Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoek een hobbie, ga computerspellen spelen ofzo waarmee je even ontsnapt aan de realiteit als je eenmaal in het spel zit.Of iets anders waarmee je niet de tijd krijgt om na te denken."
"terrorpussy, ik gebruik nu al ongeveer een jaar elke dag 75mg efexor en ik weet niet hoelang jou vriend/vriendin het al gebruikt maar als hij/zij nog in de eerste 8 weken zit is dit wel normaal.Dat is gewoon zijn lichaam die onrustig word doordat het moet wennen aan het medicijn.Als hij/zij na 8 weken uiterst hier nog last van heeft zou ik met je huisarts gaan overleggen voor een hogere misschien zelfs lagere dosering.De bedoeling van het medicijn is trouwens niet direct dat je er rustig van word maar eerder dat je gewoon een fijn /niet stressend gevoel krijgt en je daardoor meer op je gemak gaat voelen.Succes met het voor mij wondermiddel verder en het is zeker geen kktroep zoals je zei, ik heb er echt enorm baat bij."
"Altijd halve liters, en heb er minimaal 8 nodig om een beetje wat te voelen.Dit vind ik trouwens echt een nadeel, dronken worden kost mij klauwen vol met geld.Denk dat het komt omdat ik veel te jong met alcohol ben begonnen."
"Bier Bier Bier Bieeeerrr, sterke drank is zooooooooo gaar.Lekker blijven gaan met biertjes, dat is het..."
"Dit heb ik zelf ook gehad na veel alcohol gebruik, ben nu meer dan een jaar gestopt, en dat gevoel lijkt steeds minder te worden.Het hoort erbij dat het lijkt dat je geen doel meer hebt in je leven, omdat je het gevoel hebt dat je wat mist doordat je bent gestopt met alcohol.Je leven lijkt leeg, omdat je lichaam gewend is dronken te zijn.En omdat je dat nu niet bent mis je iets."
"HETERO met hoofdletters alleen lesbische meiden, niks mis mee.."
"tman zei: het middel die ik neem is nl. Effexor, wat kan er gebeuren? Zou ik er dan na-effecten kunnen aan overhouden of sterven fzo? Als ik maar terug de oude ben achter de trip is er voor mij geen probleem. Greets Klik om te vergroten... Yo , ik gebruik zelf ook al meer dan een jaar efexor 75mg, en ik kan je niet aanraden om dat te doen.Ik ging al aardig bad met paddo's en dit tegelijk.Omdat je twijfelt of het goed zal gaan, krijg je die bad trip , je hebt teveel aan je kop zeg maar.Maar ieder mens is anders, als je het toch doet wil ik wel eff horen hoe het is gegaan. Btw:werkt wel goed heh die efexor, wereld uitvinding."
"Vrije Geest zei: Wat is dan de makkelijkste manier op ze in te nemen...ik had bedacht in een grote bak yoghurt, dan leek het mij nog 't makkeljkst weg te werken :P Klik om te vergroten... Bah, lijkt me geen goede combinatie met yoghurt, als je zo nodig met iets anders in moet nemen, tegen de vieze smaak.Raad ik je aan het met pistachenoten te eten, dat maskeert de smaak 100%.Een andere goede is een turkse pizza open rollen en ze daar in doen."
"Gewoon zuurstoftekort, kan net zo goed een zak over je kop doen totdat je bijna dood bent en hem er dan door vrienden af laten halen.Zelfde effect , nog heviger. En ja zuurstoftekort kan leiden tot hersenbeschadiging."
"Osi` zei: man jong, ge vind daar een dikke blok hasj voor 5 euro nog maar. En dan peist ge dat ge wat wiet ga meenemen? En wat als je daar aankomt en der is een hond of ne flik haalt u eruit. Per TOEVAL. En ze ontdekken het ... Wat dan? Zit je wel lekker in de bak hoor. Da's wiet toch niet waard vind ik .. 2 weken zonder of buh, kwe nie hoelang ofzo. Is toch geen probleem? Daar moet ge u met andere dingen bezighouden, zwemme, relaxe, wetek veel wa. Niet met de mentaliteit zitten van "ik moet elke avond een joint gepaft hebben" Komaan zeg .. En daarbij, als je perse wilt paffen, in Turkije vind je genoeg. Klik om te vergroten... +1, ik snap niet waarom je het op vakantie moet hebben, zoveel risico voor een dom blowtje."