Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Rtby kan u alleen maar gelijk geven. alleen met xtc had ik persoonlijk snel het gevoel naar meer. Na lang opzoeken blijkt xtc ook een van de soorten te zijn die bij iedereen anders werken ma gewoon safe spelen niet teveel zeker niet bijnemen en safkes ik had zelf het gevoel dat men high er sneller door werd geactiveert"
"Woezoe zei: Sup Drugsforum, Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen; Ik wil iets nieuws. Ik ben nu 16 jaar oud en heb tot nu toe alleen nog maar Wiet/Alcohol/Nicotine/Caffeine gedaan. Dit doe ik nu 1 jaar lang en doe het totaal niet regelmatig. Gewoon wanneer ik er zin in heb. Wiet doe ik misschien 1 keer in de 2 maanden. Alcohol soms op een vrijdag avondje. Misschien 1keer in de maand. En afentoe een sigaretje met mijn vrienden na school. Maar eigenlijk vind ik het allemaal niet zo leuk meer. Ik heb trouwens ook ADHD. Maar ik ben niet echt verslavingsgevoelig. 1 jaar geleden raakte ik erg geinteresseerd in Drugs. Alle soorten Drugs. Ik weet er voor mijn leeftijd en vergeleken met mijn omgeving best veel vanaf. Ik ben er een soortvan klaar voor. Maar ik ben nog maar 16. Nu weet ik uit een vorig topic van mij dat het echt niet verstandig is om nu al aan de zware shit te gaan zitten. Maar ik ben gewoon echt toe aan iets nieuws. (Mijn stomme puberbrein) Maar nu weet ik ook wel, dat ik niet gelijk echt heavy wil gaan door bijvoorbeeld op LSD te gaan trippen. Maar wat raden jullie aan? MDMA? Lage dosering op een leuk feest met goede vrienden? Ik voel dat ik er wel klaar voor ben en heb er zoo veel zin in. Of is er misschien iets anders dan Wiet/Alcohol. Ik heb vanwege mijn ADHD al 4 jaar lang elke dag Ritalin geslikt. Ik weet dat dit niet een heel bijzondere heavy drug is maar ik heb dus wel kindoff ervaring met (hard)drugs. Ik wil het geen harddrug noemen, maar het staat wel op lijst 1 van de opiumwet dusja. Ik zie de reacties al komen: Doe het niet. Je bent nog veel te jong. Dit snap ik helemaal. En dit waardeer ik ook echt, zorgzaamheid. Maar ik voel me mentaal gewoon ready voor iets nieuws. En iets zwaarders. En dan heb ik het niet over Cocaïne of GHB waar je snel verslaafd aan kan raken. Maar een pilletje kan toch niet zo erg zijn? (Elke reactie wordt gewaardeerd Klik om te vergroten... #nohate Ge zijt 16 ik 19 ik zou zeggen we zullen wisselen met nen slechte lever door keta denken te overmeesteren men tanden door bv te kauwen van een goed pilletje zijn niets meer waard ik haal elke week zeker 1brokje tand er van tussen me dit bedoel ik gwn toen ik 16was wou ik hetzelfde doen zoals gij met als gevolg dak een volledig jaar enorm veel geld en een vuile verlsaving aan ketamine de moment da ik daar vanaf was en het drug wereldje had ik al vanalles geprobeert zocht ik naar vervaning dus gebruik ik dagelijks speed en ge kunt maar 2kanten opgaan oftewel mijn kant oftewel als ge een steenhard karakter hebt kunt ge een van de weinige worden die wel deftig met dope kan omgaan en als ge iets wilt proberen nie te hard en kleine dosis zou ik gwn de natuurlijke dingen proberen altijd veel gezonden dan de chemische stofjes bv met wa vrienden een boswandeling doen padotje eten"
"Dit is inderdaat vele beter! Danku."
