Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol Thc Truffels(nooit meer) 2cb Pep Xtc Coke 2fa 3fa 3mmc Keta Dexamfetamine Efedrine"
"1x 4fma geprobeerd. Na een uur voelde ik niks en paar keer bijgenomen. Was geen slim plan. Halve gram erdoorheen, 3 dagen was ik opgepept... week depri ervan geweest. Doe mij maar 3mmc Ben wel benieuwd naar 3fma"
"Het gevaar is meer dat je niet doorhebt dat je onder invloed bent, dus je denkt het kan wel."
"Helaas nergens meer te vinden, de echte 3mmc. Het is nu vaak 2mmc of 3cmc"
"Gympie zei: kheb een keer ca. 20 mg genomen.. dat ging lekker toen vrij daarop bij genomen.. de weegschaal stond per ongeluk op ounces en omgerekend 50 mg er boven op genomen.. dat leverde me een gigantische druk en hoofdpijn op in m'n hoofd die uren durde voor het weg ging. duz ik raad je aan minder dan 70 mg te nemen. 😅 30 mg is wss zat. Klik om te vergroten... Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?"
"Ik rij echt als een dwaas de dag na eti, 2x gedaan beide keren kwamen er autos van rechts: 'boeie' denk je dan. Never"
"De Dunne zei: Nooit meer doen dus!!! Daarom wil ik het zeker weten. Vals nuchter is een groot probleem bij benzo’s. Klik om te vergroten... Ik heb mn lesje wel geleerd, onder invloed rijden is echt het domste wat je kunt doen"
"Cruelti. zei: ik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima Klik om te vergroten... Welke benzo pak je dan? Ik vind eti een hele lange nawerking hebben altijd, ben altijd beetje grenzeloos dan"
"Hardcore_frk zei: 3-FA! Met een goede dosis beter dan reguliere pep. Klik om te vergroten... 3fa is wel ziek vanaf 100mg, alleen zelfs 8mg eti kreeg me niet plat, dag erna was echt ellende"
"Kan wel, andersom niet. Dagen na 3mmc voel ik niks van pep/sos.."