Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"honingolie zei: Moet best te doen zijn buiten, het beste zou je de plant(en) verduisteren, dan heb je het meeste kans op een goede opbrengst. (check wietforum.nl en zoek verduisteren) Bezit van zaadjes is voor zover ik weet geen probleem, je bent pas in overtreding zodra er plantjes uit groeien Klik om te vergroten... dan zeg ik gewoon "oops" bedankt voor de snelle reactie!"
"gtje zei: nadeel van deze planten t.o.v de eerder genoemde soorten zoals purple pineberry is dat deze planten tot maximaal 40 gram geven maar reel is om eerder te zeggen 20 gram per plantje ... de andere genoemde soorten kunnne tot wel 500 gram opleveren... maar dan zit je weer met grote bomen van dik 2 mter hoog en breed ... deze planten beginnen ook allemaal pas te bloeien eind juli en zijn ook pas eind september klaar !!!! de kans op rot is redelijk klein omdat dit soortjes zijn die goed schimmel bestendig zijn !!! maar ja tijd = risico je kunt ook idd gaan verduisteren zoals hier in dit topic word uitgelegd http://www.wietforum.nl/Het-Verduister- ... 16914.html maak de goede overwegingen en denk er ff goed over na ... het buitenseizoen begint tog pas 15 mei en eind april is vroeg zat om eventueel binnen de zaden wat voor te groeien !!! maak ook de overweging potten of volle grond !! en ga na wat de voor en nadelen van elk zijn veel suc6 greetzzz gtje ps het moest in 2 delen door al die linkies die ik er neer had gezet :P Klik om te vergroten... Hey thanx man! Ok, nu weet ik weeral wat beter waar ik sta ^^ Maar ik ga toch 1 plantje binnen kweek overwegen, sneller klaar, en minder last met allerlei ziekten & beestjes.. en uiteindelijk, ik bekijk het als een soort hobby, dus moeite tijd & geld erin steken zie ik wel zitten.. Zou Jack Diesel dan goed zijn voor binnenkweek? wat raad jij mij mss aan? Alvast hartstikke bedankt!! Peace!"
"Bereiken, niet zo veel, wel dingen als opruimen enzo.. Inzichten, veel inzichten ^^"
"white widow, met men broer in een bos ergens, zaaalig! dan een chocomelk gaan drinken op een terrasje ergens"
"een jack herrer met men broer, en dan lekker geniete van een chill filmpje"
"http://www.ipetitions.com/petition/lega ... isbelgium/ SIGN & SPREAD"
"@Poison Drink. Schrijf dan snel op 5 Minuten een tekst die beter is met puntjes etc, dan plaats ik hem op de petitie ipv de huidige tekst Trekt U Plant is al op de hoogte, check de site maar. Uiteraard is dit de zoveelste petitie die hoogstwaarschijnlijk niet veel zal uitmaken, door onderanderen het verrechtsen van de regering, en uiteraard door het feit dat er geen regering is, maar wie niet waagt niet wint. Ik doe liever IETS dan op men lamme klote te blijve zitte. Als iedereen denkt "het haalt toch niets uit" ... dan haalt het inderdaad jammer genoeg niets uit. Welke vorm van protest heeft de burger nog? buiten een petitie? Ik dacht ooit in een ver verleden dat democratie staat voor macht aan het volk. maar dit is hoe langer hoe minder waar."
"Als je geen reden vind om te stoppen."
"Aalpoepert zei: Wietje zei: uiteraard door het feit dat er geen regering is Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik snap u punt, maar... in dit filmpje zie je wat er effectief fout is met onze 'politici' (niet alleen in belgië). het zijn een bende klein kinderen, net zoals in de basisschool, die persoonlijke aanvallen boven probleem-oplossend-werk verkiezen ze gebruiken gewoon wat moeilijkere woorden en denken dat ze hiermee slim over komen. Dit typeert vooral rechtse politici uiteraard, wie weet dat niet."
"Pink floyd & the doors, altijd heerlijk om op mee te dromen en jimi hendrix ook offceurs"