Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"justateenagegirl zei: Ook een van de redenen dat ik graag uit huis wil als ik over een paar weken mijn diploma heb, dan ziet ze me niet meer elke dag keistrak, en kan ik misschien zelfs wel zorgen dat ik nuchter ben als ik een dag naar haar toe ga. Stoppen of niet stoppen doet me niet meer heel veel, leuk als ik nog wat langer leef, maar zo niet? Tsja het zij zo... Eigen schuld, Klik om te vergroten... Examens zijn voorbij, ben je geslaagd? En ben je gestopt?"
"Beste mensen. Ik had ff een vraagje over speed. Is het goed zichtbaar aan je als je het ophebt, daarmee bedoel ik grote pupillen, lastig praten, enz. Ik wilde het namelijk een keertje doen op een schoolfeest. Ik heb al een keer XTC genomen op zo'n feest, maar dat vind ik nu te link (dat was me eerste keer XTC en ik wist dus niet precies hoe het werkte)."
"Ok thanx mensen. Ik heb wel goede pep als ik me broer mag geloven. Die had bij dezefde gast gehaald en hij had teveel genomen. Toen kon hij zich 2 uur nauwelijks bewegen. Maar dit is is cool want ik was nu al bezig met sos regelen, maar die gast die dat verkoopt ken ik niet en ik kan hem dus niet vertrouwen. Aan pep kan ik zonder te veel gedoe komen. Dank aan iedereen"
"Hahaha ok, maar julie denken dus als ik jullie aanwijzingen opvolg ze het niet kunnen zien (het is daar natuurlijk wel redelijk donker, maar niet donker genoeg om helemaal niks meer te zien) Zelfs niet als ze me egt in de ogen aankijken? IK sta namelijk op mijn school al een beetje bekend als de drugsgebruiker en bij die vorige keer met MDMA hebben ze blijkbaar wel iets gemerkt (hoorde ik van een hele chille docente), maar ze weten niet wat het was."
"Alinea's staan erbij hoor:P En ja die 400 milligram was inderdaad een beetje veel. Ik werd persoonlijk ook best wel para van al die shit die ik zag toen, volgende keer tog maar bij 200 milligram houden, want dit kan ook niet goed zijn voor je kop...."
"Gisteren koninginnennacht! Erg leuk feestje altijd. Ik had bedacht om met 3 vrienden een gram keta te nemen. Iedereen 250 milligram dus. Maar we bedachten ons wel dat we dan na 2 en een half uur wel weer klaar waren en we dan iets anders moesten gaan doen. Dus werd het plan om eerst 125 milligram te nemen en daarna nog eens. Nadat we het hadden genomen duurde het niet lang meer voordat het insloeg. We hadden niet bepaald een goede setting en het plan was om naar de stad te gaan. Natuurlijk kwam daar uiteindelijk niks meer van terecht, we kwamen net de straat uit. Maarja, voordat we mijn huis verlieten bleven we eerst nog ff binnen, omdat een vriend iets met de computer moest doen (ik weet niet meer wat precies). Toen het begon te werken voelde ik niks meer en praatte ik met mijn vrienden er over dat we nu in een andere dimensie zaten. 5 minuten later besefte ik me weer ff dat we nu eigenlijk niet altijd zo aan het trippen waren, maar eigenlijk een of andere drug genomen hadden. Na heel lang spacen en rond lopen en veel water drinken, wilden we toch maar eens kijken hoever we zouden komen. Toen ik mijn voordeur uitkwam begon ik heel hard te braken Ik zat alleen maar te denken van: Hé die gast is aan het kotsen, een paar minuten later besefte ik pas dat ik die gast zelf was :P Na ongeveer 10 minuten mijn hele voortuin onder gekotst te hebben, liepen we maar verder. Een vriend van mij braakte nog bij een boom. Ik had ondertussen behoorlijke pijn in mijn maag gekregen van het braken en ik had ook erge honger. Ik durfde alleen niks meer te eten, want ik wist dat het fout zou gaan. Na ongeveer 200 meter lopen (die eindeloos leken te duren) zijn we maar op een bankje gaan zitten. Ik heb daar ongeveer een uur naar de grond zitten staren. Zat ondertussen in mijn