Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGisteren teveel tramadol gehad

Gisteren teveel tramadol gehad

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eens zien of je er op van kunt trippen en dan maar dosis x5....Sommige mensen leren jammer genoeg enkel hardleers blijkbaar.
Zoek eerst informatie op vooraleer je dit soort gebruikt. Ook al heb ik 0,0 compassie, toch hoop ik dat het niks ernstig en blijvends is. Veel beterschap
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#2
KleineGarnaal zei:
Volgens mij is de kans groot dat je een convulsie (epileptische aanval) hebt gehad. Zeker omdat je zegt dat je ook "bloed hebt gespuugd". Al gecontroleerd of dat bloed toevallig van je tong kan komen, omdat je erop gebeten hebt? Het is in ieder geval algemeen bekend dat tramadol, zeker in hoge dosissen convulsies kan uitlokken.
Klik om te vergroten...
Was ook waarschijnlijk een epileptische aanval geweest, en ik heb die dag ook aan me tong gevoeld, maar het kwam ech niet van me tong af, ik heb na die ervaring ook nooit meer tramadol gedaan, ben er oprecht klaar mee
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Sorry dat ik het vraag maar hoe gaat zoiets per ongeluk dan? Hoeveel pillen heb je wel niet moeten nemen? Ik ken ze namelijk alleen van 50mg en 100mg. Dus moet je er minstens even 5 genomen hebben. Hoe kom je daarop?
Klik om te vergroten...
Ik heb er van 250mg vo 1e/pil
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyXaNaX420 zei:
Ik heb er van 250mg vo 1e/pil
Klik om te vergroten...
Knap van je.
Tramadol EG gaat maar tot max 200mg/pil en die krijg je niet zomaar.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Is al oud topic , maar als mensen dit topic lezen en ook tramadol willen proberen:


1 tramadol kan je lichaam alleen verdragen (niet ziek worden) door gewenning..je moet dus opbouwen..dagen..weken... De euforisch rush van tramadol is niet hét effect maar een mogelijke bijwerking...alleen de 1e dag/dagen als je lichaam de stof niet herkent. Het is dus niet te vergelijken met andere drugs waarbij effect er direct is en gegarandeerd..
Ik gok.eerder...kans 1 op 5 ofzo dat je die high krijg..kans is groter van niet of ziek worden...als je het toch wil.doen. max 50mg!
..
Ps: eenmaal 'ingesteld' (tolerantie) voel je je ook niet high maar normaal..tot je je tramadol niet neemt dan krijg je afkick. Het effect verdwijnt, verslaving begint


2..nogmaals..die euforisch roes is een bijwerking..kans is klein..meer kans op andere bijwerkingen::misselijk, ziek, obstipatie,(geen mentale high) op een nare manier vd kaart zijn..als je zo'n pil neemt is succes dus helemaal geen garantie..ziekteklachten meestal wel

3..heb je wel 'geluk' en ervaar je die high..supergrote kans als je nog een keer neemt dat je geen effect meer hebt..je lichaam herkent de stof. Dus ook bij bij 'succes'.niet voor herhaling vatbaar.tenzij je dosering verhoogt maar.. erg gevaarlijk!!!! en begin van je verslaving..
Pijnpatiënten doen er soms 6 maanden of langer over voor ze veilig kunnen verhogen.
.
En daarom is het niet geschikt als recreatieve drugs.


Genomen en klachten?/angst .arts bellen!
Wees altijd eerlijk!!
Welk medicijn
hoeveel mg
Tijdstip inname

Ik raad sowieso aan je arts te bellen bij zo'n dosering tramadol..artsen oordelen niet, ze verlenen hulp..je krijgt echt goede adviezen..en als.t misgaat(insulten,out gaan).hebben ze de juiste info om te handelen
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het nare aan tramadol is dat het ook inwerkt op je serotonine huishouding en werkt als een soort re-uptake inhibitor, een soort snri effect.

Bij het afkicken is dat echt drama voor sommige mensen, niet alleen ziekte maar ook geestelijk ben je best wel zwaar de klos kwa ontwenning.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Is al oud topic , maar als mensen dit topic lezen en ook tramadol willen proberen:


1 tramadol kan je lichaam alleen verdragen (niet ziek worden) door gewenning..je moet dus opbouwen..dagen..weken... De euforisch rush van tramadol is niet hét effect maar een mogelijke bijwerking...alleen de 1e dag/dagen als je lichaam de stof niet herkent. Het is dus niet te vergelijken met andere drugs waarbij effect er direct is en gegarandeerd..
Ik gok.eerder...kans 1 op 5 ofzo dat je die high krijg..kans is groter van niet of ziek worden...als je het toch wil.doen. max 50mg!
..
Ps: eenmaal 'ingesteld' (tolerantie) voel je je ook niet high maar normaal..tot je je tramadol niet neemt dan krijg je afkick. Het effect verdwijnt, verslaving begint


