#1
PEP ![:tongueout:]()
![:upsidedown:]()
Ik vind zelf 1P-LSD op lage dosis van 25 tot 50ug een goed alternatief. Geeft niet dat love gevoel,
Ik heb slecht nieuws. Er is geen drug die precies als XTC voelt
Heb ook wel eens een speed bommetje gedaan. Halve gram in een vloetje en wegspoelen met water. Maar kijk uit, vooral als je nooit pep gebruikt hebt. Kan je beter niet doen denk ik.
Een halve gram is ook wel een erg hoge dosis OMG. Meeste mensen maken bommetjes van 100-150mg.
Bij mij werkt speed als een BOM! Feestjes zijn echt mega vet in mijn ervaring, maar ik vind het echt troep. Paar keer gedaan, de tijd vliegt voorbij als je onder invloed bent, maar de dagen daarna zijn zo k*t!! Althans, dat is mijn ervaring. Ik gebruik het dan ook bijna nooit.
De op geeft aan iets anders dan mdma te willen gebruiken ivm de 3 maanden regel. En naar iets wat stimulerend is. Dus ketamine valt helaas ook af. Soms vraag ik me wel eens af of mensen de post wel lezen alvorens een reactie te plaatsen.Mdma of ketamine. Ga eigenlijk niet meer uit maar dit waren de 2 dingen die ik dan af en toe eens gebruikte vroeger toen ik nog af en toe uit ging met vrienden. Is natuurlijk ooit wel eens een beetje speed of ghb ook geweest maar echt zeer zelden zeker niet meer dan 4 keren ofzo. Het is iets zeer raar om te zeggen maar coke was voor mij echt niet gezellig. 1x gedaan ooit tijdens het uitgaan maar vondt het echt maar niks. Gewoon zo thuis bij vrienden heb ik in mijn hele leven tot nu toe maximum in totaal 3 kerenr coke gedaan. Het was steeds meer en meer dat ik zou gewild hebben en ook redelijk snel de neiging om terug een snuif te doen. Ook te prijzig wahaha maar dat is bij andere dingen ook zo, i know
.
Ja mijn excuses hiervoor. Ik heb wel gelezen maar ging meer uit op de titel. Dank voor dit te melden ik zal er in het gevolg beter op lettenDe op geeft aan iets anders dan mdma te willen gebruiken ivm de 3 maanden regel. En naar iets wat stimulerend is. Dus ketamine valt helaas ook af. Soms vraag ik me wel eens af of mensen de post wel lezen alvorens een reactie te plaatsen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."