#1
Hey mede DF'ers
Vol spanning heb ik nu 4 uur geleden al mijn product weggegooid. Ik hoop hier af en toe te kunnen schrijven over het stoppen en iedereen die me tips kan geven is zeer welkom.
Ik heb gekozen deze keer thuis te stoppen, aangezien ik het in opnames niet echt volhield en vaak ging lopen of van zodra ik buiten kon toch gebruikte....ook omdat ik hoop dat t op mezelf makkelijker zou kunnen zijn (wie weet nog veel moeilijker) zonder sociale stressfactoren.
Ik denk dat ik toch wel 6 maanden ga nodig hebben om mijn hersens te laten herstellen van de schade die ik heb aangericht met gebruik.
Ik gebruikte gedurende 3 jaar ondertussen dagelijks.
Steun zeer welkom!
Vol spanning heb ik nu 4 uur geleden al mijn product weggegooid. Ik hoop hier af en toe te kunnen schrijven over het stoppen en iedereen die me tips kan geven is zeer welkom.
Ik heb gekozen deze keer thuis te stoppen, aangezien ik het in opnames niet echt volhield en vaak ging lopen of van zodra ik buiten kon toch gebruikte....ook omdat ik hoop dat t op mezelf makkelijker zou kunnen zijn (wie weet nog veel moeilijker) zonder sociale stressfactoren.
Ik denk dat ik toch wel 6 maanden ga nodig hebben om mijn hersens te laten herstellen van de schade die ik heb aangericht met gebruik.
Ik gebruikte gedurende 3 jaar ondertussen dagelijks.
Steun zeer welkom!