#1
Amfetamine of een RC amfetamine . Maar 1 keer per 6 weken xtc is wel te veel!Dan kan ik hier wellicht ook mijn vraag kwijt. Ik gebruik om de 6 weken keurig 180 mmg puur M en heb nog nooit iets anders geprobeerd. Wel interesse behalve in coke. Nu ga ik naar Fusion van de zomer. Super veel zin in ! Maar dat betekend 4 dagen en nachten festivallen. Natuurlijk duik ik m’n tent in af en toe maar hoe ga ik dit aanpakken wat drugs betreft ? Zijn er psych drugs waar je ook lekker op kunt dansen ? Het zal waarschijnlijk 1a 2 x m zijn ,maar de rest? Blowen ? Paddo’s ? Lsd? Ik ben geïnteresseerd in jullie ervaringen. Groetjes me ( 52) 😇😃