geest (die niet bepaald meer in mijn lichaam zat) heel andere dingen te doen. Het was niet heel erg ofzo, maar toch net iets heftiger dan waar ik van hou. Ik zag de hele tijd de grond heen en weer springen en ik kon niet meer opstaan. De zwaartekracht leek heel hard op mij te drukken en daardoor raakte ik een beetje uitgeput. Ik had ook voor het eerst visuals, terwijl ik dacht dat dat op keta niet mogelijk was (in ieder geval niet op die dosis). Ik zag de hele tijd mensen die allemaal heel raar deden en soms ook wat kinderen die langs liepen met grote voetballen. Na 2 uur op dat bankje zitten zijn we maar weer terug naar huis gegaan. Heb daar ff heel veel gedronken en ook nog een boterham naar binnen gepropt. Meer kon ik niet meer aan. Een uur daarna werkte het uit en hebben we nog een joint gerookt. Daarna zijn we alsnog naar de stad gegaan en zijn we elkaar daar allemaal kwijt geraakt. Toen ben ik maar naar huis gegaan. Het was misschien iets te hard, maar toch een belangrijke ervaring in mijn leven vond ik. Ik heb hiervan bij drugs wel weer geleerd dat het belangrijk is om altijd met een klein beetje te beginnen en later bij te nemen (zoals iedereen op dit forum mij altijd verteld, maar ik luisterde niet) Dus... sorry en jullie hadden gelijk!"
"Ja ket is zkkr aan te raden. Dit was niet de eerste keer, maar wel de eerste keer sinds een half jaar. Ik vind het een heel leuke en trippende drug, maar je moet dus niet te veel nemen naar mijn mening. Volgende keer begin ik gewoon met 50 ofzo en dan neem ik later wel bij. En voor het kotsen voelde ik me wel goed. En daarna had ik buiten wat pijn aan me maag een heel rare trip. Was niet slecht ofzo, maar ook geen super happy trip. Een beetje neutraal eigenlijk."
"mexxx zei: hoi allemaal ik heb van het weekend voor het eerst van me leven xtc gehad en moet zeggen dat het me niet goed bevallen is. heb de hele avond gewerkt en heel af en toe gebruik ik met mijn vriend wel is een lijntje coke en daar heb ik nooit een probleem mee gehad. maar die avond was het niet te krijgen en kreeg hij van een vriend twee pilletjes. hij had het wel vaker gebruikt ik nog nooit. toen we alleen waren heb ik 1 pilletje ingenomen met wat water en zat op me gemak een sigaret te roken. na ongeveer een kwartier voelde ik me plots niet helemaal helder en ben naar achter gelopen. daar ben ik gelijk op de grond gaan zitten omdat ik me niet lekker voelden. kan het niet uitleggen want ik was niet misselijk of draaierg. vroeg me vriend nog om iets zoets en daarna viel ik gewoon om in een diepe slaap. hoorde hem in de verte praten tegen me. nu dagen later hoor ik nog zijn stem tegen me praten . hij heeft me naar huis gebracht waar ik niets meer vanaf weet en alleen hoor ik ze stem. hij zegt dat ik wel reageerde als hij vroeg me ogen open te doen en daar weet ik niks van. pas na een uur ongeveer toen ik in me eigen bed lag kwam ik bij en werd ik wat helderer. heb koffie gedronken en ging slapen en werd hallucinerend wakker. zat tegen hem te praten terwijl hij er niet was. nu in de afgelopen drie dagen gaat het lichamelijk en geestelijk op en af. na inspanning krijg ik het erg warm en ga ik trillen en hardkloppingen. ook heb ik nachtmerries en hoor ik af en toe nog dingen die er niet zijn. ik weet niet hoe het middel had moeten werken maar voor mij was het een nachtmerrie achteraf. niet toen ik bewusteloos raakte omdat ik daar niks meer van weet. was gewoon een diepe slaap. heb niet overgegeven. maar wou dat ik me weer is wat lekkerder voelde. is dit nou normaal heeft iemand dit ook wel is gehad. Klik om te vergroten... Dit is verre van normaal. Ik zou die pillen maar eens testen, mocht je ze nog een keer kunnen krijgen. Het lijkt me heel sterk als daar MDMA in zat...."
