Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mdma of ketamine. Ga eigenlijk niet meer uit maar dit waren de 2 dingen die ik dan af en toe eens gebruikte vroeger toen ik nog af en toe uit ging met vrienden . Is natuurlijk ooit wel eens een beetje speed of ghb ook geweest maar echt zeer zelden zeker niet meer dan 4 keren ofzo. Het is iets zeer raar om te zeggen maar coke was voor mij echt niet gezellig. 1x gedaan ooit tijdens het uitgaan maar vondt het echt maar niks. Gewoon zo thuis bij vrienden heb ik in mijn hele leven tot nu toe maximum in totaal 3 kerenr coke gedaan. Het was steeds meer en meer dat ik zou gewild hebben en ook redelijk snel de neiging om terug een snuif te doen. Ook te prijzig wahaha maar dat is bij andere dingen ook zo, i know ."
"Ganggang zei: De op geeft aan iets anders dan mdma te willen gebruiken ivm de 3 maanden regel. En naar iets wat stimulerend is. Dus ketamine valt helaas ook af. Soms vraag ik me wel eens af of mensen de post wel lezen alvorens een reactie te plaatsen. Klik om te vergroten... Ja mijn excuses hiervoor. Ik heb wel gelezen maar ging meer uit op de titel. Dank voor dit te melden ik zal er in het gevolg beter op letten"
"Ik heb mijn benzo tolerantie goed laten zakken door een tijdje geen benzos te nemen. Vroeg aan de dokter om bij mijn andere meds nog is tranxene 50 te schrijven. 4 genomen en voelde me toch lekker relzx hoor."
"Hallo, Ik ben ook nieuw hier. Om even zelf te reageren op jouw post : _Ikzelf heb ook al x aantal keren Dormicum 15mg doosjes gekocht "via-via". Dit was echt puur om goed te kunnen slapen. Ik heb namelijk serieuze last van slechte nacht rust. Deze benzo (midazolam) was dus een duidelijke bewuste keuze om toch af en toe eens een 7 a 8uurtjes goede slaap te hebben. Gelukkig heb ik zo'n 7 maand geleden een zeer goede nieuwe arts gevonden die echt luistert en me helpt. Na een 2 x een nacht in observatie in de slaapkliniek te overnachten en mijn geschiedenis dat ik al jaren met deze klacht zit heb ik nu eindelijk DE juiste benzo op voorschrift. Elke avond als ik in bed kruip mag ik 4mg flunitrazepam nemen en ook krijg ik bromazepam 12MG voorgeschreven. Deze bromazepam 12mg is gewoon officieel voor 24mg/dag te nemen (2 stuks en in een doosje zitten 60 tabletten). Neem deze bromazepam niet elke dag maar als ik het dan gebruik dan is het tussen de 4 a 6 stuks verdeeld over een 'mindere" dag dat ik dan heb. Van de bromazepam ben ik niet echt zo suf als bv Mogadon of Staurodorm. Daarmee dat het misschien veel klinkt dat ik dan soms tot zo'n 6 tabletten neem dan maar vind het niet zo'n zware benzo dus valt goed mee. Jammer dat Dormicum in tablet vorm hier niet verkrigbaar meer is maar mijn arts vertelde mij dat ik waarschijnlijk het toch niet ging gekregen hebben. Aangezien het volgens hem/zijn visie eerder puur voor anesthesie moet gebruikt worden, ook al is het een benzo. Terwijl mijn tante in de jaren 90 tot in 2002 of 2003 het wel kreeg om te slapen toen het hier wel nog verkrijgbaar was en zij kreeg er zelf nog iets bij een inslaper maar ben daar niet verder op in gaan vragen. Weet dit gewoon omdat serieuze slaap problemen voor komen aan mijn moeders kant van de familie."
"Jmths zei: In België is Flunitrazepam (2-3 jaar geleden?) van de markt af gehaald is mij verteld. Het klinkt mij alsof je aan Nederland veroordeelt bent. Om nog maar over Dexamfetamine en paracetamol te zwijgen natuurlijk. Klik om te vergroten... Neen is niet van de markt. Het is wel enkel 1 merk van flunitrazepam en 1 soort doosje. Flunitrazepam 1mg Eurogenerics (EG). 1 doosje bevat 1 blister met 10 tabletjes. Ben eergisteren nog nieuwe gaan halen bij de apotheek. Wat wel van de markt is gegaan 3j geleden ongeveer is Myolastan (Tetrazepam). Dat weet ik omdat een kennis van mij een spierziekte heeft en die benzo was de meest spier ontspannende. https://www.medibib.be/merken/flunitrazepam-eg Deze afbeelding is nog van de oude verpakking want 2 maanden geleden is de verpakking veranderd. Zal foto trekken als bewijs Bovenste is nog de oude verpakking zoals je op de site van medibib ziet en de onderste is de nieuwe verpakking dus hoe het er nu dus uit ziet."
"Jmths zei: Flunitrazepam en Flunitrazolam zijn trouwens in tegenstelling tot andere benzodiazepines (zeer) lichtelijk wateroplosbaar. Klik om te vergroten... Ja flunitrazolam en nog enkele benzo rc's wil ik echt wel eens proberen. Het enige qua benzo rc dat ik gebruikt heb was Etilaam doosje uit het buitenland. Dus eigenlijk niet echte rc omdat het toch echte pharma was maar etizolam is wel te vinden als rc . Van Wiki : Etizolam is een thienodiazepinederivaat dat een benzodiazepine-analoog is. Bedankt voor je reply ."
