Dat durf ik te betwijfelen.... Ik heb namelijk geen hangogen maar als ik aan de xtc zit hangen ze toch echt op half 7.

Psychedelibee zei:Hmm ja blijft lastig. Jullie hebben wel een punt, want mensen met hangogen zien er vaak wel behoorlijk vaag uit. Maar mensen met opengesperde ogen hebben naar mijn beeld vaak ook wel redelijk veel gebruikt. Zou natuurlijk ook nog kunnen dat het per persoon verschilt hoe je er op reageert.
Psychedelibee zei:Ik heb zeker wel eens mensen gezien met opengesperde ogen die duidelijk teveel mdma op hadden. Dat was dan vooral te zien aan het enorme kaakschaatsen en weg draaiende ogen.
Ik bedoelde dat laatste inderdaad.uncoolbeatle zei:Psychedelibee zei:Ik heb zeker wel eens mensen gezien met opengesperde ogen die duidelijk teveel mdma op hadden. Dat was dan vooral te zien aan het enorme kaakschaatsen en weg draaiende ogen.
Mensen met opengesperde ogen zijn niet per se mensen met te veel op ben ik van mening.
Maar inderdaad, mensen met teveel op kúnnen opengesperde ogen hebben
Ik neem aan dat jij dit ook bedoelt![]()
Vikingdancer zei:Misschien heb ik HET antwoord mensen. Ik heb het namelijk allebei. Oorzaak hiervan bij mij is dat één oog sowieso altijd al iets meer hangt. In nuchtere toestand zie je het verschil alleen als je er op let. Maar zodra ik XTC op had of dronken was dan ging dit oog altijd net iets meer hangen waardoor het wel opviel.
Mijn oog ging dus al vrij snel hangen, dus ook bij een lichte dosis.
Groet.
MusicIsLife zei:Dat durf ik te betwijfelen.... Ik heb namelijk geen hangogen maar als ik aan de xtc zit hangen ze toch echt op half 7.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."