"stomme eend zei: gNuxx zei: Gewoon doen man! Gezellig toch, vette love feeling bij je ouders aan tafel, uber sociaal en nog veel meer leuke dingen! Je ouders zullen denken, wat een lieve boy is die zoon van ons toch ook!! Klik om te vergroten... dan zou ik het beter een uurtje voor dat eten innemen, zodat je echt midden in de love-vibe zit, ipv dat je na een aantal uur je vooral flink vernaggeld voelt, en er van dat love-gevoel nog maar weinig over is (hoewel dat vernaggelde bij mij geloof ik overdag veel minder voorkomt dan als je een nacht doorhaalt met mdma). Hoe dan ook ontopic: niks zo a-relaxed als drugs nemen met een tijdsdruk dat het uitgewerkt moet zijn. Heb het ooit met een paddotrip gehad, overdag in het bos, en mijn moeder zou voor ons koken. Nou kom ik uit een hippiegezin waarin drugs gewoon bespreekbaar waren en mijn ouders ook wisten dat ik zo nu en dan paddo's nam. En nog is het die hele trip een big issue geweest; voortdurend aftellen hoe lang we nog hadden (en de enige tijdsaanduiding die we bij ons hadden in het bos was een tamagotchi (ja, we schrijven dik 10 jaar geleden) die 2 uur en 14 minuten voor liep....dat leverde heel wat gereken en gepieker en gestress op ('damn, we hebben nog maar vijf minuten en ik trip nog steeds...' uiteindelijk kon ik de weg naar mijn huis amper vinden (het had niet veel gescheeld of ik had bij de buren aangebeld om de weg te vragen....wat dan absoluut in rijtje van grootste drugsblunders terecht zou zijn gekomen), en heb ik thuis nog zeker 3 uur op mijn kamer liggen trippen....) Nou is een paddotrip natuurlijk wel wat anders dan een mdma-rush, maar ik zou het er gewoon echt niet op wagen. Drugs moet je bewaren tot je het zonder zorgen kan nemen, op het moment dat je een manier gaat zoeken om het toe te dienen om zo zo min mogelijk last te hebben van grote pupillen, is het niet het moment om drugs te nemen Maar goed, je bent 16, en je wilt wat, en ik weet nu al zeker dat je het toch zult doen.... Klik om te vergroten... Ja eigenlijk denk ik dat je gelijk hebt. Maarja misschien ook niet. Eigenlijk maakte deze post het alleen maar lastiger :P Het komt eigenlijk allemaal door een vriend, aan wie ik een hele lange tijd geleden een mdma capsule heb gegeven. Hij wilde het heel graag een keer doen en dit leek hem wel een geschikt moment. En ja dan voel ik me tog een soort van verplicht zelf ook wat te nemen. Maar ik beslis morgen wel. Eerlijk gezegd denk ik nu dat ik het niet ga doen. Maar dat kan morgen heel anders zijn. Ik denk dan van ja ik heb toch heel veel tijd en dan is het vast alweer uitgewerkt. 6 en een half uur is tog wel langer dan dat de gemiddelde mdma-trip duurt. Maarja het is denk ik gewoon een beetje die comedown. Ahhh fuck it ik doe het gewoon niet!"
"Hahahahahaha toch gedaan. En het was helemaal goed. Kreeg niet eens grote pupillen en het was weer heerlijk Bij snuiven werkt het wel minder goed moet ik zeggen. Ik denk dat dat ook de reden was waarom ik geen knalpupillen kreeg. Het gevoel was wel gewoon goed en wel hetzelfde als met slikken, maar heb ook wat minder genomen dan wat ik normaal slik. Maarja verder was het een prima dag en nu nog steeds chill. Deze topic kan nu gesloten worden voor mij. Maar misschien is het toch wel handig om open te houden voor andere mensen die nog een keer mdma willen snuiven."