Wat weten wij in het algemeen? Hele theorie waar ik het laatst over heb gehad. Het is miss een beetje complot denken (waar ik persoonlijk niet erg van hou) maar wij nemen ALLES voor lief wat de ''regering'' zegt.
Als ze zeggen dat we meer vitamine's moeten eten, doen we dat. Als ze zeggen dat drugs slecht voor je is, gebruiken (meesten
![:wink:]()
) van ons het niet meer. Als ze zeggen dat je niet meer mag roken in de kroeg...staan we ineens als een stel kuddedieren buiten te roken.
*dit gaat eventjes verder op voorgaande
![:wink:]()
*
Wat als ze onze voeding zoals brood en water met voorbedachte rade veranderen met stoffen zodat wij bijvoorbeeld dom blijven...
*dit gaat nog verder dan voorgaande*
Nu komt ook de aap uit de mouw (dit zijn echte LSD gedachtes van mij nl)... Wat als ze LSD dus juist verbieden omdat wij dan pas ECHT zien hoe het is op de wereld. Dat we op LSD pas echt beseffen wat er aan de hand is. Dat we dan pas uit die rare sleur van de maatschappij treden om met onze eigen ogen te zien wat er echt speelt. Religie? Is zo weg te relativeren....en zo kan je uren doorgaan....
Right...aan het begin van dit bericht nooit gedacht dat ik hier zou landen...maar bij deze :P