#1
De dosis die je moet nemen hangt af van je gewicht, als je weinig weegt was die 125 mg genoeg om k-hole van te gaan... Pas maar op als je niet voorbereid bent erop, kan een zeer heftige ervaring zijn ![:)]()
Ik zat alleen maar te denken van: Hé die gast is aan het kotsen, een paar minuten later besefte ik pas dat ik die gast zelf was :P Na ongeveer 10 minuten mijn hele voortuin onder gekotst te hebben, liepen we maar verder. Een vriend van mij braakte nog bij een boom. Ik had ondertussen behoorlijke pijn in mijn maag gekregen van het braken en ik had ook erge honger. Ik durfde alleen niks meer te eten, want ik wist dat het fout zou gaan. Na ongeveer 200 meter lopen (die eindeloos leken te duren) zijn we maar op een bankje gaan zitten. Ik heb daar ongeveer een uur naar de grond zitten staren. Zat ondertussen in mijn geest (die niet bepaald meer in mijn lichaam zat) heel andere dingen te doen. Het was niet heel erg ofzo, maar toch net iets heftiger dan waar ik van hou. Ik zag de hele tijd de grond heen en weer springen en ik kon niet meer opstaan. De zwaartekracht leek heel hard op mij te drukken en daardoor raakte ik een beetje uitgeput. Ik had ook voor het eerst visuals, terwijl ik dacht dat dat op keta niet mogelijk was (in ieder geval niet op die dosis). Ik zag de hele tijd mensen die allemaal heel raar deden en soms ook wat kinderen die langs liepen met grote voetballen. Na 2 uur op dat bankje zitten zijn we maar weer terug naar huis gegaan. Heb daar ff heel veel gedronken en ook nog een boterham naar binnen gepropt. Meer kon ik niet meer aan. Een uur daarna werkte het uit en hebben we nog een joint gerookt. Daarna zijn we alsnog naar de stad gegaan en zijn we elkaar daar allemaal kwijt geraakt. Toen ben ik maar naar huis gegaan. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."