Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine eerste keer meteen mixen met speed.

Ketamine eerste keer meteen mixen met speed.

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij hebben zulke sterke keta volgens mij snuif ik lijntjes van 10 of 20 nu echte pure keta is echt heavy spul...
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi mensen ik heb gister nacht voor het eerst ketamine gebruikt.
Ik was op dit moment al 2e nacht aan het doorhalen op speed.
Eerste 2 lijntjes waren leuk maar toen ik ging mixen ben ik echt diep gegaan.

Dat heb ik geprobeerd met een ik denk max 75 mg lijn keta en speed gemixt.

Ik was veranderd in een schuifpuzzel die alle kanten werd in gedrukt vervormd, ik heb mezelf meerdere keren opnieuw ervaren ik kon niet bewegen. Ik had het gevoel dat ik dood was m'n persoonlijkheid was compleet verdwenen.
Was er van overtuigt dat ik een voorwerp was. Wisselde steeds van omgeving.
die dosis is niet bijzonder hoog maar deze belevenis is wel apart, vermoed ik.

Daarna niesde ik mezelf de realiteit letterlijk in kan iemand dat herkennen?
Zo hard dat me ouders in de ochtend vroegen of niet zo overdreven wil schreeuwen bij niesen.
Waardoor gewoon neer knalde op me kussen en ik was weer fine

Zo'n lage dosering maar wel heel diep vagen volgens mij.
Als dit meeviel zeg het gerust eerlijk dan ga ik nooit verder.
Want het gevoel dat je niet meer bestaat als mens.
Dat vond ik nogal heftig.

@Psychedelibee Als je tijd hebt wil ik graag jou gedachte over deze laat ik zeggen aparte ervaring weten.

Groetjes,

VlotteSpeed
D
DaveHagenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi VlotteSpeed,

klinkt heftig, gelukkig ben je er levend uitgekomen, en 75 mg vind ik eerlijk gezegd erg hoog, en drugs kun je beter niet mixen, want het kan gevaarlijk zijn, vooral voor een beginner
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Levend uit gekomen, uhm ik lees dat sommige op dit forum 150 mg nemen.
Maar, je bedoelt vast vanwege de eerste keer. Ik had wel een ketamine kenner die me af en toe wat wijsheid bij praatte.
Die vertelde me ook dat een mix veel heftiger is nou ik was er wel klaar voor alleen zo diep had van mij niet gehoeven.
Voor de eerste keer.
D
DaveHagenLid
01-01-2024, 00:00
#5
VlotteSpeed zei:
Levend uit gekomen, uhm ik lees dat sommige op dit forum 150 mg nemen.
Maar, je bedoelt vast vanwege de eerste keer. Ik had wel een ketamine kenner die me af en toe wat wijsheid bij praatte.
Die vertelde me ook dat een mix veel heftiger is nou ik was er wel klaar voor alleen zo diep had van mij niet gehoeven.
Voor de eerste keer.
Klik om te vergroten...

Jup, ik bedoelde de eerste keer. En fijn om te horen dat je iemand had die dat kent:thumbsup1:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
DaveHagen zei:
Jup, ik bedoelde de eerste keer. En fijn om te horen dat je iemand had die dat kent:thumbsup1:
Klik om te vergroten...
Ja dat was heel relaxed wel, hij raadde het me af om het te doen maar aangezien ik al onder invloed van speed was moest ik het maar eens proberen, wel meteen meegemaakt dat tijdens ketamine zeker wel hele onwerkelijke dingen kan veroorzaken.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Jen lees mijn ervaring vind je dat heftig?
Ik vind het namelijk abnormaal.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi vlottespeed,

Dat klinkt meteen als een k-hole en een k-hole is voor iedereen anders. Met andere woorden teveel keta voor jou op dat moment.
Met de combinatie met speed ben ik onbekend dus daar weet ik niks van.
Maar een k-hole is bij de ene persoon erg positief en bij de andere een hell.
Ik ga kosten als ik zo ver erin kom dus zorg dat het niet gebeurd.

Wat wij doen is coke ernaast. De coke dempt de Ketamine dus soms neem je net iets te veel en ga je dus te ver erin dan kan je dat dempen met coke gebruik.
Vind het ook een leuke combi coke en ket.

