#1
Geld verdienen aan patenten exploiteren in de farmaceutische industrie!;πππ
No worries.Oh sorry ik ben nieuw! Welke is dat ook alweer? Sorry ik ben blond (en aan de heroine voor het eerst in 2 maand)

Ben jij de vrouw van @PsychedelicMagic ?Vooral een flauwe grap met een kern van waarheid. Ik ben best verslaafd aan winnen als zakenvrouw. Ik offer er alles voor op, heb me op mn 23de laten steriliseren zodat ik nooit word afgeleid door kinderen. Geen grotere dopaminekick dan een enorme deal closen kan heen coke tegen op... Vooral als je als vrouw zon sexistische lul verplettert die vindt dat je moet baren ipv winnen.
Hij heeft 2 chicks, poedergeest is ze main bitchBen jij de vrouw van @PsychedelicMagic ?
Tja iedereen heeft ze eigen poison he, de ene drinkt een drankje de ander rookt wat heroΓ―ne en de ander snuift een lijntje cokeaan winnen op aderal. s' avonds haalt ze de scherpe kantjes eraf met heroine. groot gelijk heeft ze.
Ik heb nu dubbele jcuttertjes en een half ufogodje op .heerlijke pillen.ik gebruik graag bromazolam met ketamine
ik gebruik graag bromazolam met ketamine
Nee dit was ik, verschrikkelijk uit m'n dak. Maar toen zag ik die bak met wurmen en ging ik bad.@Dirkjan even had ze de beller met jou verward
..zelf was ik er ook even ingetuimeld
Ik ga echt stuk π€£ die zag ik niet aankomen..Ben jij de vrouw van @PsychedelicMagic ?
Deze zag ik niet aankomen..Ik zal proberen mij in mijn rol te schikken . Ik ben een topsporter en doe er alles aan om te winnen. In het verleden heb ik helaas jarenlang doping gebruikt, zodat ik zeker wist dat ik won. En met resultaat: olympisch kampioen geworden in 2015. Een keer per maand hou ik overigens een junkfood binge om de druk van de ketel te halen.Hallo
Wat een binnenkomer! πOh sorry ik ben nieuw! Welke is dat ook alweer? Sorry ik ben blond (en aan de heroine voor het eerst in 2 maand)
Geld verdienen aan patenten exploiteren in de farmaceutische industrie!;πππ
Misschien inderdaad goed om de forumregels nog even door te nemen. Dit soort berichten zijn inderdaad in strijd met de forumregels. Voor nu sluit ik dit topic even. Maar als je ons een goed gemotiveerde toelichting wilt geven over de wijze waarop de farmaceutische industrie patenten (en patienten) exploiteert voor geld dan horen we graag een insider-perspectief in een nieuw topic.Let je even goed op forum regel 2?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."