Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste keer valt kort te beschrijven: pure euforie. Had ze gewoon thuis met vrienden genomen en na enkele uren was ik aan het genieten."
"Shana_P zei: Ik ben er absoluut tegen. Als het gelegaliseerd gaat worden gaan mensen die het nog nooit gedaan hebben rapper de stap zetten om het te proberen, en coke is een van de verslavendste drugs die er is. Langs de andere kant zou het goed zijn om de shit uit de wereld te helpen maar dan nog... Als er voor mij een drug zou gelegaliseerd mogen worden zou het xtc of lsd zijn. Klik om te vergroten... Dan neem ik aan dat je dan ook tegen het legaal zijn van alcohol bent. Tenslotte is het volgens The Lancet de derde gevaarlijkste drugs en kan iedereen er zomaar aangeraken. Jonger rakkers kunnen zomaar de stap zetten... Het is niet omdat je een stap zet dat je direct verslaafd bent. Verslaafd aan iets worden hangt grotendeels af van je persoonlijkheid. Als je dingen wilt verbieden omdat bepaalde mensen er niet meer omkunnen kan je veel verbieden."
"Skippy zei: Ja en Nee , aan de ene kant Iedereen aan de drugs, beter Aan de andere kant, iedereen naar de klote, niet goed. Klik om te vergroten... In this world your are fucked up anyway Niet iedereen gaat naar de klote van drugs. Er is weliswaar altijd een percentage dat niet rationeel met een bepaalde drugs gaat kunnen omgaan maar als je met die redenering dingen wilt verbieden kan je veel beginnen verbieden. Misschien moeten we de zuurtjes ook maar afschaffen omdat er mensen zijn die er door hun overdreven gebruik ongezond van worden."
"X geeft naar mijn mening de beste hallucinaties . Laatste keer gaven mn lampen een lasereffect en ging de kleur van mn rode lamp over op de hele muur."
"Als je weet dat je iets lekkers in huis hebt liggen wil je daar toch van genieten. Alé, dat lijkt mij toch logisch. De beste manier om van iets lekkers af te blijven is trouwens dat lekkers niet in huis halen."
"Zijn er hier al mensen die enkele dagen na elkaar enkele bollen hebben geslikt? En zoja, heb je daar dan blijvende effecten van? Moeten mensen die zich doen zich zorgen maken? Gelieve geen moraalpraat maar gefundeerde informatie te vertellen. Thx"
"De informatie die je op het internet over eenderd welke drug vind is zo verschillend dat ik niet weet wat ik moet denken. Het zal wel schadelijk zijn zoals dat er veel dingen schadelijk zijn. Wat mij vooral intereseert zijn de effecten daarna en de eventuele blijvende schadelijkheid."
"lucifer in the sky zei: het gaat perfect. ik heb zo ook eens drie dagen achter elkaar xtc genomen. als het gevoel je niks meer doet gwn dosis verhogen de volgende dag. Klik om te vergroten... Hoelang duurde het eer de 'kater' weg was?"
"Ik denk dat het zo een beetje is gelijk met alles... als je je verwachtingen te hoog stelt is het gene wat je gaat doen/voelen nooit fenomenaal. Had je ook gedronken?"
"Lekkerste: Campari en Wijn Vieste: Al het gene wat eindigt op likeur"