Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc probleempje

xtc probleempje

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
x
xhozuuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallohallo,

Ik heb nu 5 keer xtc gedaan, de eerste 2 keer beviellen mij goed alleen de laatste paar keren wist ik het niet zo goed meer allemaal.

Mijn probleempjes waren:
Het lijkt wel alsof ik op het zelfde niveau blijf hangen als ik bijneem? Hoe kan dit

Ook heb ik meestal rond 6 a 7 uur begin ik heel veel pijn in mijn buik te krijgen wat soms weg gaat en dan weer terug komt?

En waarom heb ik helemaal geen puf om op te staan om te dansen ( als ik sta voelt dat heel erg naar in me lichaam)

Ik ben 18 jaar, ik weeg 60 kg en mijn pillen zijn altijd getest.

Weet iemand raad?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe vaak neem je? Hoeveel mg neem je per keer?
x
xhozuuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Hoe vaak neem je? Hoeveel mg neem je per keer?
Klik om te vergroten...
1x per maand, rond de 700mg op een avond zeker wel. Zal wel daar aan liggen zeker? Hoe kan het dan dat mijn vrienden die evenveel doen hier geen last van hebben? Zou ik gewoon minder moeten nemen op een avond zodat ik nergens last van heb? ( maar ik heb toch altijd de neiging om bij te nemen, hoe kan ik dit tegengaan?)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je neemt veel te vaak en vooral veel en veel teveel. Ga je echt blijvende klachten van krijgen op den duur. Je vrienden ook op den duur.

Lees dit aub GOED door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Mdma is echt heel slecht voor je bij misbruik.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
xhozuuu zei:
1x per maand, rond de 700mg op een avond zeker wel. Zal wel daar aan liggen zeker? Hoe kan het dan dat mijn vrienden die evenveel doen hier geen last van hebben? Zou ik gewoon minder moeten nemen op een avond zodat ik nergens last van heb? ( maar ik heb toch altijd de neiging om bij te nemen, hoe kan ik dit tegengaan?)
Klik om te vergroten...
Bij pakken bij x werkt niet echt naar mijn ervaring. Alleen verlenging.

Last van de buik wss door niks eten.

Geen puff meer wss door teveel drugs/tehard gaan.

En je neemt teveel
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
HOLY shit, 700 mg. Da's een overdosis van jewelste, zeker met jouw gewicht. Ik vind het nog wonderlijk dat je niet veel meer klachten hebt. Snel minderen zou ik zeggen. Als ik 700 mg neem dan lig ik kwijlend als een halfdode bosmarmot in een hoekje te creperen vrees ik, in het meest gunstige geval.
x
xhozuuuLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Je neemt veel te vaak en vooral veel en veel teveel. Ga je echt blijvende klachten van krijgen op den duur. Je vrienden ook op den duur.

Lees dit aub GOED door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Mdma is echt heel slecht voor je bij misbruik.
Klik om te vergroten...
Blauweaap zei:
Bij pakken bij x werkt niet echt naar mijn ervaring. Alleen verlenging.

Last van de buik wss door niks eten.

Geen puff meer wss door teveel drugs/tehard gaan.

