Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals de titel al zegt heb ik afgelopen avond 8.5 witte speakers gebruikt. Ik was een avondje alleen thuis en ik dacht bij mezelf laat ik is een half nemen om gewoon te genieten en nog een beetje een kick te krijgen uit een saaie zaterdagavond. Dat halfje sloeg aardig goed in en ook heel lekker en ik had wat sigaretten gekocht(tijdens mdma vind ik dat lekker, een 2 liter fles water en me telefoon als ik namelijk heel graag contact met iemand wil of slecht zou gaan omdat ik alleen was ofzo kan ik gebruik ik altijd de notities van mijn telefoon om daar mijn totaal subjectieve verhaal kwijt te kunnen. En rustig op me bed spacen. Dat ging ik dus erg lekker allemaal en ik was er zo van aan het genieten dat ik er nog eentje bij klapte. Nou goed dit is voor sommige misschien al veel maar voor mij is dit redelijk normaal. En toen kwam het gevoel dat ik nog harder wilde en dat dit ik nog eigenlijk weinig voor stelde. Dus dacht ik, ik doe het gewoon en pak er nog eentje en dat was alleen half uur later ofzo. Toen voelde alles zo fijn en mooi en ik ging hard toen die insloeg. Maar nog niet hard genoeg en ik dacht ik kan er nog wel eentje bij (als ik nu nuchter ben vind ik het ook absurd klinken, maar op dat moment kon ik er eigenlijk niks met me gebeuren voor me gevoel en zelfs de drugs waren lief voor me). Daarna pakte ik gewoon meer en meer maar wel onder invloed ik besefte niet goed meer hoeveel ik wel niet nam en had het gevoel dat mij niks kon gebeuren en zelfs de drugs waren super lief voor me. En toen die begonnen in te slaan ging ik te hard eigenlijk. Ik was niet meer in de realiteit als het ware en soms keerde ik dan even terug en dan stond ik al 10 minuten tegen een deur terwijl ik dacht dat ik mijn beste maat zag en recht voor me stond. Mmn heel apart. Vanaf dat moment ik heb ik de rest om het half uur weggeslikt eigenlijk behoorlijk onbewust als het ware. Ik baal er verschrikkelijk van en het is gebleken dat ik als ik alleen ben totaal niet verantwoordelijk met drugs om kan gaan, normaal doe ik dit met mijn vriendin en ik mag er nooit meer dan vier van haar. Dit had ik dus kunnen weten omdat ik normaal ook altijd meer wil maargoed ik heb mezelf behoorlijk teleurgesteld. En ik ben als de dood dat ik nu iets aan mijn hersenen heb ofzo. De kenmerken van een overdosis van MDMA(spugen, hoofdpijn, duizeligheid en desoriëntatie.) heb ik allemaal gehad, behalve het spugen. In iedergeval was ik dus compleet van de kaart logisch ook... ongeveer 1.8gram mdma weggeslikt. Voor de mensen die dit ooit nog overwegen NIET doen! Je maakt bijna alles tot in zeker mate onbewust mee. Je zit eigenlijk in een lichte trip en ik had ook een raar gevoel, ik ging dus heel erg vaag en het haalt heel het principe weg van waar de drugs eigenlijk voor bedoelt is en dat is het love-gevoel. En dat meen ik want ik maak me nu best zorgen. Na dat ik een paar keer naar beneden was gelopen ben ik op mijn bed gaan liggen en mijn dekbed lag een beetje opgefrommeld en ik dacht dus dat er iemand onder lag weer die beste vriend. Dat ging ook niet weg ofzo ik ben echt twee tot drie uur compleet vaag geweest en ik dacht de hele tijd dat ik ook oprecht niet alleen was. Op het moment dat ik weer onder me dekens ging liggen kon ik weer een gezicht zien en dat bleef ook gewoon doorgaan. Met vlagen keerde ik wel terug in de "realiteit" en besefte ik mezelf dan van WTF? Ik ben gewoon helemaal alleen in me kamer. Maar daarna klapte er weer meer mdma in en ging ik dus weer even hard als daarvoor en was ik dus weer "vervreemd" en een half uurtje uit de realiteit tot ik weer even terug kwam. Ik moet zeggen dat het op zich niet slecht voelde en ik er ook geen vervelende ervaring aan heb overgehouden. Maar ik weet dat dit heel slecht en dom was etc etc.... Ik studeer aan Universiteit van Tilburg dus ik ben geen domme boer, maar gewoon erg onverantwoordelijk bezig geweest. Het belangrijkste wat ik wil meegeven: "Te veel mdma zorgt voor een lichte trip, ik kan me voorstellen dat dit voor sommige behoorlijk angstig kan zijn, je hebt geen controle meer over jezelf en de mdma wordt totaal niet meer gebruikt waarvoor het eigenlijk voor dient en dat is het love-gevoel.". Als je toch zoiets wilt beleven begin dan met truffels en daarna kun je overwegen om paddo's of LSD te gebruiken. Wat moet ik nu doen volgens de ervaren gebruiker? Zal ik zsm naar een dokter gaan om mezelf te laten controleren. Veel fruit eten en goed rusten doe ik nu. Weet iemand wat de schade kan zijn van een overdosis mdma? Nu de fysieke gevolgen 36 uur na gebruik. Ik voel me niet heel lekker en ik ben wel is aardig depri geworden van XTC maar dat is nu nog niet het echt het geval, ik voel me wel neerslachtig als ik opsta word ik snel duizelig mijn hoofd word snel warm. Voor de rest denk ik dat ik een beetje last heb van mijn lever maar dat kan ook ergens anders door komen. Ik zal het komende half jaar geen XTC meer gebruiken om mijn lichaam even goed te laten herstellen en nooit meer in zo'n grote onverantwoordelijke hoeveelheid. Me hoofd voelt ook raar aan in de zin van dat er tussen me schedel en met me hersenen kussentjes zijn gelegd. Maar vind ik toe nu toe de gevolgen mee vallen. Het vervelendste vond ik nog dat ik echt SUPER lang niet kon pissen. En ik moest zo nodig en dat was ZO kut. Ik ben denk ik 12 keer naar de wc gegaan om het weer te proberen als het niet meer is. En het ging gewoon niet! AFRADER."
