Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet nooit wat je voor je natte speed betaalt

Je weet nooit wat je voor je natte speed betaalt

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
Nou ja, in grote lijnen (lol) dan. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hahaha lol. Maar je kunt in verhouding nog best wat zuivere speed wegwassen, zeker als je telkens maar een gram of minder zou wassen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Psychedelibee
Hoe veel speed zou je wegwassen met aceton? Is dat een beetje bekend?

Volgens mij valt het wel mee. Laatste keer had ik mn speed laten testen VOOR het wassen, 53%(!) cafeine. En dan was ik 18 a 19 gram speed en hield ik 8 a 9 gram over (dubbel gewassen met ruime hoeveelheid aceton). Verlies is dan minder dan 10 procent in ieder geval. Ik schat zo een paar procent hooguit.

Ik heb nu speed die door een ander op 72% getest schijnt te zijn. Ik zal die laten testen en dan wegen, wassen en en weer wegen, en als mijn theorie klopt zou ik zo goed als geen verlies moeten hebben.
Ik laat het resultaat nog wel weten.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Hoe veel speed zou je wegwassen met aceton? Is dat een beetje bekend?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de oplosbaarheid van amfetamine in aceton wel ergens te vinden is, maar ik zou het zo snel niet weten. Aangezien het van vele factoren af hangt is voor ons als niet scheikundigen sowieso lastig te zeggen denk ik.

Maar er zijn twee redenen waarom je altijd wat zuivere speed verliest met wassen, de eerste is inderdaad dat er altijd wel iets van zal oplossen in de aceton, de tweede is dat je ook gewoon wel wat verliest in je glas en filter. Die laatste wordt uiteraard steeds minder belangrijk naarmate je meer wast.

acht.zes zei:
Volgens mij valt het wel mee. Laatste keer had ik mn speed laten testen VOOR het wassen, 53%(!) cafeine. En dan was ik 18 a 19 gram speed en hield ik 8 a 9 gram over (dubbel gewassen met ruime hoeveelheid aceton). Verlies is dan minder dan 10 procent in ieder geval. Ik schat zo een paar procent hooguit.
Klik om te vergroten...
Alleen missen hier wel wat essentiele cijfers om echt goed te kunnen concluderen hoeveel amfetamine je daadwerkelijk weg wast. Sowieso mis ik het amfetamine % van voor het wassen. Maar ook de percentages van na het wassen, pas als je die allemaal hebt kun je zinnige conclusies trekken. Je weet bijvoorbeeld niet zeker of al je caffeine er nu wel uit is en of er nog restanten uit de productie zijn overgebleven.

Jaren geleden heb ik wel een keer een sample voor en na het wassen laten testen en alles exact opgeschreven en afgewogen voor en na het wassen. Ik heb het toen puur gedaan om te kijken hoeveel het % amfetamine zou verbeteren en niet om te kijken hoeveel ik zou verliezen, dus heb toen slechts 217mg gewassen waardoor ik relatief veel heb verloren door wat er in het glas en filter achter bleef. Maar misschien toch wel interessant om de resultaten te delen:

Voor het wassen
217mg speed, getest op 57% met restanten uit de productie maar geen versnijdingen. Van die 217mg is 78% amfetamine sulfaat en zitten er dus 22% restanten uit de productie in.

Na het wassen
60% van het startgewicht hield ik over dus 130mg speed, getest op 71%. Van die 130mg amfetamine is 97% amfetamine sulfaat en zit er dus nog 3% aan restanten in.

Verloren
Als we even snel rekenen heb ik dan 43mg amfetamine sulfaat verloren met het wassen, wat zo'n 20% van het startgewicht is en zo'n 25% van de totale hoeveelheid amfetamine sulfaat waar ik mee begon.

Voor wat betreft de restanten heb ik dan 44mg weggewassen, wat ook zo'n 20% van het totaal gewicht is en zo'n 93% van de totale hoeveelheid restanten waar ik mee begon.

Ik heb met wassen dus zo'n 20% aan gewicht verloren wat zuivere amfetamine sulfaat is. Maar zoals gezegd is het startgewicht wel zodanig laag dat ik vermoed dat een groot deel hiervan simpelweg in mijn glas of filter is blijven hangen. Ik ben ook wel beniewd naar de resultaten bij het wassen van grote hoeveelheden. Het zou wel tof zijn als je dus je speed niet alleen voor, maar ook na het wassen zou laten testen. Ik ben wel benieuwd hoe de resultaten eruit zien bij grotere hoeveelheden.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook al verlies je wellicht relatief veel bij het wassen van kleinere hoeveelheden, toch denk ik dat de betere kwaliteit en ervaring meer opweegt tegen dat volumeverlies.

Kwaliteit boven kwantiteit!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Ook al verlies je wellicht relatief veel bij het wassen van kleinere hoeveelheden, toch denk ik dat de betere kwaliteit en ervaring meer opweegt tegen dat volumeverlies.