En je neemt teveel
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
HOLY shit, 700 mg. Da's een overdosis van jewelste, zeker met jouw gewicht. Ik vind het nog wonderlijk dat je niet veel meer klachten hebt. Snel minderen zou ik zeggen. Als ik 700 mg neem dan lig ik kwijlend als een halfdode bosmarmot in een hoekje te creperen vrees ik, in het meest gunstige geval.
Klik om te vergroten...
Superbedankt voor jullie reacties, dit heeft me toch wel aan t denken gezet. Vanaf nu 3 maanden break ertussen en veel minder op een avond!! Ben gewoon een eigenwijze tiener met geen verstand. Bedankt nogmaals voor de reacties!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
xhozuuu zei:
Superbedankt voor jullie reacties, dit heeft me toch wel aan t denken gezet. Vanaf nu 3 maanden break ertussen en veel minder op een avond!! Ben gewoon een eigenwijze tiener met geen verstand. Bedankt nogmaals voor de reacties!
Klik om te vergroten...
En help je vrienden ook even aan deze info.
x
xhozuuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
En help je vrienden ook even aan deze info.
Klik om te vergroten...
Meteen screenshots doorgestuurd! Ik voel me echt een sukkel nu. Maar beter dat ik er nu achter kom dan later.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
xhozuuu zei:
Meteen screenshots doorgestuurd! Ik voel me echt een sukkel nu. Maar beter dat ik er nu achter kom dan later.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, voel je geen sukkel. Vele nu “verstandige” leden zijn onverstandig begonnen. Me too!
Blijf lekker hangen hier en je leert een hoop.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Bij pakken bij x werkt niet echt naar mijn ervaring. Alleen verlenging.

Last van de buik wss door niks eten.

Geen puff meer wss door teveel drugs/tehard gaan.

En je neemt teveel
Klik om te vergroten...

Ik vind dat bijnemen alleen werkt als ik lang geen XTC gebruikt heb. Als ik na heel wat maandjes weer iets neem, dan merk ik wel weer een nieuwe "piek" van bijnemen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
xhozuuu zei:
Meteen screenshots doorgestuurd! Ik voel me echt een sukkel nu. Maar beter dat ik er nu achter kom dan later.
Klik om te vergroten...

Je bent zeker geen sukkel hoor. Ook de mensen die hier het hardst roepen dat je er verstandiger mee om moet gaan (including me) hebben wel eens onhandige dingen gedaan. Ik had zelf tot ik jaren geleden op dit forum kwam, nooit van de max.1.5 mg per kg gehoord. Moet zeggen dat ik hier meestal ook wel iets overheen zit want als ik daar vanuit ga met mijn gewicht (ongeveer het jouwe) zou ik maar max. zo’n 90 mg MDMA mogen gebruiken. Daar doe ik het niet voor. Ga meestal tot 150 mg ongeveer. Toch is dit wel een goede regel om in het achterhoofd te houden als leidraad. De regel is zeker bij de wat meer gemiddelde gewichten/posturen realistisch. (Alles tussen heel slank en overgewicht in zeg maar.)

Iemand die 470 kg weegt zou 700 mg mogen gebruiken... maar eh, ja. xD

Wel chill hoe je de ‘kritiek’ oppakt, doet niet iedereen zo makkelijk. Het zijn ook slechts goedbedoelde adviezen natuurlijk. :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
xhozuuu zei:
Meteen screenshots doorgestuurd! Ik voel me echt een sukkel nu. Maar beter dat ik er nu achter kom dan later.
Klik om te vergroten...
Jezus... 700mg is echt bizar veel! Goed dat je nu gaat minderen! Je zou trouwens pas een echte sukkel zijn als je zo door was blijven gaan na dit gelezen te hebben. Je eerlijke en verstandige reacties hierboven 'verraden' toch een stukje volwassenheid :wink:
W
WowflowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Phoe dat is niet weinig inderdaad. Ik zou je willen adviseren om nu niet 3 maanden, maar zeker een half jaar/jaar te wachten. Je hebt je hersens namelijk frequent flinke opdonders gegeven. Gun ze de tijd om bij te komen (ook al voel je je prima). Beter voor je hersenen nu en later, en beter voor je volgende keren.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik had vorige x 6 260mg pille op ik zat toen tijdens de x zwaar te trippen erbij en nam elk half uur op het eind een halfje. die week heb ik me zelf vertieft gevoeld en ik deed dingen en dacht dingen die ik normaal nooit zou doen ik was exht een ander persoon ik had ook schokken door heel me lichaam , pas ermee op ik heb ervan geleerd ik heb laast dan weer gebruikt na 4 maanden en heb het op 3 kwart gehouden ik voelde ook bijna niks van het effect nu zeker half jaar wachte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."