2..nogmaals..die euforisch roes is een bijwerking..kans is klein..meer kans op andere bijwerkingen::misselijk, ziek, obstipatie,(geen mentale high) op een nare manier vd kaart zijn..als je zo'n pil neemt is succes dus helemaal geen garantie..ziekteklachten meestal wel

3..heb je wel 'geluk' en ervaar je die high..supergrote kans als je nog een keer neemt dat je geen effect meer hebt..je lichaam herkent de stof. Dus ook bij bij 'succes'.niet voor herhaling vatbaar.tenzij je dosering verhoogt maar.. erg gevaarlijk!!!! en begin van je verslaving..
Pijnpatiënten doen er soms 6 maanden of langer over voor ze veilig kunnen verhogen.
.
En daarom is het niet geschikt als recreatieve drugs.


Genomen en klachten?/angst .arts bellen!
Wees altijd eerlijk!!
Welk medicijn
hoeveel mg
Tijdstip inname

Ik raad sowieso aan je arts te bellen bij zo'n dosering tramadol..artsen oordelen niet, ze verlenen hulp..je krijgt echt goede adviezen..en als.t misgaat(insulten,out gaan).hebben ze de juiste info om te handelen
Klik om te vergroten...
Eve's drop zei:
Het nare aan tramadol is dat het ook inwerkt op je serotonine huishouding en werkt als een soort re-uptake inhibitor, een soort snri effect.

Bij het afkicken is dat echt drama voor sommige mensen, niet alleen ziekte maar ook geestelijk ben je best wel zwaar de klos kwa ontwenning.
Klik om te vergroten...
Bij Tramadol merk ik al bij 25 a 50mg het SNRI effect. Ik vind het echt altijd lekker spul. Natuurlijk niet als ik het langdurig achterelkaar gebruik. Maar bij 25mg a 50mg raak ik best wel gestimuleerd en blij wat ik vooral koppel aan het snri effect. Dit is hooguit alleen de eerste twee dagen voor ik merk dat ik dan de dosis al op moet schroeven voor hetzelfde effect.

1x 200mg gedaan om te testen en dat was bijna MDMA-like. Heerlijk en de volgende dag nergens last van.

Maar Maar Maar ontzettend verslavend en er treedt heel snel gewenning en dus afhankelijkheid op. Heb het eens na 2 weken te moeten slikken na een operatie abrupt gestopt maar dat was echt niet zo handig van me want ben 2 a 3 dagen echt ziek geweest en depri en krabbelde daarna pas langzaam op. Zeker een week naweeën gehad... Dit was al bij 2 weken op een niet al te hoge voorgeschreven dosis van max 3x p/d 50mg. Dus ik persoonlijk raak het niet te veel aan in ieder geval.
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Knap van je.
Tramadol EG gaat maar tot max 200mg/pil en die krijg je niet zomaar.
Klik om te vergroten...
Ik had er ook veel van Tramadol EG 200mg me oma had 2 dozen voorgeschreven gekregen voor haar rugpijn en ze wouw ze niet nemen dus ik had ze dan
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Bij Tramadol merk ik al bij 25 a 50mg het SNRI effect. Ik vind het echt altijd lekker spul. Natuurlijk niet als ik het langdurig achterelkaar gebruik. Maar bij 25mg a 50mg raak ik best wel gestimuleerd en blij wat ik vooral koppel aan het snri effect. Dit is hooguit alleen de eerste twee dagen voor ik merk dat ik dan de dosis al op moet schroeven voor hetzelfde effect.

1x 200mg gedaan om te testen en dat was bijna MDMA-like. Heerlijk en de volgende dag nergens last van.

Maar Maar Maar ontzettend verslavend en er treedt heel snel gewenning en dus afhankelijkheid op. Heb het eens na 2 weken te moeten slikken na een operatie abrupt gestopt maar dat was echt niet zo handig van me want ben 2 a 3 dagen echt ziek geweest en depri en krabbelde daarna pas langzaam op. Zeker een week naweeën gehad... Dit was al bij 2 weken op een niet al te hoge voorgeschreven dosis van max 3x p/d 50mg. Dus ik persoonlijk raak het niet te veel aan in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Je hebt de basic drugs..waarbij je weet wat voor effect je krijgt. Iedereen is anders..maar ook weer niet zo dat de één 10XTC kan hebben en de ander max 1. Doseringen en verwachte effecten zijn vrij voorspelbaar.

Opiaten zijn niet voor beginners. En je moet wat geluk hebben, Ik weet niet waarom de 1 ziek word, niks voelt of juist wel..het is ergens ook raar dat het een bijwerking is bedenk Ik me nu.. omdat opiaten toch niet selectief aan 'stofjes sleutelen?

Misschien dat iemand anders op DF dit kan uitleggen?


