Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fatsoen1 zei: Mijn vraag in concreto, kan een mens voor zijn kinderen afkicken als tie het niet voor zichzelf kan opbrengen de motivatie? Klik om te vergroten... Dat ligt er maar net aan hoe sterk een persoon in zijn schoenen staat en wat bij hem/haar op nummer 1 staat (kids of pep?) Sterkte in ieder geval!"
"Binnenkort toch eens proberen, paar vrienden van me hebben het een tijdje geleden voor de eerste keer gedaan en waren er zeer over te spreken! Zelf al een aantal keer GE-WEL-DIG getript op de paddo's icm truffels, en nu toch wel nieuwschierig naar de LSA-trip!"
"Tis weer welletjes geweest dit weekend! Is het al vrijdag? :P"
"Meestal wel, ligt aan de situatie... Enjoy your night en don't think about the day after!"
"Blauwe Toyota's (extreem!!!), blauwe mitsu driehoeken, oranje spaceshuttles, en witte la Coste"
"Lekkerst: Jack Daniels on the rocks Vieste: Tequilla"
"darklord667 zei: Ik vind het ook heerlijk om met een witbiertje op het terras te zitten Klik om te vergroten... x 2 Voor de rest zie ik het nut er ook niet van in om 1 bier te drinken..."
"la Chouffe!"
"Haha klinkt bekend in de oren "weekendgebruiker" haha! Ligt net aan de kwaliteit van de pep of er geslapen kan worden of niet, al moet ik zeggen dat het steeds makkelijker gaat na verloop van tijd..."
"Petrovic zei: Zonder tollerantie 1 gram goede speed binnen 5 uur opsnuiven.. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten. Klik om te vergroten... Jep mee eens, "bezint eer gij begint"haha!"