Maar op je vraag vind je dat normaal?
Mensen gaan door de gekste dingen heen met keta. Neem de volgende keer super dunne lijntjes en hou in je achterhoofd keta is geen coke of pep waar je zo dikke lijnen van kunt nemen.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar, dat is toch niet mogelijk op zo'n lage dosering..
Ik lees vaak dat mensen 150 mg snuiven en dan even later nog 50.
Ik nam 75 keta en deel pep.
Ik wist niet wat ik moest verwachten het was gewoon indrukwekkend.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misbruik zei:
Hoi mensen ik heb gister nacht voor het eerst ketamine gebruikt.
Ik was op dit moment al 2e nacht aan het doorhalen op speed.
Eerste 2 lijntjes waren leuk maar toen ik ging mixen ben ik echt diep gegaan.

Dat heb ik geprobeerd met een ik denk max 75 mg lijn keta en speed gemixt.

Ik was veranderd in een schuifpuzzel die alle kanten werd in gedrukt vervormd, ik heb mezelf meerdere keren opnieuw ervaren ik kon niet bewegen. Ik had het gevoel dat ik dood was m'n persoonlijkheid was compleet verdwenen.
Was er van overtuigt dat ik een voorwerp was. Wisselde steeds van omgeving.
die dosis is niet bijzonder hoog maar deze belevenis is wel apart, vermoed ik.

Daarna niesde ik mezelf de realiteit letterlijk in kan iemand dat herkennen?
Zo hard dat me ouders in de ochtend vroegen of niet zo overdreven wil schreeuwen bij niesen.
Waardoor gewoon neer knalde op me kussen en ik was weer fine

Zo'n lage dosering maar wel heel diep vagen volgens mij.
Als dit meeviel zeg het gerust eerlijk dan ga ik nooit verder.
Want het gevoel dat je niet meer bestaat als mens.
Dat vond ik nogal heftig.

@Psychedelibee Als je tijd hebt wil ik graag jou gedachte over deze laat ik zeggen aparte ervaring weten.

Groetjes,

VlotteSpeed
Klik om te vergroten...
Heb je de keta laten testen? En hoe lang duurde die ervaring? Ik vermoed dat je geen keta had, maar bijvoorbeeld methoxetamine. Want zo'n heftige ervaring van slechts 75mg, ook nog eens gecombineerd met speed wat het minder heftig maakt, klinkt zeer onwaarschijnlijk en dus eerder als een ander middel.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Om te gaan zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat snap ik niet.. ooit wel eens pure goede keta gehad? Waarschijnlijk niet..

Hij zegt al dat hij 2 lijnen had genomen. Laten we zeggen 3x75mg dat is 225mg.
Ik heb hier een keta liggen daar moet je geen kwart gram van opsnuiven binnen een uur want dan kan je je idd een schuifpuzzel voelen. Mensen die pep en coke snuiven doseren keta vaak veels te hoog. Van goede keta heb je geen dikke lijnen nodig!
Ik ben een ervaren keta gebruiker en heb het al vaak gezien dat mensen heeel snel teveel nemen..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jen zei:
Om te gaan zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat snap ik niet.. ooit wel eens pure goede keta gehad? Waarschijnlijk niet..

Hij zegt al dat hij 2 lijnen had genomen. Laten we zeggen 3x75mg dat is 225mg.
Ik heb hier een keta liggen daar moet je geen kwart gram van opsnuiven binnen een uur want dan kan je je idd een schuifpuzzel voelen. Mensen die pep en coke snuiven doseren keta vaak veels te hoog. Van goede keta heb je geen dikke lijnen nodig!
Ik ben een ervaren keta gebruiker en heb het al vaak gezien dat mensen heeel snel teveel nemen..
Klik om te vergroten...
Misschien moet je mijn bericht nog eens lezen... Anders kloppen de doseringen die hij noemt gewoon niet. Jij maakt er nu zelf hele andere doseringen van in ieder geval...

En ja, ik heb zelf ook ruim ervaring met pure keta en van 200mg in een keer zit ik ook in khole.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoals ik het lees waren er al 2 lijnen binnen, en daarna nog een lijn van +- 75mg keta gemixed met speed. Ik kan me (in combinatie met het slaapgebrek wellicht) best voorstellen dat je daar een legpuzzel van wordt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
KropSla zei:
Zoals ik het lees waren er al 2 lijnen binnen, en daarna nog een lijn van +- 75mg keta gemixed met speed. Ik kan me (in combinatie met het slaapgebrek wellicht) best voorstellen dat je daar een legpuzzel van wordt.
Klik om te vergroten...
Misschien heb ik het verkeerd gelezen dan.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jen zei:
Om te gaan zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat snap ik niet.. ooit wel eens pure goede keta gehad? Waarschijnlijk niet..