"bobsacamano zei: Ik vind het vooral goed dat je het hebt opgemerkt. En dat je niks meer aanraakt. Veel idioten die dit heel vaak doen. Nog erger omdat ze het stoer vinden of lekker willen hallucineren Klik om te vergroten... Tja dat is waar Bob! Dit heeft er dan ook toe geleid dat ik in totaal dertig pilletjes heb geconsumeerd. Op die ene achterlijke hoge hoeveelheid na valt het dus wel mee. Dit heeft mogelijk een hoop nare gevolgen voorkomen. Ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die MDMA hevig misbruiken. Toch liggen de beweegreden om dit te doen iets genuanceerder. Dergelijk gedrag kan ook ontstaan door persoonlijke problemen en niet alleen omdat het stoer is denk ik. @MusicIsLife, Nee hoor ik ben er helemaal niet trots op. Als ik het kon terugdraaien zou ik dat doen, maar ik schaam me er ook niet voor ofzo."
"MusicIsLife zei: Vikingdancer zei: Dergelijk gedrag kan ook ontstaan door persoonlijke problemen en niet alleen omdat het stoer is denk ik. Klik om te vergroten... Dit is zeker waar. Ik heb vorig najaar een tijdje niet zo lekker in mn vel gezeten en toen merkte ik dat mijn gebruik echt veel heftiger werd. Toen ik het merkte heb ik een pauze voor mezelf ingelast en ben ik weer veel rustiger aan gaan doen. Ik ben er dus achter gekomen dat als het bij mij in mn koppie allemaal niet zo lekker gaat, dat ik dan snel naar alcohol en drugs grijp. Wel goed om dat te weten want zo kan ik er rekening mee houden. Klik om te vergroten... Inderdaad herkenbaar vluchtgedrag. Dat is ook de reden waarom ik me er niet voor schaam. Niemand weet hoe mijn leven eruit zag in die tijd. Puur afgaande op de hoogte van mijn dosis kun je me een "idioot" of "dom" noemen. Doe je dit nog steeds als je weet hoe mijn leven er toen uitzag, dan heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Tegenwoordig gaat het leventje allemaal meer dan goed trouwens ."
"200 mg is vanuit mijn ervaring onvoldoende om langdurige klachten te ontwikkelen."
"Met XTC zag ik altijd dubbel. Dat is geweldig. Bovendien trilde men beeld erbij, maar dat kon ik altijd wel sturen. Heerlijk om te doen ook. Maar wat dan echt dé shit was om te doen, was allemaal van die glowlights kopen en dan mee zwaaien enzo. Wat je dan ziet en voelt. Euforie 2.0 wat mij betreft."
"Fool zei: Ik moet er niet aan denken om inééns 200 milligram naar binnen te gooien, maar de gevoeligheid zal dan ook wel per mens(en gebruikshistorie) verschillen. :P Klik om te vergroten... Je bent gewoon een gevoelig persoon Fool!"
"Zodra je last krijgt van 'schokken' in je hoofd ben je te ver gegaan. Helaas kan ik er ook over meepraten. Inmiddels slik ik al een tijdje geen MDMA meer en zijn zo'n beetje alle bijwerkingen verdwenen. Pas op met dit spul, je speelt met vuur."
"Ik heb ook wel is iemand 18 pillen zien eten. Dat waren rode eekhoorntjes van een paar jaar geleden. Ook redelijk hoog gedoseerd dacht ik. Bizar. Ik geloof je ook wel."
"Ow ik ken ook iemand die er 6 tegelijk slikte. Daar was ik alleen niet bij, maar hier waren wel andere getuigen van. Hij was niet meer aanspreekbaar voor een paar uur."
"Haha misschien wel. Maar het is wel echt gebeurd. Sterker nog, hij had die dag al 3 tot 5 stuks naar binnen gewerkt. Kwalijke zaak wel ja."