Ik heb zelf altijd al gedacht dat het voor niemand moeilijk is om veel pillen te pakken, zolang je maar gevoelig bent voor de come-down en genoeg tijd en pillen hebt.
Ik vermoed dat je de laatste maanden ook al lekker van de speakers gesnoept hebt, en wat je dan bereikt (door de tolerantie) is dat je nog wel ff lekker leip wordt van de pillen, maar dat de rush vrij snel over is. Als je dan een heel zakje hebt liggen met pillen, en je hebt geen afleiding (lees alleen zijn), dan is het snel gedaan om steeds maar weer zon superpilletje te pakken als de come-down begonnen is.
Zelf heb ik ook wel eens zoiets meegemaakt, en ik ben er 2 of 3 dagen erg brak van geweest. De les was duidelijk: ik kan er niet mee omgaan als ik alleen ben. En sindsdien heb ik ervoor gezorgd dat ik nooit meer zelf iets op voorraad heb gehad wanneer ik iets gebruikte. Het verschilt per persoon, en het is handig als je voor jezelf bepaalt wat voor persoon je bent qua drugs en controle.
Als dit echter gister is gebeurd, dan is het zoiezo nog geen 36 uur geleden
![:)]()
. Ook denk ik dat als het gisteravond was, je nu nog behoorlijk leip bent stiekem, en de echte brakke dag pas morgen volgt. Geen idee wat je dan moet, maar ziekmelden is geen slecht idee lijkt me.
Natuurlijk zijn 8.5 speakers niet gezond, stel dat het 1.5 gram is (1.8 is een beetje optimistisch). Maar je hebt het overleefd, en als er een of ander orgaan was die er echt moeite mee had, dan had je nu allang de doktor gebeld. MDMA is zo toxisch niet gelukkig, dit concludeer ik gezien de miljoenen mensen die het gebruiken wereldwijd, en het relatief kleine aantal ongelukken wat zich voordat als gevolg puur van de MDMA. Ik zou me dus geen zorgen over je gezondheid maken, en gewoon even veel rust nemen, veel drinken en vooral ook veel eten (ook als je geen zin hebt).
Nog een laatste opmerking: Ik heb het vroeger altijd helemaal fout gedaan met mijn vrienden. Maar MDMA is een drug die het best tot zijn recht komt als je het bijpakken achterwege laat. Less is more. Als je blijft bijpakken wordt je toch alleen maar vaag en vergeet je bijna alles. Vraag je nou maar eens af of dat nou wel de moeite waard is.