#1
Van te vaak en te veel speed ga je uiteindelijk wartaal uitslaan. ![:tongueout:]()
Het is ook moeilijk te zeggen hoe slecht iets concreet voor je is, en hoe vaak en hoe veel je wel of niet zou mogen gebruiken m.b.t. schadelijkheid, omdat dat van zoveel verschillende individuele factoren afhankelijk is. Ik vind het dus ook lastig om antwoord te geven op de vraag hoe slecht een paar lijnen pep (hoe groot zijn die lijnen, hoe zuiver is de speed, hoe reageer je erop, etc.) per twee weken zijn. Het gevaar van een drug als amfetamine is gewoon dat het uiteindelijk vaak niet bij die twee weken blijft. Dus in die zin is het hoe dan ook slecht in de zin van 'tricky', aan jou om te beoordelen hoeveel zelfdiscipline je hebt en of je dat risico wil nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."