Bij Tramadol merk ik al bij 25 a 50mg het SNRI effect. Ik vind het echt altijd lekker spul. Natuurlijk niet als ik het langdurig achterelkaar gebruik. Maar bij 25mg a 50mg raak ik best wel gestimuleerd en blij wat ik vooral koppel aan het snri effect. Dit is hooguit alleen de eerste twee dagen voor ik merk dat ik dan de dosis al op moet schroeven voor hetzelfde effect.
1x 200mg gedaan om te testen en dat was bijna MDMA-like. Heerlijk en de volgende dag nergens last van.
Maar Maar Maar ontzettend verslavend en er treedt heel snel gewenning en dus afhankelijkheid op. Heb het eens na 2 weken te moeten slikken na een operatie abrupt gestopt maar dat was echt niet zo handig van me want ben 2 a 3 dagen echt ziek geweest en depri en krabbelde daarna pas langzaam op. Zeker een week naweeën gehad... Dit was al bij 2 weken op een niet al te hoge voorgeschreven dosis van max 3x p/d 50mg. Dus ik persoonlijk raak het niet te veel aan in ieder geval.
Je hebt de basic drugs..waarbij je weet wat voor effect je krijgt. Iedereen is anders..maar ook weer niet zo dat de één 10XTC kan hebben en de ander max 1. Doseringen en verwachte effecten zijn vrij voorspelbaar.
Opiaten zijn niet voor beginners. En je moet wat geluk hebben, Ik weet niet waarom de 1 ziek word, niks voelt of juist wel..het is ergens ook raar dat het een bijwerking is bedenk Ik me nu.. omdat opiaten toch niet selectief aan 'stofjes sleutelen?
Misschien dat iemand anders op DF dit kan uitleggen?
Je kan het gebruiken als pijnstiller
Je kan het gebruiken als drugs.de opiatenroes
Je kan het gebruiken voor beiden
Je kan het gebruiken als gewoonte/verslaving.
Hoevaak je het gebruik, hoeveel..kortwerkend of retard. Is echt belangrijk dat je de juiste doseringen etc weet. Je kan spiegels opbouwen van opiaten waar de personen prima op functioneren. Maar de dood betekent als iemand die dosering neemt voor de 1e keer.
Te vaak gebruiken haalt toch het effect weg. Daardoor genoot Ik er extra van. Toch ben ik huiverig mensen te inspireren op DF.
Bij xtc baseer je je advies mede op een rekensom van lichaamsgewicht.zo werkt dat bij opiaten niet.