Kwaliteit boven kwantiteit!
Klik om te vergroten...
Oh dat sowieso hoor, ik was mijn speed altijd.
A
AmfebieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helaas hier ook barre tijden slechte kwaliteit (mensel van aolie, methanol!! & zwavelzuur (gootsteen ontstopper)...dus wassen maar, zijn er meer mense die dan uiteindelijk een residu overhouden (groffe structuur)? Het loont namelijk dit te bewaren #oppotten# en nog is te wassen.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal

Gebruik nu al enkele jaren van alles wat. Maar mijn hele historiek ga ik achterwegen laten :grin:
Tegenwoordig koop ik wel regelmatig speed en het is mij opgevallen dat de kwaliteit en prijs zeeeer hard uiteenlopen.

Had overlaatst namelijk een grammetje besteld en hier vroeg hij * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor. Vanaf 5gr gaat het omlaag.
Het was zeer goede speed naar mijn mening. MAAR eerst was ik heeeel blij, toen ik het op de weegschaal legde. Ik had namelijk 1gr besteld maar het was bijna 2,5gr. Ik dacht hier zal nog wel wat van verdwijnen als hij droog is want deze was niet nat maar echt 'lopend,' ik kon hem zo uit het zakje laten lopen op de spiegel. Na het droogkappen bleef er slecht 0,5gr over en was ik weer wat minder tevreden.

Hebben jullie ook dat het zo hard verschilt hoeveel er van overblijft? Of was het omdat hij zooooo nat was?

Bedankt voor het lezen en delen van jullie mening
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat ie gewoon nog 75 procent overhoud en ziet dat dan als 75% speed. De hoogste zuiverheid draait toch rond 73?
c
cypherLid
01-01-2024, 00:00
#9
hey mijaser.. ik heb niet heel veel verstand van het maken van speed maar ben toevallig laatst hetzelfde tegen gekomen. het schijnt dat de speed dan aangemaakt is met water i.p.v. met 'alcohol' als één van de bestanddelen, wat ook de overdreven 'loopsheid' verklaart. natte speed hoort een pasta te zijn en vrij snel, binnen zo'n 10/20 min. ruim droog genoeg om goed te kunnen snijden. daarnaast is * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2 tot 2,5 gr een normale prijs, tenminste hier in het Zuiden..:wink: hoop dat je hier iets aan hebt. grt Cypher.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#10
cypher zei:
hey mijaser.. ik heb niet heel veel verstand van het maken van speed maar ben toevallig laatst hetzelfde tegen gekomen. het schijnt dat de speed dan aangemaakt is met water i.p.v. met 'alcohol' als één van de bestanddelen, wat ook de overdreven 'loopsheid' verklaart. natte speed hoort een pasta te zijn en vrij snel, binnen zo'n 10/20 min. ruim droog genoeg om goed te kunnen snijden. daarnaast is * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2 tot 2,5 gr een normale prijs, tenminste hier in het Zuiden..:wink: hoop dat je hier iets aan hebt. grt Cypher.
Klik om te vergroten...

Ja hij was idd heel loops maar hij werd toch wel vrij snel droog in kamertemperatuur :)
* modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2,5gr is idd geen slechte prijs. Hier in België zeker niet. Maar als er dan op het einde maar 0,5gr overblijft is het weer wel een slechte prijs. Vandaar ook mijn titel :)
Dus eig heeft onderhandelen over de prijs weinig zin want je weet nooit op voorhand hoeveel er gaat verdampen en hoeveel je dus uiteindelijk voor je snuifbare speed zal betalen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Beste Amfetamine Broeders, wanna bee moderators, Belgische slachtoffers van oplichters uit Nederland, undercover ACAB's, fans, enemies and friends ..... :)

Ik neem nu al 30 jaar speed, in het begin echte 70 % maar daar was ik gauw klaar mee want 1 grammetje is zo verneukeratief dat ik dagen offline was. Uiteraard zoop ik er veel bier bij en blowde ik me de tyfus met als gevlog enorme katers en allerlei vervelende bijwerkingen.

Die tijd is geeindigt toen ik me ging intererseren voor de ' echte amfetamine' .
Maar wat is echt echt amfetamine?
Is het droog of nat ?
Wat zijn de fabels ...
Wat zijn de vervuilende stoffen ?
En hoe weet ik wat ik nu exact krijg voor mijn euro's.
Wat mag ik doseren eer ik ontregel en ontspoor ?

Het : Handboek voor de pep unk in SPE is dan ook niet zo maar wat gebrabbel. Het is een mix van waarheden en bevindingen van allerlei gebruikers.

De prijzen van straat pep ligt meestal op * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * p natte versneden gram, de % werkzame stof zal zeer laag zijn en het cafeine gehalte zal hoger zijn dan het amfetamine %.
En daar gaat het fout he ... je koop 1 gram voor 5 waarvan maar 16% werkzame stof is en de rest is versnijdingsmiddelen. Dus van je gram is maar 160 mg echte pep en de rest is bagger.
Dan moet het nog gedroogd zijn ook anders wordt je dubbel gepenetreerd.


Ik vind het een nationale ramp dat onze jeugd en hun gezondheid zo worden verneukty door graaiers en dealers die geen enkele waarde en respecten kennen voor hun clienten.

Klant was ooit is koning !! Blijft ook koning !!


