Om iets te voelen, tsja je hebt al pillen van 5mg, dat is voor kinderen denk ik, maar 20 mg Tranxène staat gelijk aan 15 mg Diazepam, heb ik via een (pdf) schema die ik bijsluit.Hi,
Hoeveel mg tranxene moet je nemen om iets te voelen?
Ik weet het dat sommige mensen tranxene maar niets vinden. Thanks grtzzz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."