#1
Wij hebben zulke sterke keta volgens mij snuif ik lijntjes van 10 of 20 nu echte pure keta is echt heavy spul...
Levend uit gekomen, uhm ik lees dat sommige op dit forum 150 mg nemen.
Maar, je bedoelt vast vanwege de eerste keer. Ik had wel een ketamine kenner die me af en toe wat wijsheid bij praatte.
Die vertelde me ook dat een mix veel heftiger is nou ik was er wel klaar voor alleen zo diep had van mij niet gehoeven.
Voor de eerste keer.
Ja dat was heel relaxed wel, hij raadde het me af om het te doen maar aangezien ik al onder invloed van speed was moest ik het maar eens proberen, wel meteen meegemaakt dat tijdens ketamine zeker wel hele onwerkelijke dingen kan veroorzaken.Jup, ik bedoelde de eerste keer. En fijn om te horen dat je iemand had die dat kent![]()
Heb je de keta laten testen? En hoe lang duurde die ervaring? Ik vermoed dat je geen keta had, maar bijvoorbeeld methoxetamine. Want zo'n heftige ervaring van slechts 75mg, ook nog eens gecombineerd met speed wat het minder heftig maakt, klinkt zeer onwaarschijnlijk en dus eerder als een ander middel.Hoi mensen ik heb gister nacht voor het eerst ketamine gebruikt.
Ik was op dit moment al 2e nacht aan het doorhalen op speed.
Eerste 2 lijntjes waren leuk maar toen ik ging mixen ben ik echt diep gegaan.
Dat heb ik geprobeerd met een ik denk max 75 mg lijn keta en speed gemixt.
Ik was veranderd in een schuifpuzzel die alle kanten werd in gedrukt vervormd, ik heb mezelf meerdere keren opnieuw ervaren ik kon niet bewegen. Ik had het gevoel dat ik dood was m'n persoonlijkheid was compleet verdwenen.
Was er van overtuigt dat ik een voorwerp was. Wisselde steeds van omgeving.
die dosis is niet bijzonder hoog maar deze belevenis is wel apart, vermoed ik.
Daarna niesde ik mezelf de realiteit letterlijk in kan iemand dat herkennen?
Zo hard dat me ouders in de ochtend vroegen of niet zo overdreven wil schreeuwen bij niesen.
Waardoor gewoon neer knalde op me kussen en ik was weer fine
Zo'n lage dosering maar wel heel diep vagen volgens mij.
Als dit meeviel zeg het gerust eerlijk dan ga ik nooit verder.
Want het gevoel dat je niet meer bestaat als mens.
Dat vond ik nogal heftig.
@Psychedelibee Als je tijd hebt wil ik graag jou gedachte over deze laat ik zeggen aparte ervaring weten.
Groetjes,
VlotteSpeed
Misschien moet je mijn bericht nog eens lezen... Anders kloppen de doseringen die hij noemt gewoon niet. Jij maakt er nu zelf hele andere doseringen van in ieder geval...Om te gaan zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat snap ik niet.. ooit wel eens pure goede keta gehad? Waarschijnlijk niet..
Hij zegt al dat hij 2 lijnen had genomen. Laten we zeggen 3x75mg dat is 225mg.
Ik heb hier een keta liggen daar moet je geen kwart gram van opsnuiven binnen een uur want dan kan je je idd een schuifpuzzel voelen. Mensen die pep en coke snuiven doseren keta vaak veels te hoog. Van goede keta heb je geen dikke lijnen nodig!
Ik ben een ervaren keta gebruiker en heb het al vaak gezien dat mensen heeel snel teveel nemen..
Misschien heb ik het verkeerd gelezen dan.Zoals ik het lees waren er al 2 lijnen binnen, en daarna nog een lijn van +- 75mg keta gemixed met speed. Ik kan me (in combinatie met het slaapgebrek wellicht) best voorstellen dat je daar een legpuzzel van wordt.
Om te gaan zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat snap ik niet.. ooit wel eens pure goede keta gehad? Waarschijnlijk niet..
Hij zegt al dat hij 2 lijnen had genomen. Laten we zeggen 3x75mg dat is 225mg.
Ik heb hier een keta liggen daar moet je geen kwart gram van opsnuiven binnen een uur want dan kan je je idd een schuifpuzzel voelen. Mensen die pep en coke snuiven doseren keta vaak veels te hoog. Van goede keta heb je geen dikke lijnen nodig!
Ik ben een ervaren keta gebruiker en heb het al vaak gezien dat mensen heeel snel teveel nemen..
Hahaha met deze onzin kwam een dealer van mij ook een keer aanzetten, tripket, knalket en nog eentje maar die ben ik vergeten. Heb hem keihard in zijn uitgelachen en aangeven dat er maar 1 soort ketamine is en gezegd dat ik zijn shit naar het lab zou brengen. Vervolgens bleek hij me overigens methoxetamine te hebben verkocht en toen ik verhaal kwam halen bood hij niet eens zijn excuses aan maar zij me dat sommige mensen dat gewoon leuker vinden. Dom van hem, ben daarna nooit meer teruggekomen...Er zijn zelf soorten tripket
Als het uren duurt heb je geen keta gekregen, keta duurt max anderhalf uur.bv kegels van uren staren naar men muur
ls het uren duurt heb je geen keta gekregen, keta duurt max anderhalf uur.
Nee precies, het echte trippen duurt bij mj vaak ongeveer 45 minuten. Na een khole wel vaak nog een paar zo waus als een konijn inderdaad, maar dat is geen trippen meer nee.Ik heb nog niet veel ervaring met ketamine maar wel twee keer een hoge dosis (150 mg en 200 mg, maximaal zuiver) en ik vond de echte ervaring - dus het tripeffect - zelfs maar een minuut of twintig tot een half uur duren. De nawerking, het suffe, inderdaad een uur of twee. Na de k-hole die ik kreeg van 200 mg wel iets langer tot 100% baseline, ik denk drie uur. Zeker niet langer dan dat.
Ja dat was heel relaxed wel, hij raadde het me af om het te doen maar aangezien ik al onder invloed van speed was moest ik het maar eens proberen, wel meteen meegemaakt dat tijdens ketamine zeker wel hele onwerkelijke dingen kan veroorzaken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."