Je kan het gebruiken als pijnstiller
Je kan het gebruiken als drugs.de opiatenroes
Je kan het gebruiken voor beiden
Je kan het gebruiken als gewoonte/verslaving.

Hoevaak je het gebruik, hoeveel..kortwerkend of retard. Is echt belangrijk dat je de juiste doseringen etc weet. Je kan spiegels opbouwen van opiaten waar de personen prima op functioneren. Maar de dood betekent als iemand die dosering neemt voor de 1e keer.

Te vaak gebruiken haalt toch het effect weg. Daardoor genoot Ik er extra van. Toch ben ik huiverig mensen te inspireren op DF.

Bij xtc baseer je je advies mede op een rekensom van lichaamsgewicht.zo werkt dat bij opiaten niet.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mrloverdj zei:
Maar de dood betekent als iemand die dosering neemt voor de 1e keer.
Klik om te vergroten...

Wat ik aan verhalen lees is het vaak juist degene die willen stoppen en met een re-lapse juist weer terug de ouwe dosis oppakken, vaak een beetje meer om schaamte en schuldgevoel weg te nemen.

Het lichaam is al ontwend en aangepast aan de nieuwe situatie zonder opioïdes in dit geval.

Met de dood tot gevolg, nu is Tramadol misschien wel een zwakke opioïde, ik heb veel gebruikers verhalen gelezen waar men de dosis weet op te schroeven naar 1500mg!

Boven de 400mg (over gehele dag niet in 1x) is overigens niet aan te raden i.v.m. epileptische aanvallen en eventueel serotonine syndroom. Het is ook gewoon niet te combineren met iets anders.

Vaag spul die syntetische codeïne, want dat is wat ze wilden bereiken eigenlijk.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Je hebt de basic drugs..waarbij je weet wat voor effect je krijgt. Iedereen is anders..maar ook weer niet zo dat de één 10XTC kan hebben en de ander max 1. Doseringen en verwachte effecten zijn vrij voorspelbaar.

Opiaten zijn niet voor beginners. En je moet wat geluk hebben, Ik weet niet waarom de 1 ziek word, niks voelt of juist wel..het is ergens ook raar dat het een bijwerking is bedenk Ik me nu.. omdat opiaten toch niet selectief aan 'stofjes sleutelen?

Misschien dat iemand anders op DF dit kan uitleggen?
Klik om te vergroten...

Dat heeft te maken met bepaalde enzymen die nodig zijn om stoffen om te zetten en zo door de bloed-brein barriére te laten stromen.

De ene persoon is de andere niet, daarbij maakt bijvoorbeeld een donker persoon veel meer van die enzymen aan, vandaar dat "lean" en codeïne zo razend populair zijn bij donkere mensen, maar blanken juist niet.

Enzymen die van nature ook voorkomen in grapefruits, vandaar dat er weleens verwezen word om grapefruits te eten om de high te boosten, NIET DOEN!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
DOKTER NU!!
Niet morgen maar nu.
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi, ik hou het kort, ik heb gisteren 500mg tramadol gepakt en werd vervolgens wakker op de grond, mijn vriendin zij me dat ik ook bloed gespuugd had en voor dat ik out ging niet meer uit me worden kwam, ik heb nou de dag erna hevige pijn aan heel me lichaam, ik heb daarbij wel vandaag mijn 100mg tramadol gepakt, ik dacht gisteren juist van "oh misschien kan ik een beetje high worden als ik meer pak dan nodig", hebben mensen hier misschien een logisch antwoord wat er kan zijn gebeurt met mij waardoor ik bloed heb gespuugd

M.v.g.
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#14
De redenen dat ik het online heb gezet is toch wel om dat ik in eerste instantie bang was voor de huisarts zijn reactie maar eindstand moest ik het toch besproken hebben, maar ik heb de dag erna gewoon al mijn slaapmedicatie kunnen in nemen voor de avond en heb eigelijk na een dagje in bed te hebben gelegen met buikpijn verderest niks gehad en voelde me redelijk snel weer goed
R
Ralphvandebeek112Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste dit klinkt. Niet echt goed ben zelf aardig bekend met medicatie waaronder ook tramadol als ik jou was zal ik een dokter gaan bezoeken mogelijk heb je een kleine bloeding ergens in je maag bovendien is een dosering van 500 mg ook ontzettend veel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Huisarts!
R
Ralphvandebeek112Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zie ik ben niet de enigste die dat zecht klinkt echt niet goed ik zal echt niet langer wachten desnoods spoedeisende hulp
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
500mg is echt veel. Maximale per dag is volgens mij 300? In 1x 500 pakken is bijna zelfmoord.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
is bijna zelfmoord
Klik om te vergroten...
Hoop niet dat dat de bedoeling van @Reteketetketapret was..?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_20201208-173747_Chrome.jpg

Je zou zeggen dat iedereen op z'n minst even over zo'n tramadoldosis googlet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."