Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben verslaafd aan de lekkerste farmaceutische drug die er is

Ik ben verslaafd aan de lekkerste farmaceutische drug die er is

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PharmasisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geld verdienen aan patenten exploiteren in de farmaceutische industrie!;😍😍😍
J
Jane Margolis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Let je even goed op forum regel 2? :wink:
P
PharmasisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh sorry ik ben nieuw! Welke is dat ook alweer? Sorry ik ben blond (en aan de heroine voor het eerst in 2 maand)
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pharmasister zei:
Oh sorry ik ben nieuw! Welke is dat ook alweer? Sorry ik ben blond (en aan de heroine voor het eerst in 2 maand)
Klik om te vergroten...
No worries.
Het is een beetje lastig om te achterhalen wat nou precies het doel is van je topic, kijk even tussen de andere forums om te kijken of daar wat tussen staat voor je. Dan hoeft er niet een heel nieuw topic voor geopend te worden7


Screenshot_20210926-042418_Chrome.jpg
P
PharmasisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjewel! Sorry nogmaals. Smack is nogal wat als je geen opiatentolerantie hebt
P
PharmasisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooral een flauwe grap met een kern van waarheid. Ik ben best verslaafd aan winnen als zakenvrouw. Ik offer er alles voor op, heb me op mn 23de laten steriliseren zodat ik nooit word afgeleid door kinderen. Geen grotere dopaminekick dan een enorme deal closen kan heen coke tegen op... Vooral als je als vrouw zon sexistische lul verplettert die vindt dat je moet baren ipv winnen.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
https://drugsforum.nl/threads/wat-gaat-er-nu-door-je-hoofd.39600/

https://drugsforum.nl/threads/lekker-lullen-topic.69201/

Dit zijn even 2 voorbeelden waar je voortaan dit in kan posten : )
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pharmasister zei:
Vooral een flauwe grap met een kern van waarheid. Ik ben best verslaafd aan winnen als zakenvrouw. Ik offer er alles voor op, heb me op mn 23de laten steriliseren zodat ik nooit word afgeleid door kinderen. Geen grotere dopaminekick dan een enorme deal closen kan heen coke tegen op... Vooral als je als vrouw zon sexistische lul verplettert die vindt dat je moet baren ipv winnen.
Klik om te vergroten...
Ben jij de vrouw van @PsychedelicMagic ?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ben jij de vrouw van @PsychedelicMagic ?
Klik om te vergroten...
Hij heeft 2 chicks, poedergeest is ze main bitch
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
aan winnen op aderal. s' avonds haalt ze de scherpe kantjes eraf met heroine. groot gelijk heeft ze.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicMagic zei:
aan winnen op aderal. s' avonds haalt ze de scherpe kantjes eraf met heroine. groot gelijk heeft ze.
Klik om te vergroten...
Tja iedereen heeft ze eigen poison he, de ene drinkt een drankje de ander rookt wat heroΓ―ne en de ander snuift een lijntje coke
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik gebruik graag bromazolam met ketamine
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PsychedelicMagic zei:
ik gebruik graag bromazolam met ketamine
Klik om te vergroten...
Ik heb nu dubbele jcuttertjes en een half ufogodje op .heerlijke pillen.
Ben vant padje af zoals de heer in dit filmpje



@Dirkjan even had ze de beller met jou verward
..zelf was ik er ook even ingetuimeld

PsychedelicMagic zei:
ik gebruik graag bromazolam met ketamine
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
blue eyes zei:
@Dirkjan even had ze de beller met jou verward
..zelf was ik er ook even ingetuimeld
Klik om te vergroten...
Nee dit was ik, verschrikkelijk uit m'n dak. Maar toen zag ik die bak met wurmen en ging ik bad.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Ben jij de vrouw van @PsychedelicMagic ?
Klik om te vergroten...
Ik ga echt stuk 🀣 die zag ik niet aankomen..
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo fantast
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#17
whitesugar zei:
Hallo
Klik om te vergroten...
Deze zag ik niet aankomen..Ik zal proberen mij in mijn rol te schikken . Ik ben een topsporter en doe er alles aan om te winnen. In het verleden heb ik helaas jarenlang doping gebruikt, zodat ik zeker wist dat ik won. En met resultaat: olympisch kampioen geworden in 2015. Een keer per maand hou ik overigens een junkfood binge om de druk van de ketel te halen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pharmasister zei:
Oh sorry ik ben nieuw! Welke is dat ook alweer? Sorry ik ben blond (en aan de heroine voor het eerst in 2 maand)
Klik om te vergroten...
Wat een binnenkomer! πŸ™ƒ
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Waar ben je verslaafd aan dan, oxycodon?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pharmasister zei:
Geld verdienen aan patenten exploiteren in de farmaceutische industrie!;😍😍😍
Klik om te vergroten...
Laramonjour zei:
Let je even goed op forum regel 2? :wink:
Klik om te vergroten...
Misschien inderdaad goed om de forumregels nog even door te nemen. Dit soort berichten zijn inderdaad in strijd met de forumregels. Voor nu sluit ik dit topic even. Maar als je ons een goed gemotiveerde toelichting wilt geven over de wijze waarop de farmaceutische industrie patenten (en patienten) exploiteert voor geld dan horen we graag een insider-perspectief in een nieuw topic.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."