Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax barz 6mg + 1.5mg tramadol (is dat een goeie combinatie ?) HELP ME AUB NU

Xanax barz 6mg + 1.5mg tramadol (is dat een goeie combinatie ?) HELP ME AUB NU

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb om 22:45 4mg xanax bar geomen (dus 2 barz).
En tot 02:00-03-00 mega chill maar het effect begon weg te gaan dus ik heb 1.5mg tramadol bijgepakt, ik had gelezen dat dat geen slechte combinatie was.
Maar ik wil zeker zijn
Alvast bedankt voor me te helpen,
trippyxanax420
T

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
TrippyXaNaX420
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyXaNaX420 zei:
Ik heb om 22:45 4mg xanax bar geomen (dus 2 barz).
En tot 02:00-03-00 mega chill maar het effect begon weg te gaan dus ik heb 1.5mg tramadol bijgepakt, ik had gelezen dat dat geen slechte combinatie was.
Maar ik wil zeker zijn
Alvast bedankt voor me te helpen,
trippyxanax420
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een paar joint erbij gerookt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
B3C6E3A6-E23F-4425-A151-05949F33EAB8.jpeg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyXaNaX420 zei:
Ik heb om 22:45 4mg xanax bar geomen (dus 2 barz).
En tot 02:00-03-00 mega chill maar het effect begon weg te gaan dus ik heb 1.5mg tramadol bijgepakt, ik had gelezen dat dat geen slechte combinatie was.
Maar ik wil zeker zijn
Alvast bedankt voor me te helpen,
trippyxanax420
Klik om te vergroten...
Wat is het probleem dat je NU DIRECT ! hulp nodig hebt ?.
Je ging goed , dus ik zie het probleem niet ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyXaNaX420 zei:
Ik heb om 22:45 4mg xanax bar geomen (dus 2 barz).
En tot 02:00-03-00 mega chill maar het effect begon weg te gaan dus ik heb 1.5mg tramadol bijgepakt, ik had gelezen dat dat geen slechte combinatie was.
Maar ik wil zeker zijn
Alvast bedankt voor me te helpen,
trippyxanax420
Klik om te vergroten...
Tramadol komt in 50mg pillen. Hoeveel heb je er gehad ?
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb geen ervaring met tramadol, maar volgens psychonautwiki is het mogelijk dat je snel out kan gaan als je een te hoge dosis. mischien is het goed om op te schrijfen hoeveel je heb genomen en waneer. en met hoge dosisen moet je ook rekening houden dat je Delusions of sobriety kan hebben. meer info hier onder.

https://psychonautwiki.org/wiki/Tramadol
Benzodiazepines - Central nervous system and/or respiratory-depressant effects may be additively or synergistically present. The two substances potentiate each other strongly and unpredictably, very rapidly leading to unconsciousness. While unconscious, vomit aspiration is a risk if not placed in the recovery position blackouts/memory loss likely.

psychonautwiki.org

Alprazolam

Alprazolam (also known as Xanax) is a depressant substance of the benzodiazepine class. Its characteristic effects include anxiety suppression, sedation, disinhibition, and muscle relaxation.[3]
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
Delusions of sobriety - This is the false belief that one is perfectly sober despite obvious evidence to the contrary such as severe cognitive impairment and an inability to fully communicate with others. It most commonly occurs at heavy dosages.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#7
is OP nog aan het spacen? of was dit van gister? :tearsofjoy:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soms vraag ik me af of dit gewoon geen geen troll is.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Tramadol komt in 50mg pillen. Hoeveel heb je er gehad ?
Klik om te vergroten...
50, 100 , 150 en 200mg.

Ik snap niet hoe je dan 1,5mg doseert 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
De minimum dosis is 50mg.
Ik snap OP niet dat hij panikeert over 1,5mg.
Of hij moet 1,5gr bedoelen, en ik hoop van harte dat dit niet het geval is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is z’n act
Hij doet een typetje in dit geval een clown
Don’t feed the troll
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Tramadol komt in 50mg pillen. Hoeveel heb je er gehad ?
Klik om te vergroten...
Ik had een strip van 8 contramal pillen en er zit daar 200mg tramadol in
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Soms vraag ik me af of dit gewoon geen geen troll is.
Klik om te vergroten...
Nee tis geen troll kheb geen tijd te kort ofz
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
De minimum dosis is 50mg.
Ik snap OP niet dat hij panikeert over 1,5mg.
Of hij moet 1,5gr bedoelen, en ik hoop van harte dat dit niet het geval is.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde 8 pillen contramal van 200mg elk
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Dit is z’n act
Hij doet een typetje in dit geval een clown
Don’t feed the troll
Klik om te vergroten...
Tis geen trol man ik ben gewoon gemist in de titel
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Wat is het probleem dat je NU DIRECT ! hulp nodig hebt ?.
Je ging goed , dus ik zie het probleem niet ?
Klik om te vergroten...
Ik ben gemist in de titel. Ik bedoelde 8 pillen contramal van 200mg tramadol elk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ken je die verpakkingen met bijvoorbeeld purschuim of wasbenzine waar dan op staat “niet om in te nemen?”

Dat is voor OP, anders vreet ie ‘t op. Tijdens de lunch. Of op de bank met een zakje bugles ofzo.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyXaNaX420 zei:
Ik heb om 22:45 4mg xanax bar geomen (dus 2 barz).
En tot 02:00-03-00 mega chill maar het effect begon weg te gaan dus ik heb 1.5mg tramadol bijgepakt, ik had gelezen dat dat geen slechte combinatie was.
Maar ik wil zeker zijn
Alvast bedankt voor me te helpen,
trippyxanax420
Klik om te vergroten...
Nee dit is een heel gevaarlijke combinatie die kans geeft op hartritemestoornissen.

Sorry beetje te laat voor je smaak. Maar zoek dit soort dingen van te voren uit aub. Als je onder invloed bent van de benzodiazepinen dan kan je geen verantwoordelijke besluiten meer nemen vanwege impulsiviteit.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyXaNaX420 zei:
Tis geen trol man ik ben gewoon gemist in de titel
Klik om te vergroten...
Kan gebeuren inderdaad, zeker als je hard gaat aan de alprazolam. Aan je reacties te merken had je die tamadol niet meer nodig iig.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."