Hij zegt al dat hij 2 lijnen had genomen. Laten we zeggen 3x75mg dat is 225mg.
Ik heb hier een keta liggen daar moet je geen kwart gram van opsnuiven binnen een uur want dan kan je je idd een schuifpuzzel voelen. Mensen die pep en coke snuiven doseren keta vaak veels te hoog. Van goede keta heb je geen dikke lijnen nodig!
Ik ben een ervaren keta gebruiker en heb het al vaak gezien dat mensen heeel snel teveel nemen..
Klik om te vergroten...



Er zijn zelf soorten tripket die je in een andere wereld brengen met bv kegels van uren staren naar men muur en zoals iedereen hier zegt een k hole is bij iedereen anders zo is er iemand in men vriendengroep die praat tegen garage poorten
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wobba zei:
Er zijn zelf soorten tripket
Klik om te vergroten...
Hahaha met deze onzin kwam een dealer van mij ook een keer aanzetten, tripket, knalket en nog eentje maar die ben ik vergeten. Heb hem keihard in zijn uitgelachen en aangeven dat er maar 1 soort ketamine is en gezegd dat ik zijn shit naar het lab zou brengen. Vervolgens bleek hij me overigens methoxetamine te hebben verkocht en toen ik verhaal kwam halen bood hij niet eens zijn excuses aan maar zij me dat sommige mensen dat gewoon leuker vinden. Dom van hem, ben daarna nooit meer teruggekomen...

Wobba zei:
bv kegels van uren staren naar men muur
Klik om te vergroten...
Als het uren duurt heb je geen keta gekregen, keta duurt max anderhalf uur.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
ls het uren duurt heb je geen keta gekregen, keta duurt max anderhalf uur.
Klik om te vergroten...

Ik heb nog niet veel ervaring met ketamine maar wel twee keer een hoge dosis (150 mg en 200 mg, maximaal zuiver) en ik vond de echte ervaring - dus het tripeffect - zelfs maar een minuut of twintig tot een half uur duren. De nawerking, het suffe, inderdaad een uur of twee. Na de k-hole die ik kreeg van 200 mg wel iets langer tot 100% baseline, ik denk drie uur. Zeker niet langer dan dat.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze olifant zei:
Ik heb nog niet veel ervaring met ketamine maar wel twee keer een hoge dosis (150 mg en 200 mg, maximaal zuiver) en ik vond de echte ervaring - dus het tripeffect - zelfs maar een minuut of twintig tot een half uur duren. De nawerking, het suffe, inderdaad een uur of twee. Na de k-hole die ik kreeg van 200 mg wel iets langer tot 100% baseline, ik denk drie uur. Zeker niet langer dan dat.
Klik om te vergroten...
Nee precies, het echte trippen duurt bij mj vaak ongeveer 45 minuten. Na een khole wel vaak nog een paar zo waus als een konijn inderdaad, maar dat is geen trippen meer nee.
A
AlwaysDrugsNLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pompen zei:
Ja dat was heel relaxed wel, hij raadde het me af om het te doen maar aangezien ik al onder invloed van speed was moest ik het maar eens proberen, wel meteen meegemaakt dat tijdens ketamine zeker wel hele onwerkelijke dingen kan veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Ja dan moet je het es een x buiten doen. En dan wakker worden als je politie naast je staan. Ik zei dat ik inslaap was gevallen waarom geen idee. En dat ik wakkerschrok
T
TripbeerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarschijnlijk komt die k-hole niet alleen door de keta, ook de vatbaarheid van je lichaam voor tripmiddelen op dat moment, het hardste wat ik ooit op ket ben gegaan zonder k-hole te gaan was na vive la frenchcore na 10 uur lekker stampen, beetje M erbij en een gram ket over de avond verspreid weggewerkt.
Ik ben er vrijwel van overtuigd dat je zo hard ging door het slaaptekort, als je het echt wilt weten zou ik het een keer gebruiken zonder te combineren, 2 weekenden geleden mezelf door 3,4 gram gewerkt dus 75 mg zou niet heel veel uit moeten voeren..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."