Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Via google zul je niet zo snel een website of een contactadvertentie vinden, waar je heroïne kunt kopen. Daarvoor moet je naar darknet. Weet even zo niet wat de forumregels hierover zijn om daar iets mee over te vertellen, dus je zult er maar op moeten googlen.."
"Het lukt mij nooit om te slapen op heroine. Vind het daar totaal niet voor geschikt. Heroine is meer om te doen na een stevige wandeling en je bent weer thuis. Effe wat olie op de folie en je komt in ern heerlijke roes terecht. Al zijn de bijwerkingen vaak heftig als je lichaam niet gewend is aan de heroine. En dat is het hem nou juist: je wilt niet dat je lichaam gewend is aan de heroine, omdat als je met het middel stopt slapeloosheid, koorts, nachtmerries, zweten, het koud hebben en krampen op kunnen treden. Blijf van heroine en heavy opiaten af."
"Wij moeten ons hier niet mee gaan bemoeien. Via google vind je handleidingen over hoe je heroine moet injecteren en wat je daarvoor nodig bent. Ook zijn er veel snellere en betere manieren om jezelf van kant te maken, maar dat terzijde.... Ik zou zelf nooit voor een overdosis heroine gaan. Anyway, doe het niet en zoek hulp."
"Is het mogelijk om een dosis heroïne in een capsule te eten icm met een middel waardoor de pillen goed werken, en je niet een grote hoeveelheid heroïne nodig ben om erop te spacen?? Fentanyl, oxycodone, morfine... Dat zijn allemaal dure opiaten. En ik vind de geur en smaak van heroïne maar super ranzig. Kan er maar niet aanwennen. Ik snuif het af en toe. Door het te chinezen word ik niet erg lijp, door het te snuiven kom ik in een heerlijke roes terecht (buiten het overgeven en intense jeuk om). Ik weet dat als je heroïne oraal wilt gebruiken dat je dan een hogere dosering nodig hebt. Is er een manier van een lagere dosis toch hard te gaan, zonder het te roken of te snuiven en spuiten?"
"ja en is er een manier dat het oraal ook voor 70% of meer word opgenomen?? Of bestaat er een middel in pilvorm dat ontzettend veel lijkt op het lekkere effect van heroïne, maar net zo goedkoop is als heroïne?? Want ik ben die vieze smaak en geur van heroïne meer dan zat. Ik vind het maar vies spul om eerlijk te zijn. Maar heel af en toe mag ik genieten van de lekkere opiatenroes."
"Oke. Is toch niet tegen de regels in dat ik dat vraag? Of is het er echt niet? Want er zijn duizend en één stoffen waar je high van kan worden... Zal de research chemicals eens in de gaten houden. En wat nou als je heroïne in een capsule stopt met een mao remmer??"
"Oke, jammer. Dan zal ik die vieze gore smaak van heroïne maar voor lief nemen."
"Is er een manier om de smaak die je krijgt van het snuiven en chinezen, weg te maskeren?? Cola drinken helpt niet. Dikke vruchtensap heb ik nog niet uitgeprobeerd... Hoe doen jullie dat? Of zijn jullie niet zo'n mietje als ik en nemen jullie die vieze gore smaak maar voor lief?? ehehe"
"Mwa, de smaak blijft best wel lang aanwezig. En dat stoort mij behoorlijk, al heb ik niet zoveel last van als een hoge dosis heb gebruikt. Zal eens kijken wat werkt."
"Nadeel voor mij bij af en toe heroine gebruik, is dat ik last krijg van de bijwerkingen. Last van misselijkheid vooral. Als ik vervolgens dagelijks blijf doorgebruiken, worden de bijwerkingen minder en blijven de prettige effecten. Meer die dit zo ervaren?"