Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC willen proberen maar niet durven

XTC willen proberen maar niet durven

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DannytryitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe gevaarlijk is xtc nou werkelijk ik wil graag voor 1 keer deze ervaring meemaken de 1 zegt 1 pilletje en je bent dood de ander zegt tis veiliger als drinken ook diverse artsen gesproken 1 zegt doen de ander zegt tis zelfmoord. ik weet het ff niet weet al dat je 2 glazen water per uur moet drinken en ik begin zowieso met een kwart pil ga dit met een vetrouwde vriendt en zn pa en ma doen kan iemand mij beetje gerust stellen.
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lees eerst nog eens wat posts op dit forum, bijvoorbeeld de stickies (bovenste). Deze zijn informatief genoeg om je op weg te helpen.

1 pil is niet hetzelfde als een andere pil wat betreft sterkte, inhoud, etc. Dus een kwartje van iets nemen zegt vrij weinig.

Rekening houden met 1-1,5x je lichaamsgewicht als dosering in mg wordt vaak aangehouden. Houdt dat, zeker voor een eerste keer, als maximum en blijf niet bijpakken.

De eerste keer kan het altijd langer duren voor je iets voelt. Of in ieder geval voor je door hebt dat er iets anders is. Ga niet zitten wachten of ongeduldig worden, dit doet je trip alleen maar afzwakken. Laat het juist lekker over je heen komen en gebeuren.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De LD50 van MDMA ligt op 160mg/kilo lichaamsgewicht.

Dat betekent dat je afhankelijk van je lichaamsgewicht zo'n 10 a 15 gram XTC moet snoepen om 50% kans op overlijden te hebben.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Rtby kan u alleen maar gelijk geven. alleen met xtc had ik persoonlijk snel het gevoel naar meer. Na lang opzoeken blijkt xtc ook een van de soorten te zijn die bij iedereen anders werken ma gewoon safe spelen niet teveel zeker niet bijnemen en safkes ik had zelf het gevoel dat men high er sneller door werd geactiveert
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees dit maar eens aandachtig door. Daar staat alle belangrijke en handige info in.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dannytryit zei:
Hoe gevaarlijk is xtc nou werkelijk ik wil graag voor 1 keer deze ervaring meemaken de 1 zegt 1 pilletje en je bent dood de ander zegt tis veiliger als drinken ook diverse artsen gesproken 1 zegt doen de ander zegt tis zelfmoord. ik weet het ff niet weet al dat je 2 glazen water per uur moet drinken en ik begin zowieso met een kwart pil ga dit met een vetrouwde vriendt en zn pa en ma doen kan iemand mij beetje gerust stellen
Klik om te vergroten...

Dood gaan of dat het zelfmoord is dat heb ik nog nooit gehoord. Van MDMA kan je je in principe bijna geen overdosis van krijgen. Zeker niet van een zuiver pilletje.
MDMA is ook niet zo snel verslavend.
Test je pil voor de zekerheid neem niet meer als 100mg en an alles zal wel goed komen :)

Have fun!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, we leven hier massaal nog op dit forum, dus dat het zelfmoord is zou ik niet durven beamen. :upsidedown:

Lees inderdaad de veiligheidsregels goed door en de kans dat er iets vervelends gebeurt is erg klein.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees dit maar eens aandachtig door. Daar staat alle belangrijke en handige info in.
Klik om te vergroten...

Roze olifant zei:
Nou, we leven hier massaal nog op dit forum, dus dat het zelfmoord is zou ik niet durven beamen. :upsidedown:

Lees inderdaad de veiligheidsregels goed door en de kans dat er iets vervelends gebeurt is erg klein.
Klik om te vergroten...

Misschien moet ik vaker psychedelica gebruiken om meer egodood te ervaren, maar ik moet toegeven dat het altijd goed doet om te zien dat mensen netjes doorverwezen worden naar mijn handleiding :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fenrir zei:
Misschien moet ik vaker psychedelica gebruiken om meer egodood te ervaren, maar ik moet toegeven dat het altijd goed doet om te zien dat mensen netjes doorverwezen worden naar mijn handleiding :)
Klik om te vergroten...
Hij is ook erg goed, duidelijk en uitgebreid geschreven. Bijna een must voor de xtc/mdma gebruiker.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Hij is ook erg goed, duidelijk en uitgebreid geschreven. Bijna een must voor de xtc/mdma gebruiker.
Klik om te vergroten...
En @Fenrir is er nog
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fenrir zei:
Misschien moet ik vaker psychedelica gebruiken om meer egodood te ervaren, maar ik moet toegeven dat het altijd goed doet om te zien dat mensen netjes doorverwezen worden naar mijn handleiding :)
Klik om te vergroten...

Kan eigenlijk toch nog wel netter:

Fenrir (2017, June 30). MDMA/XTC: handleiding. Retrieved from https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ [Year, month, day].

Niet te bescheiden, hij is APA-waardig.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze olifant zei:
Niet te bescheiden, hij is APA-waardig.
Klik om te vergroten...

Damn, dank je wel :sparklingheart:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."