Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik vraag me af welke ziekte of problemen dat je moe hebben voor venlafaxine( of anti-depressiva) te krijgen bij de dokter op voorschrift Of zelf als er een andere manier is om anti-depressiva te graken laat het mij weten. Alvast bedankt TrippyXaNaX420"
"Merci voor de reacties 😊 Ik zal ze niet nemen"
"Hallo Ik ben Tom en 2u geleden ongeveer heb ik 55mg diazepam genomen het lijkt heel veel voor sommige maar ik heb een grote tolerantie ook met weed ik voel me nog niet zo scheef dus ik twijfel om oftwel en beetje alcohol te drinken en nog een joint OF nog 15-20mg diazepam Alvast bedankt, Tom"
"Mezelf zei: Sorry dat ik het vraag maar hoe gaat zoiets per ongeluk dan? Hoeveel pillen heb je wel niet moeten nemen? Ik ken ze namelijk alleen van 50mg en 100mg. Dus moet je er minstens even 5 genomen hebben. Hoe kom je daarop? Klik om te vergroten... Ik heb er van 250mg vo 1e/pil"
"CuriousExplorer zei: Knap van je. Tramadol EG gaat maar tot max 200mg/pil en die krijg je niet zomaar. Klik om te vergroten... Ik had er ook veel van Tramadol EG 200mg me oma had 2 dozen voorgeschreven gekregen voor haar rugpijn en ze wouw ze niet nemen dus ik had ze dan"
"BitcoinBillionaire zei: Bedankt voor je antwoord! Klopt, de eerste weken heb ik heel reddit afgelezen en werd hier echt paniekerig van. Ik denk inderdaad dat ik hier gewoon wat tijd en soberheid overheen moet laten gaan. Klik om te vergroten... Inderdaad gewoon efkes wachten voor dat je het nog een keer gebruikt ik had dat ook bij me eerste LSD trip angst enzo erna"
"Nitram zei: Goedendag, Heeft iemand ook ervaren dat na het innemen van 1p lsd, dat na zo,n 40 a 50 minuten je lippen beginnen te tintelen,en een beetje gevoelloos word,voornamelijk onderlip en omstreeks,zoals een spuitje bij de tandarts? Dit gevoel blijft ongeveer 4 uur duren af en aan. Klik om te vergroten... Ja ik had da ook bij al me tripps no stress"
"annoniemm zei: vandaag eerste dag niet gebased Klik om te vergroten... En hoe gaat het nu ? Nog een keer gerookt ofniet"
"fffffffffffffff zei: 55mg is als een vrij hoge dosis , ik zou zelf eerder voor wiet gaan dan drank, maar een beetje drank doe ik wel eens met benzos. maar veel drank lijkt me geeen goed plan https://combo.tripsit.me/ Benzodiazepines + Cannabis = Low Risk & DecreaseAlcohol + Cannabis = Low Risk & SynergyIn excess, this combination can cause nausea. Alcohol + Benzodiazepines = DangerousEthanol ingestion may potentiate the CNS effects of many benzodiazepines. The two substances potentiate each other strongly and unpredictably, very rapidly leading to unconsciousness. While unconscious, vomit aspiration is a risk if not placed in the recovery position. Blacking out and memory loss is almost certain. Klik om te vergroten... Ok bedant voor je reactie bro ik heb een heel klein beetje drank genomen en ik zal nog in joint doen op me gemaken"
"Pjotr777 zei: Dat is inderdaad een behoorlijk hoge dosis. Wellicht heb je tolerantie voor de effecten maar dat betekent niet dat je tolerantie hebt voor de bijwerkingen zoals onderdrukking van de ademhaling. Combineren van downers (zoals benzos met alcohol) kan dit effect gevaarlijk doen versterken. Klik om te vergroten... Dat is waar bro hoe kan ik zorgen dat ik weer een lage tolerantie heb op benzo’s en opiaten"