#1
Laat ik dit even van me afschrijven, want momenteel weet ik niet wat ik van mezelf vind.
In april ben ik na een hevige coke periode eindelijk gestopt met hulp. Naast de gewone gesprekken kwam er ook uit dat mijn ADHD medicatie niet genoeg deed, dus overgestapt naar Elvase (lis-dex) en dat gaat weken goed, of ja ging.
Na een festival zaterdag, heb ik deze medicijnen in grotere hoeveelheden (gewoon capsules 2 per keer slikken, iedere zoveel tijd - niet stoer, voel me juist dom). ik baal als een stekker, maar ook trots want het had ook af kunnen lopen met drie dagen (en nachten) doorgesnoven te zitten.
Nu maar kijken hoe de komende tijd gaat lopen 🥲
In april ben ik na een hevige coke periode eindelijk gestopt met hulp. Naast de gewone gesprekken kwam er ook uit dat mijn ADHD medicatie niet genoeg deed, dus overgestapt naar Elvase (lis-dex) en dat gaat weken goed, of ja ging.
Na een festival zaterdag, heb ik deze medicijnen in grotere hoeveelheden (gewoon capsules 2 per keer slikken, iedere zoveel tijd - niet stoer, voel me juist dom). ik baal als een stekker, maar ook trots want het had ook af kunnen lopen met drie dagen (en nachten) doorgesnoven te zitten.
Nu maar kijken hoe de komende tijd gaat lopen 🥲