#1
Nee niks van dat. Ik bleef wakker en dat was het. ApartheidDat geloof ik! Ben je niet vreselijk paranoia geworden of angstig? Hoofdpijn en enorm racend hart?
Nee niks van dat. Ik bleef wakker en dat was het. ApartheidDat geloof ik! Ben je niet vreselijk paranoia geworden of angstig? Hoofdpijn en enorm racend hart?
Fijn om wat vaker kritische geluiden te lezen. Ik vind het ook erg onverstandig en raad vooral de twijfelende personen aan om in gesprek te gaan met een psychiater.dexamfetamine vervangen door een ander middel is een beetje zoals je hond verwisselen voor een wasbeertje,
je kunt kranten leggen zo veel je wil maar eens hij de buikgriep heeft hangen je muren toch vol strontspetters,en braakt ie gans de gootsteen vol.
en dan zul je onder al het poetswerk heel wat afmompelen,jezelf verwensende waarom je der aan begonnen bent
Ik gebruik zelf dexamfetamine van de regenboog apotheek, ik ben begonnen met de dex magistraal bereide maar deze is niet meer te krijgen. Overgestapt op deze en deze is eigenlijk precies hetzelfde qua werking. Geen bijwerkingen en werkt super goed. Heb zelf lisdex, tentin alles geprobeerd maar niks werkte of te erge bijwerkingen. Degene die ik nu slik is ook zelf bereid door de apotheekDag luitjes,
Ik ben op zoek naar iets vergelijkbaars als dexamfetamine die ik ongeveer wekelijks functioneel kan gebruiken.
Heb een tijdje Ritalin op recept gehad voor ADD, maar dat vond ik absoluut niet fijn. Toen heb ik een korte periode van een vriend wat dexamfetamine gekregen (ik geloof de instant release) en dit deed het veel beter voor mij.
Is hier een RC oid voor? Iemand n idee?
Rc's wekelijks gebruiken is sowieso een no-go. Of je moet graag voor ons ontdekken wat voor onvoorziene en nog niet te behandelen chronische gezondheidsklachten je daarvan kunt krijgen.Dag luitjes,
Ik ben op zoek naar iets vergelijkbaars als dexamfetamine die ik ongeveer wekelijks functioneel kan gebruiken.
Heb een tijdje Ritalin op recept gehad voor ADD, maar dat vond ik absoluut niet fijn. Toen heb ik een korte periode van een vriend wat dexamfetamine gekregen (ik geloof de instant release) en dit deed het veel beter voor mij.
Is hier een RC oid voor? Iemand n idee?
Mag ik wat vragen? Ik ben namelijk ook groot geworden met het RC tijdperk dat uit de grond stampte, maar ik heb het er nooit voor gehad. Vertrouwde het niet en dacht “zal wel teleurstellend zijn tegenover de old school drug.” Als ik het goed begrijp zijn de RC van nu vooral gewijzigd in atomische structuur? Veranderd er dan veel aan de werking ten opzichte van het gewoon product?Ik kan van alles verkondigen, maar je snapt hem al wel. Om je vraag te beantwoorden:
4F ritalin
2FA Of 3FA
4FMA
Dit schiet me zo te binnen
Ik kan van alles verkondigen, maar je snapt hem al wel. Om je vraag te beantwoorden:
4F ritalin
2FA Of 3FA
4FMA
Dit schiet me zo te binnen
Nee je hebt gelijk, er is geen alternatief voor dex. Ik benoemde wat ik dacht dat in de buurt kwam. Ik heb overigens ervaring met geen enkel van de genoemde stofjes.TS vindt methylfenidaat niks, dan denk ik dat 4F-MPH ook niet echt gaat bevallen. Dat is een soort turbo-rita, potenter met langere duur. Het valt te proberen natuurlijk. Met 2- of 3-FA en 4-FMA nog geen ervaring, maar 4-FMA is in ieder geval een sero-slurper die MDMA-kantjes heeft dus niet geschikt voor functioneel gebruik, vermoed ik zo, laat staan regelmatig.
Volgens mij is er geen echt alternatief voor dexamfetamine. Anders zou ik het ook wel graag weten, want ik reageer daar met minder heftige bijwerkingen op dan op methylfenidaat (krijg alleen de laatste voorgeschreven).
Maar goed, zoals al gezegd, met hartritmestoornissen is zelf hiermee gaan dokteren sowieso niet handig.
Nee je hebt gelijk, er is geen alternatief voor dex. Ik benoemde wat ik dacht dat in de buurt kwam. Ik heb overigens ervaring met geen enkel van de genoemde stofjes.
Dex is juist niet verslavend, in tegenstelling tot speed.En dexamfetamine, amfetamine etc. zijn ook nog eens een stuk verslavingsgevoeliger,
Dex is juist niet verslavend, in tegenstelling tot speed.
Dit dus!Het verslavingspotentieel van dex is hoger dan dat van methylfenidaat. Dit omdat het op hogere dosis simpelweg recreatief wordt - zoals speed dus. Als je echt een hoge dosis dex neemt is het voor mij ook amper te onderscheiden van speed, behalve dan dat de werking natuurlijk ‘rustiger’ is omdat er meer dopamine- en minder noradrenaline-effect is vs. racemische amfetamine. Dat er meer mensen verslaafd zijn aan speed heeft er ook mee te maken dat dat uiteraard veel goedkoper is, en snuiven is sowieso verslavender dan oraal, waarbij dex meestal in therapeutische hoeveelheden wordt genomen en speed niet.
Wow dit zijn ook wel zware uitspraken hoor. D-amfetamine (Dex) heeft een heel anders profiel dan meth hoor.Een hoge dosis dex is gewoon crystal meth.
Denk zelf dat methylfenidaat verslavender is dan dex omdat je van methylfenidaat een rush kan ervaren door op de medicatie te kauwen.
Wat vind jij hoog? Ik had 130mg genomen, en het kwam in de verste verte niet in de buurt van meth (denk ik, nooit gehad). Het enige wat het deed was me wakker houden, geen rush of iets.Een hoge dosis dex is gewoon crystal meth.
Denk zelf dat methylfenidaat verslavender is dan dex omdat je van methylfenidaat een rush kan ervaren door op de medicatie te kauwen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."