens de boel uit te kotsen. :(

Ik lees over honing, agavesiroop, gember en zelfs wagenziek tabletten... Brouwsel kan ook te zuur zijn, door het gebruik van appelazijn. waarmee is dit het beste mee te compenseren?

Heeft iemand ervaring met uitbraken vrijwel direct na inname, en tips om het te voorkomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
PieterHaarlem zei:
Na zorgvuldig mimosa hostilis brouwen, paar dagen in de koelkast en verwijderen van tannine bezinksel ben ik er klaar voor:

3 gram syrian rue 'thee'.. vies, maar goed binnen te houden. Niet misselijk.
Half uur later 30ml mimosa 'thee'. Binnen 2 minuten hevige misselijkheid, om vervolgens de boel uit te kotsen. :(

Ik lees over honing, agavesiroop, gember en zelfs wagenziek tabletten... Brouwsel kan ook te zuur zijn, door het gebruik van appelazijn. waarmee is dit het beste mee te compenseren?

Heeft iemand ervaring met uitbraken vrijwel direct na inname, en tips om het te voorkomen?
Klik om te vergroten...
Pantomed voor een laagje te leggen , motilium tegen het braken en wat primperan tegen misselijkheid ?

Maar als je toch aan het kokkerellen bent , zou ik opteren voor dmt extractie.
Maar daar vraag je niet om natuurlijk.

of wil je gewoon aya proberen ?

geen idee of je het mss kan aanleggen met iets zodat het niet direct zo zwaar op de maag valt eigenlijk.
P
PieterHaarlemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie en tips inner_search. Een ayahuasca alternatief is mijn doel inderdaad. Mimosa met mao remmer leek mij mooi, maar ik was echt verrast dat m'n maag zich omkeerde. Tientallen keren aya gehad, en altijd binnengehouden.

DMT extractie zou ik dolgraag willen maar ik durf 1 ding simpelweg niet aan; met zeer lichtontvlambaar nafta in de weer in een rijtjeswoning...
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#4
En ik maar denken dat mimosa champange met jus 'd Orange is :tearsofjoy:
P
PieterHaarlemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probleem opgelost! Voor degene die dit lezen omdat ze hetzelfde issue hebben:
Het waren de tannines die nog in het brouwsel zaten. Het bezinksel verwijderen na een paar dagen koelkast was blijkbaar niet genoeg. Gister het brouwsel warm gemaakt en eiwit van ei toegevoegd om tannimes daar in te laten trekken. Met succes, gisteravond mooie reis gemaakt zonder enige misselijkheid of overgeven.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."