Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2fa op verjaardag

2fa op verjaardag

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wausie33 zei:
Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?
Klik om te vergroten...

thuis.. alleen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wausie33 zei:
Morgen heb ik een feestje in het dorp. Ik drink dus niet meer en wil me toch een beetje vermaken tussen al die dronkenlappen. Speed/3mmc vind ik wat te heftig dus wil lage dosering 2fa doen.
Welke dosis zal ik pakken?
Ik heb 4 oxazepam om in te slapen, hoe hoog kan ik gaan met 2fa doseren?
Klik om te vergroten...

kheb een keer ca. 20 mg genomen.. dat ging lekker
toen vrij kort daarop bij genomen..
de weegschaal stond per ongeluk op ounces en omgerekend 50 mg er boven op genomen..
dat leverde me een gigantische druk en hoofdpijn op in m'n hoofd die uren durde voor het weg ging.
duz ik raad je aan minder dan 70 mg te nemen. 😅
30 mg is wss zat.
W
Wausie33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
kheb een keer ca. 20 mg genomen.. dat ging lekker
toen vrij daarop bij genomen..
de weegschaal stond per ongeluk op ounces en omgerekend 50 mg er boven op genomen..
dat leverde me een gigantische druk en hoofdpijn op in m'n hoofd die uren durde voor het weg ging.
duz ik raad je aan minder dan 70 mg te nemen. 😅
30 mg is wss zat.
Klik om te vergroten...
Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?
W
Wausie33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Morgen heb ik een feestje in het dorp. Ik drink dus niet meer en wil me toch een beetje vermaken tussen al die dronkenlappen. Speed/3mmc vind ik wat te heftig dus wil lage dosering 2fa doen.
Welke dosis zal ik pakken?
Ik heb 4 oxazepam om in te slapen, hoe hoog kan ik gaan met 2fa doseren?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens deze site werkt het heel kort dus heb je als je het niet te gek maakt en op tijd stopt geen oxa of benzo nodig om te slapen. Zelf geen ervaring mee hoor maar de doseringen staan in de link.


psychonautwiki.org

2-FA

2-Fluoroamphetamine (also known as 2-FA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of amphetamine and is presumed to possess a similar mechanism of action, promoting the release of dopamine and norepinephrine in the brain.
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met 2fa heb ik geen ervaring.

2fma daarintegen wel.
Eerste 2 keer bommetjes van 30mg gaven wat helderheid in mijn hoofd en meer niet.

Daarna een keer een lijntje van 40mg gesnoven en dat gaf een dikke energie kick van bijna 5 uur lang zonder echt veel crash of gevoel van cravings.

Ik weet niet in hoeverre 2fa / 2fma in verhouding staan tot elkaar.

Dacht dat 2fma meer recreatief was , dit weet ik niet zeker.
W
Wausie33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Volgens deze site werkt het heel kort dus heb je als je het niet te gek maakt en op tijd stopt geen oxa of benzo nodig om te slapen. Zelf geen ervaring mee hoor maar de doseringen staan in de link.


psychonautwiki.org

2-FA

2-Fluoroamphetamine (also known as 2-FA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of amphetamine and is presumed to possess a similar mechanism of action, promoting the release of dopamine and norepinephrine in the brain.
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
Klik om te vergroten...
Optijd stoppen/niet gek gaan vind ik af en toe lastig;p daarom wat noodmiddelen geregeld
W
Wausie33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2f is een beetje 3fa light. Beetje als speed maar meer richting de dexamfeteminekant

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."