#1
Hahaha lol. Maar je kunt in verhouding nog best wat zuivere speed wegwassen, zeker als je telkens maar een gram of minder zou wassen.Nou ja, in grote lijnen (lol) dan.![]()
Hahaha lol. Maar je kunt in verhouding nog best wat zuivere speed wegwassen, zeker als je telkens maar een gram of minder zou wassen.Nou ja, in grote lijnen (lol) dan.![]()
Ik denk dat de oplosbaarheid van amfetamine in aceton wel ergens te vinden is, maar ik zou het zo snel niet weten. Aangezien het van vele factoren af hangt is voor ons als niet scheikundigen sowieso lastig te zeggen denk ik.Hoe veel speed zou je wegwassen met aceton? Is dat een beetje bekend?
Alleen missen hier wel wat essentiele cijfers om echt goed te kunnen concluderen hoeveel amfetamine je daadwerkelijk weg wast. Sowieso mis ik het amfetamine % van voor het wassen. Maar ook de percentages van na het wassen, pas als je die allemaal hebt kun je zinnige conclusies trekken. Je weet bijvoorbeeld niet zeker of al je caffeine er nu wel uit is en of er nog restanten uit de productie zijn overgebleven.Volgens mij valt het wel mee. Laatste keer had ik mn speed laten testen VOOR het wassen, 53%(!) cafeine. En dan was ik 18 a 19 gram speed en hield ik 8 a 9 gram over (dubbel gewassen met ruime hoeveelheid aceton). Verlies is dan minder dan 10 procent in ieder geval. Ik schat zo een paar procent hooguit.
Oh dat sowieso hoor, ik was mijn speed altijd.Ook al verlies je wellicht relatief veel bij het wassen van kleinere hoeveelheden, toch denk ik dat de betere kwaliteit en ervaring meer opweegt tegen dat volumeverlies.
Kwaliteit boven kwantiteit!
cypher zei:hey mijaser.. ik heb niet heel veel verstand van het maken van speed maar ben toevallig laatst hetzelfde tegen gekomen. het schijnt dat de speed dan aangemaakt is met water i.p.v. met 'alcohol' als één van de bestanddelen, wat ook de overdreven 'loopsheid' verklaart. natte speed hoort een pasta te zijn en vrij snel, binnen zo'n 10/20 min. ruim droog genoeg om goed te kunnen snijden. daarnaast is * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2 tot 2,5 gr een normale prijs, tenminste hier in het Zuiden..hoop dat je hier iets aan hebt. grt Cypher.


@mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden somsJa hij was idd heel loops maar hij werd toch wel vrij snel droog in kamertemperatuur
* modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2,5gr is idd geen slechte prijs. Hier in België zeker niet. Maar als er dan op het einde maar 0,5gr overblijft is het weer wel een slechte prijs. Vandaar ook mijn titel
Dus eig heeft onderhandelen over de prijs weinig zin want je weet nooit op voorhand hoeveel er gaat verdampen en hoeveel je dus uiteindelijk voor je snuifbare speed zal betalen?
en de truc is hem niet te kuisen alleen als het echt rommel is. want je maakt hem inderdaat puurder maar hoe dan ook maakte winste acceton kost al nie weinig het risico en in sommige gevallen houd ge maar een 5ke meer over van ne "vollen" en da ligt aan hoe nat em juist mag zijn bij veel is het een zakje pap. Jah da moet witte egale klei zijn die na 1keer uitvrijven al zo goed als droog moeten zijn@mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden soms
hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *
vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen
In aalst oost vlaanderen moet ik echt nieveel moeite doen om 100g aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * 50extra om met de auto mij te komen halen en nog thuis afzetten demijne doet een test waar ge naast staat en die zit redelijk dicht bij de 75procent en ik bump niemand ik deel hetgene da ik zie hoor en weet hoe het er in mijn stad aan toe gaat.. ik snap u argumenten welLees de forumregels nog eens door.
Nope. Maximaal 73%.
Ik snap ook niet waarom je een topic van 4,5 jaar oud bumpt. Ik snap sowieso weinig van je gebrabbel.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."