Jullie geliefde poster hoopt dat jullie allemaal ontwaken en eisen gaan stellen bij die klote dealers. !!

1000 mg pep betekent 730 mg pep en 270 mg sulfaat !!!

:hearteyes:

:wave:
O
OuweSnoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
swim fluisterde in me oor dat de dealers vaak het zelfde probleem hebben met de keukenprinsesjes die in de oven al het zo maken en dus al van de top slecht gebak krijgen
probleem zit het hem ook vaak in het niet mogelijk van direct testen bij inkoop enz
zo als andere mogelijke soorten bakpoeders en taart versiering te testen
en ze bij het aangekochte miskoop geen verlies willen raad je het antwoord al.... :rolleyes:
K
KockarLid
01-01-2024, 00:00
#13
'swim' kan hier vervangen worden door 'persoonlijke ervaring' ^

wat de prijs betreft is het dik in orde, bij speed ga je echt niet onderhandelen wat de prijs betreft voor 1 gram....
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik koop geregeld speed. Testresultaten zijn altijd goed. Het is altijd 60%+ met uitschieters tot 71%. Het betreft altijd natte amfetamine. Het meeste wat er van een gram overbleef was 0,5gr. Het minste iets van 0.4. Het droogt altijd keislecht (duurt soms wel 1uur voor het snuifbaar is.). Maar het is zeker geen rotzooi. Ik denk dat, dat tegenwoordig heel normaal is. Het kost overigens dan per losse gram ook altijd * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *, maarja het maakt me niet zoveel uit, tenzij de kwaliteit maar goed is. Ik kan op 0,5gr, zelfs na jaren af en toe gebruiken, met gemak van vrijdag tot zondag, retestrak staan!

Ik denk persoonlijk niet, dat er water of iets aan toegevoegd word, het blijt namelijk gewoon zacht, ook al ligt het bij -18 graden. Er zit ook een ongelovelijke pep geur aan, dus mijn gok is, dat slecht drogen ook zeker kan komen, door de manier van productie. De typische pep geur, komt volgens mij van BMK-olie. Ik weet niet zeker, maar weet iemand of dit een vluchtige stof is? Het lijkt me niet, aangezien er ook weleens bij de testuitslag BMK wordt vermeld. Dan wel onder de nederlandse benaming:P. Bij het laten testen moet de speed kurkdroog zijn. En dan kan die stof er dus zelfs nog in voorkomen. Als je die amf op een spiegel verkapt, dan wordt de hele spiegel ook een soort van vettig. Er komt een hele waas overheen.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijaser zei:
Ja hij was idd heel loops maar hij werd toch wel vrij snel droog in kamertemperatuur :)
* modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2,5gr is idd geen slechte prijs. Hier in België zeker niet. Maar als er dan op het einde maar 0,5gr overblijft is het weer wel een slechte prijs. Vandaar ook mijn titel :)
Dus eig heeft onderhandelen over de prijs weinig zin want je weet nooit op voorhand hoeveel er gaat verdampen en hoeveel je dus uiteindelijk voor je snuifbare speed zal betalen?
Klik om te vergroten...
@mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden soms
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wobba zei:
@mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden soms
Klik om te vergroten...
en de truc is hem niet te kuisen alleen als het echt rommel is. want je maakt hem inderdaat puurder maar hoe dan ook maakte winste acceton kost al nie weinig het risico en in sommige gevallen houd ge maar een 5ke meer over van ne "vollen" en da ligt aan hoe nat em juist mag zijn bij veel is het een zakje pap. Jah da moet witte egale klei zijn die na 1keer uitvrijven al zo goed als droog moeten zijn
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wobba zei:
hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *
Klik om te vergroten...

Lees de forumregels nog eens door.

Wobba zei:
vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen
Klik om te vergroten...

Nope. Maximaal 73%.

Ik snap ook niet waarom je een topic van 4,5 jaar oud bumpt. Ik snap sowieso weinig van je gebrabbel. :)
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fenrir zei:
Lees de forumregels nog eens door.



Nope. Maximaal 73%.

Ik snap ook niet waarom je een topic van 4,5 jaar oud bumpt. Ik snap sowieso weinig van je gebrabbel. :)
Klik om te vergroten...
In aalst oost vlaanderen moet ik echt nieveel moeite doen om 100g aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * 50extra om met de auto mij te komen halen en nog thuis afzetten demijne doet een test waar ge naast staat en die zit redelijk dicht bij de 75procent en ik bump niemand ik deel hetgene da ik zie hoor en weet hoe het er in mijn stad aan toe gaat.. ik snap u argumenten wel
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Wobba geen prijzen noemen a.u.b. Ik zie dat dit eerder in dit topic ook was gedaan, dus wellicht beetje onduidelijk, maar bij deze. Staat inderdaad ook genoemd in de forumregels.

* Edit: oude topics bumpen heeft weinig zin zoals Fenrir al zegt, je gaat weinig tot geen reacties meer krijgen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
80% van genoemde percentages in conversaties en discussies zijn ter plekke verzonnen, zo ook hier de genoemde 78% en 'rond de 75%' van @Wobba

73% is de max bij pep.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."