Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi zon topic uit 2020, nog mondkapje op/"
"Ik heb wel eens gehad dat ik ging kwijlen en ik dacht van wtf is dit,"
"I kgeef een tip.. BLOK is fake en vol versneden zooi"
"Ik heb nog nooit coke gehad wat blok was en degelijke kwaliteit, is altijd geperst na versnijden. Pure coke is geen blok maar flakes, en bij het kleinste beetje knalt je hartslag al flink omhoog. Lijntjes kan je niet eens nemen want dan overdoseer je al, dat is pas kwaliteit zo sterk"
"OnionAddict zei: Maar ik ben 100% overtuigd dat het mijn dopamine en serotonine werking volledig om zeep geholpen heeft. Euforie dmv drugs is bijna onmogelijk voor me, of de dosis wordt zo hoog dat andere werkingen het volledig verneuken. Klik om te vergroten... 2 jaartjes voel je je weer 100%"
"0,7 maar dan heb je met iemand te maken die gewoon chill is en eerlijk is (en niet al te ver reisafstand)"
"Hoe zorg je dat je niet zoals eric 24/7 aan de coke zit.. Zoek een hobby en ga sporten"
"Heb paar keer ook troep gehad meteen een tandvleesonsteking. bah als je een ander moet je gewoon telegram kijke, worden wel vaak mensen opgepakt/opgerold"
"Rayyar zei: Mijn eigen lichaam en gezond verstand weerhoudt me wel van een echte verslaving. Afgelopen week in drie aaneenvolgende dagen een grammetje opgemaakt. Daarna had ik dus wel twee dagen hartritme stoornissen. Niet fijn De derde dag was het voorbij; weer gebruikt en aan eind vd dag opnieuw hartkloppingen. Het tricky eraan is dat de drang naar coke wel gewoon blijft, dus je kan wel spreken van een beginnende verslaving haha. Bovenstaande ongemakken zijn voor mij wel voldoende om het niet al te zeer uit de hand te laten lopen. Daarvoor heb ik net even wat teveel andere dingen die het leven ook leuk maakt naast coke. Oa mijn hart Klik om te vergroten... Accepteer gewoon je verslaving en verschuif gebruik naar 3x per jaar ipv op random momenten en houd je daar aan. ga goed naar de klote en geniet er af en toe van... die drang blijft toch altijd"
"haha ik ben blij dat je na 11 uur savonds niet meer kan pinnen! na 11e komt hier de trek pas opzetten. je snuift zo 20k weg in een jaar of 8"