#1
Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?
thuis.. alleen.
Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?
Morgen heb ik een feestje in het dorp. Ik drink dus niet meer en wil me toch een beetje vermaken tussen al die dronkenlappen. Speed/3mmc vind ik wat te heftig dus wil lage dosering 2fa doen.
Welke dosis zal ik pakken?
Ik heb 4 oxazepam om in te slapen, hoe hoog kan ik gaan met 2fa doseren?
Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?kheb een keer ca. 20 mg genomen.. dat ging lekker
toen vrij daarop bij genomen..
de weegschaal stond per ongeluk op ounces en omgerekend 50 mg er boven op genomen..
dat leverde me een gigantische druk en hoofdpijn op in m'n hoofd die uren durde voor het weg ging.
duz ik raad je aan minder dan 70 mg te nemen. 😅
30 mg is wss zat.
Optijd stoppen/niet gek gaan vind ik af en toe lastig;p daarom wat noodmiddelen geregeldVolgens deze site werkt het heel kort dus heb je als je het niet te gek maakt en op tijd stopt geen oxa of benzo nodig om te slapen. Zelf geen ervaring mee hoor maar de doseringen staan in de link.
![]()
2-FA
2-Fluoroamphetamine (also known as 2-FA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of amphetamine and is presumed to possess a similar mechanism of action, promoting the release of dopamine and norepinephrine in the brain.psychonautwiki.org
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."