Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verslaving bestaat zeker wel, alleen is dat nooit 'het' probleem. Er zal altijd een onderliggend probleem zijn die de verslaving heeft getriggerd, om een bepaalde leegte op te vullen/gevoelens weg te drukken bijvoorbeeld. Ik denk dat ts dat bedoeld. Wanneer je je verslaving hebt verslagen zul je juist ook aan je onderliggende problemen moeten werken, om te voorkomen dat je niet opnieuw in een val terechtkomt. Voorbeeld: 3mmc was zo lekker, ik kon niet meer stoppen. Nu ben ik verslaafd, en ga afkicken. Was het lekkere van 3mmc de oorzaak van de verslaving? Nee, welk gat heb je er mee geprobeerd op te vullen? Btw iedereen heeft gaten die hij/zij op wil vullen. Ook iemand die maar 1x per maand iets gebruikt om even de realiteit te ontvluchten."
"Waar je misschien mee kunt helpen als tripsitter is het doseren op de sleutel. Ik vind het na 3/4 puntjes steeds lastiger worden om iets uit de zak te krijgen, en helemaal om te beoordelen hoeveel er nou op de sleutel ligt 😅."
"Leuk report! Zelf zweer ik tegenwoordig ook bij de nexusflip. Nu 2x gedaan en bevalt super. Door de nexusflip voorkom ik dat ik voor de 2e keer mdma bij neem. Scheelt enorm voor de kater, al neem ik alsnog 2x lichaamsgewicht (bij enkel mdma zat dat tegen de 3x). Ook heb het idee dat je door de 2cb een lekkere afterglow kan krijgen. Wat ik ook lees in je report, en herken bij mezelf, is dat je het idee had bij het nemen van de 2cb van; "aii nu is het al weer voorbij". Terwijl dat helemaal niet zo is, de ervaring met 2cb is ook super, maar met het nemen van 2cb sluit je toch het hoofdstuk mdma voor die avond af. Edit: Ketamine bumpen vanaf 2/3 uur na inname 2cb is ook heel lekker, maar dat is voor jullie misschien voorlopig nog even toekomstmuziek, omdat je 2cb net leert kennen en nog geen ervaring met ketamine hebt."
"Het blijft grappig om te zien dat veel mensen een bepaalde ervaring koppelen en danken aan het vormpje waarin hun mdma gegoten is. Wat te denken van de variabelen: - het feestje - je mindset - gezelschap - dosering - en nog veel meer factoren die allemaal een (kleine) rol spelen in de ervaring. MDMA= C₁₁H₁₅NO₂ XTC= leuk vormpje((C₁₁H₁₅NO₂* hoeveelheid) + bindmiddel) Met de aantekening dat er behalve de mdma en het neutrale bindmiddel soms bijvoorbeeld caffeine aan je pil is toegevoegd, wat mogelijk een klein verschil kan geven in effect en ervaring."
"Even uitschrijven hoe het hele proces eruit zien, van productie tot je hersenen, als je slecht geproduceerde pillen hebt, door een gaar proces waardoor de zuiverheid niet al te hoog is. Productieproces: 1 gram Matige productiekwaliteit: 60% MDMA moleculen, 40% mislukte moleculen (dus geen MDMA) Stel hiervan maakt iemand 5 xtc pillen: 200mg in elk. (Waarvan 60% geslaagd en 40% niet) Ik koop deze, en laat deze testen. Dan komt er volgensmij uit de test: 200mg*60% = 120mg mdma. Ik neem deze pil, en die 120mg wordt in je leipe harses opgenomen. Uiteindelijk gaat het dus (volgensmij) gewoon om het aantal mg MDMA (dus geslaagde moleculen) dat je naar binnen gooit, hoe slecht ook geproduceerd."
"Op Partyflock staan verschillende hele vette collecties; hier een voorbeeld van iemand:"
"Belangrijk (voor mij) om elke keer weer een fijne trip te beleven is om het gevoel en de hunkering naar de eerste (paar) keer niet na te jagen. Beleef elke trip als een op zichzelf staande ervaring, probeer ze niet te vergelijken. Daarbij helpt het om lange pauzes te nemen, zodat je nog wel weet dat het ontzettend lekker is, maar dat je niet meer precies weet hoe het is."
"Phoe dat is niet weinig inderdaad. Ik zou je willen adviseren om nu niet 3 maanden, maar zeker een half jaar/jaar te wachten. Je hebt je hersens namelijk frequent flinke opdonders gegeven. Gun ze de tijd om bij te komen (ook al voel je je prima). Beter voor je hersenen nu en later, en beter voor je volgende keren."
"Afgezien van gezondheidsredenen en dergelijke, is voor mij 3+ maanden pauze enorm van belang om het speciaal te houden. Het echte bijzondere vast houden van mdma, lukt (voor mij) enkel bij het respecteren van 3+ maanden. Je moet niet meer weten wat mdma nou precies met je doet en hoe het voelt. Je weet dat het fantastisch is, maar hoe dat dan precies voelt; dat ga je dan weer kunnen ervaren. Een sporadische vervroegde keer (voor mij is dat alsnog 2 maanden) zal zeker leuk zijn, maar mist dan toch het echte speciale."
"Ik heb vragen wat betreft het mogelijk combineren van xtc en 2cb op een feest. Ervaring met beide, gescheiden gebruik. Man 23 180cm 75 kg Ten eerste, is het leuk om op een feest eerst xtc te gebruiken en dan daarna nog wat 2cb te pakken? kan je daarmee(de 2cb) goed door feesten? Mijn ervaring met 2cb op zich in een lage dosis, +- 10mg, is dat het euforisch, lachen, en energiek is. Maar is dat na xtc ook nog zo? Space je dan niet te veel weg? Het idee om de nexusflip te gaan doen is gekomen omdat ik max 4,5 uur lekker kan gaan op xtc, en ik toch eens wat langer onder invloed wil zijn op een feest. Maar zonder gebruik van pep/sos enz. en na het feest ook nog even wil genieten. Mijn idee: (feest van 21:00 - 06:00) 00:15 > inname 105mg mdma 02:00 > inname 60mg mdma 03:45 > inname 10mg 2cb Maar mijn idee zit ik dan na afloop van het feest nog in de 2cb flow wat wel lekker is om niet te crashen voordat ik in bed lig.. Maar gaat dit werken? Andere tijden, dosering, of zeggen jullie, gewoon alleen xtc vanaf 01:30?"