#1
Tja.@acht.zes weet dit vast wel![]()
Ik wou t eigenlijk niet op het forum zetten, maar ik heb dus geslapen van zondagavond tot dinsdagmorgen en heb geen herinnering aan de maandag, ook geen bewijs dat ik maandag wel wakker was, geen internetgeschiedenis, geen sociale media gebruikt en ook met niemand contact gehad. Dit heeft me nogal out gefreaked, ik had in eerste instantie geen idee hoe dit mogelijk was maar inmiddels denk ik wat de oorzaak was, ik had zondag eerst een paar biertjes op en toen nog beetje RC-disso's en ging nogal gedissasocieerd naar bed. Waarschijnlijk heb ik met mijn slaapdronken kop wat willen drinken s'nachts en heb ik per ongeluk wat slokken op van de fles GHB die al een half jaar werkeloos in de koelkast staat omdat ik er geen reet aan vind.
Er zat inderdaad minder in als dat ik hem had weggezet de laatste keer dat ik die GHB gebruikt had. Ik heb die fles voor de zekerheid inmiddels helemaal driedubbel ingepakt met duktape want het had echt enorm fout kunnen gaan.