"Dat is wel goed dat je nadenkt over minst beschadigde drug ik zou zeggen pillen. ge kunt beginnen met een kwartje voelt na een half uurke niets neem nog een kwartje maar da moment wel beter stoppen of ge maakt mijn da op rave en ik had 2halve genomen en na een uur voelde ik nog relatief weinig maar had er niet aan gedacht dak ik en halve fles grey goose binnen en dat zorgt ervoor dat het efect ervan tot 2keer zo lang dus ik neem nog een halve ja 10min knetterstrak en voor 3a4uur zat ik geweldig goed en bad trip met pillen gebeurt niet zo makkelijk of ge zou er 4moeten nemen ma de 1ste altijd nen of zelf een kwartje zo leert ge het op aangenamere manier kennen de high zelf komt na een half uur het eerste dat je voelt is u volledig lichaam spant op daarna de kaken en muziek is een beleving zoals geen ander neem het vb alle soorten hardcore enz spelen mee inu lichaam dus ge reageerd meest op de muziek en ge zit met het probleem 9op de 10 pillen zijn mdma da kan van 12mg tot 220mg gaan da merkt ge aan de grote ma ik denk da een avondje pillen leren kennen nog het beste gaat passen bij u en tis nie om te zeggen na 1tje wilt ge direct 2 da heefd maanden geduurt tegen dak da opnieuw 1tje nam de afkick de ochtend erna valt mee beetje koppijn meer nie @Woezoe"
"En bij pillen zit de mdma verwerkt met pmma hetgene da u strakzet en b24 meestal en da zorgt dat de kaakjes strakker komen en als ge uit u "trip" wilt komen altijd 1jonko mee hebben die kan u leven redden want"
"@Raver ook waar. Het is en blijfd hardrug en hoe jonger ge zijt hoe erger deze kunnen aankomen @Woezoe neem de juiste keuze maar bij elke drug is er een plus en minpunt"
"Is ook waar maar ik stond vroeger met mensen in contact die pillen testen etc en ik ben eens 10verschillende gaan binnensteken en bleek 4daarvan zat wel degelelijk pmma in verwerkt maar minder dan 5procent en pmma werk bij lage hoeveelheden gemengt met 100tal andere stoffen als een spieropspanner & ikzelf ben al veel bad trips gesaved door een jonko gwn rustig ergens gaan zitten en natuurlijk water helpt ook altijd Maar dan zijn er bv mensen die een badtrip saven door buiten frisse lucht te nemen"
"Ben 1keer naar een freeparty in wallonie geweest een stampje van 60uren aan 1stuk op de pep het enige waar ik last van had was men rug dus ging ik wat stampen en zitten. Heb wel en 4flessen water van 1.5liter gedronken want het schuim was niet uit te houden wat ik wel kan meegeven mixen is iets dat je beterd vermijd heb mensen zien ondergaan.. en moest je toch mixen beter pep met bv wat keta erbij dan pep en alcohol is een groot verschil in veel gevallen een 70% ong loopt de kombinatie slecht af maar ik geloof niet in verslavingen etc als je u eigen lichaam kent weet je u grenzen zijn en altijd in u achterhoofd houd dat de kans er is dat je stash op is en die moment beslist de verslaving beter gwn een 2weken ertussen laten kan u lichaam rusten ook na 2of3 of meer dagen stash op= eerst goed denken of je de juiste beslissing neemt maar dan zijn er ook mensen zoals mij bv die geen afkick hebben toch niet van pep de rest wel & iets wat voormij ook altijd goed helpt is na een festival thuiskomen jke roken rustig gaan slapen de kans is groot als je opstaat dat je kater minder is dat hangt van de persoon af"
"Degene die ik heb geprobeert: Wiet Hasj Pillen veel te veel soorten en formaten Ketamine staven en bollen Speed, roze speed, speedolie voor in de cola Morfine tabletjes van 80mg zijn al van de markt gehaalt & vervangen door witte producten Mesqalines Mefie en mefie drone x4 zo sterk als ge goeie hebt 2cb gesnoven 2cb tabletten Tripjes o.a postzegels Pados Truffels Salvia maar het was mindere kwaliteit.. Dmt roken Metox Balloon "lachas" Deze wil ik nog proberen Liquid En da is het Het lijkt alsof ik het grappig vind. Correctie van 8opde10 dingen in de lijst ben ik totaal nie trots op maar ik wou in men jonge jaren veel dingen proberen en ik mag trots zijn op het feit da veel dingen blijven bij proberen buiten speed en weed dat is wel 1van de 2dagelijks"
"Ik vind het eerlijk grappig dat mensen dronken scheef high etc gaan rijden en dan worden ze gepakt en proberen ze de schuld bij politie wie dan ook te steken neen! ge kunt dom genoeg zijn om het welte doen kuntge de gevolgen dragen ook!! ze nemen een speekseltest af 2procent van die testen zijn vals dus op 10.000 personen zijn er dat 200die iets binnen hebben maar niets hadden gepakt @Conjo ik hoop vooru dat ze een fout maakte anders wens ik u suc6 met de zaak naar voren te brengen plus paar duizend euros aan advocaten waar ik woon in aalst in belgie is er 2weken geleden nogmaar iemand omver gereden op een voetpad dan pakken hem een paar straten verder na een mislukte poging van vluchtmisdrijf blijkt dat hij teveel alcohol in zijn bloed had plus mdma en pmma van pillen waarschijnlijk heefd het slachtoffer veel geluk gehad dat een gebroken been en veel blauwe plekken het deden maar mensen iedereen of 90procent op zijn minste heefd zijn manier om iets te gebruiken maar in de auto gebruik je niets simpel! Net zoals bij kinderen gebruiken dat is ook iets waar nog 10keer zo streng moeten worden als mijn kleine broer thuiskomt blijf ik nuchter en als hij dan weer met de mama weggaat neem ik alles uit men kast waar de kleine nooit aan kan!"