"Ik heb hier zo wat zitten lezen op het forum over rc's. Wat een gekke verhalen dat ik te lezen kreeg op bepaalde sites (bv reddit). Veel oplichters, vele malen het verkeerde product maar wat ik echt zo dangerous vindt was als ik op een bepaalde gerichte sub van sterke verdovende rc's terecht kwam. Daar zit men gewoon met stoffen te expirementeren waarvan ik denk, waarom zo een levensgevaarlijke producten uit proberen. En dan heb ik het over een post dat ik gisteren las over Etonitazene en Isotonitazene. Zelf heb ik zelden graag eens een oxycontin pilletje of wat oramoph om zo eens weg te zakken en te smelten in mijn zetel . Versta dus echt wel waarom zo velen er snel verslaafd aan geraken en gelukkig heb ik zo goed als geen toegang tot deze pijnstillers. Gebeurd eens om de 2 a 3 maanden of ietsje langer soms dat ik van elk 1 a 2 blisters kan verkrijgen. Maar na wat lezen en Googelen van Etonitazene en Isonitazene hoe overdreven sterk deze stoffen zijn kan ik er echt niet bij om zulke dingen zelfs maar te durven in mijn nabijheid te hebben liggen. Ook gewoon omdat je dan verhalen leest van zeer zware heroine gebruikers met een zeer hoge tolerantie en die al heel wat mee gemaakt hebben in hun leven en die zelfs waarschuwen om er weg van te blijven omdat het hun ergste afkick was na het op was en dat het alles heeft verwoest op enkele dagen/weken tijd. Kinderen kwijt, vrouw kwijt, mentaal en fysiek beneden alle peil en ga zo maar verder. Zeer angstige stoffen dus."
"Ik heb jammer genoeg veel en veel te gemakkelijk aan alle soorten narcotica medicatie geraakt allemaal via schrijfgrage artsen en psychiaters. 8 jaar zwaar verslaafd geweest aan benzos en pijnstillers. Nu gelukkig bijna 2 j clean van alles. Ik kreeg dozen en potten Xanax 2mg, Rivotril 2mg, Tranxene 50 mg, Valium 10mg, Bromazepam 12 mg, flinitrazepam1mg etc...Voor pijnstillers Oramorph 30mg, Ms contin 100mg, Palladone 24mg, Oxynorm 20mg, OxyContin 80mg, fentanyl pleisters van elke sterkte meest de 100ug.... Ik wil wel duidelijk aangegeven natuurlijk niet van 1 arts of psych ik deed aan dokter shoppen . Dit ligt nu in het verleden en ben er zeker niet fier op !! Nu is het allemaal veel strenger geworden ook met elektronische voorschriften dezer dagen en dat apothekers nu ook veel data kunnen checken. Ben blij dat dit allemaal achter de rug is."
"Seroquel heeft niks van recreatieve waarde imo. 16 a 17 jaar geleden eens 200mg gekregen van de dokter toen ik in opname was. Voelde mij zo zwaar beroerd. Ik kon niet meer deftig praten en was de dag KO tot 13u Was rond 17u in mijn bed gekropen op mijn kamer waar ik zat in residentiële opname. Nooit meer."
"Met benzodiazepines moet enkel kort gewerkt worden onder toezicht vind ik persoonlijk. Ik weet wat voor een hel een benzoverslaving is hoor. Toen ik in 2008 wou stoppen met 4 jaar bruin verslaving kwam ik bij een psychiater terecht die mij op methadon wou zetten. Die zei toen uit zichzelf dat ik wel goede slaapmedicatie ging nodig hebben in het begin en iets voor overdag. Ik was niet thuis in benzos maar enkele namen zijn nu eenmaal bekend. Ja hoor die zei uit zichzelf dat hij mij om te slapen Rohypnol ging voorschrijven (flunitrazepam van Roche toen nog verkrijgbaar op de Belgische markt tot 2012). En voor overdag had hij mij grote doos Valium 10mg ( toen dozen nog per 100) en pit Rivotril 2mg ( ook pot van 100). Ik heb dan jaren en jaren benzos gebruikt en bijna alles heb ik geprobeerd. De Xanax bars 2mg, Tranxene 50, Bromazepam 12, Halcion 0.250 etc...Maar de flunitrazepam en Bromazepam waren degenen die ik dan toch steeds verkoos. Ik ben nu 3jaar clean van benzodiazepines en gelukkig sinds een 4 tal jaar zijn er enkele beruchtte artsen die liberaal medicijnen schreven gestopt of geschorst. Maar wat is dat 1 van de ergste verslaving geweest waar ik zo lang mee geworsteld heb. Ik vindt het jammer als ik zie op sociale media en op andere forums hoeveel nieuwe jongeren beginnen met die benzos en dat het zo verheerlijkt wordt in sommige muziekscene's etc. Benzodiazepines is echt een laatste redmiddel en dan zeer kort max 3 weken ofzo en onder toezicht."