Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam 55mg + 2-3 joints + alcohol goed idee ? ANTWOORD ZO SNEL MOGELIJK AUB 😁

Diazepam 55mg + 2-3 joints + alcohol goed idee ? ANTWOORD ZO SNEL MOGELIJK AUB 😁

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
Ik ben Tom en 2u geleden ongeveer heb ik 55mg diazepam genomen het lijkt heel veel voor sommige maar ik heb een grote tolerantie ook met weed ik voel me nog niet zo scheef dus ik twijfel om oftwel en beetje alcohol te drinken en nog een joint OF nog 15-20mg diazepam

Alvast bedankt,
Tom
f

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
fffffffffffffff
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
55mg is als een vrij hoge dosis , ik zou zelf eerder voor wiet gaan dan drank, maar een beetje drank doe ik wel eens met benzos. maar veel drank lijkt me geeen goed plan




https://combo.tripsit.me/

Benzodiazepines + Cannabis = Low Risk & Decrease​

Alcohol + Cannabis = Low Risk & Synergy​

In excess, this combination can cause nausea.

Alcohol + Benzodiazepines = Dangerous​

Ethanol ingestion may potentiate the CNS effects of many benzodiazepines. The two substances potentiate each other strongly and unpredictably, very rapidly leading to unconsciousness. While unconscious, vomit aspiration is a risk if not placed in the recovery position. Blacking out and memory loss is almost certain.
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
fffffffffffffff zei:
55mg is als een vrij hoge dosis , ik zou zelf eerder voor wiet gaan dan drank, maar een beetje drank doe ik wel eens met benzos. maar veel drank lijkt me geeen goed plan




https://combo.tripsit.me/

Benzodiazepines + Cannabis = Low Risk & Decrease​

Alcohol + Cannabis = Low Risk & Synergy​

In excess, this combination can cause nausea.

Alcohol + Benzodiazepines = Dangerous​

Ethanol ingestion may potentiate the CNS effects of many benzodiazepines. The two substances potentiate each other strongly and unpredictably, very rapidly leading to unconsciousness. While unconscious, vomit aspiration is a risk if not placed in the recovery position. Blacking out and memory loss is almost certain.
Klik om te vergroten...
Ok bedant voor je reactie bro ik heb een heel klein beetje drank genomen en ik zal nog in joint doen op me gemaken
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Pjotr777 zei:
Dat is inderdaad een behoorlijk hoge dosis. Wellicht heb je tolerantie voor de effecten maar dat betekent niet dat je tolerantie hebt voor de bijwerkingen zoals onderdrukking van de ademhaling. Combineren van downers (zoals benzos met alcohol) kan dit effect gevaarlijk doen versterken.
Klik om te vergroten...
Dat is waar bro hoe kan ik zorgen dat ik weer een lage tolerantie heb op benzo’s en opiaten
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyXaNaX420 zei:
Dat is waar bro hoe kan ik zorgen dat ik weer een lage tolerantie heb op benzo’s en opiaten
Klik om te vergroten...
Heel lang geen benzo of opiaten gebruiken. Daarna niet weer gelijk los gaan want dan heb je binnen no-time weer tolerantie.
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Heel lang geen benzo of opiaten gebruiken. Daarna niet weer gelijk los gaan want dan heb je binnen no-time weer tolerantie.
Klik om te vergroten...
Hoelang ongeveer moet ik geen benzos of opiaten gebruiken
En merci voor je reactie koning
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyXaNaX420 zei:
Hoelang ongeveer moet ik geen benzos of opiaten gebruiken
En merci voor je reactie koning
Klik om te vergroten...
Precies weet ik niet maar sowieso meerdere maanden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je maakt wel gevaarlijke combinaties.... Waarom?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol en benzodiazepinen is een gevaarlijke combinatie. Je loopt meer risico op bijwerkingen zoals impulsiviteit, valpartijen en ongevallen. Maar ook loop je veel meer kans op ernstige gezondheidsrisico's zoals hartritmestoornissen.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
En black-outs. Dat je bijvoorbeeld ‘s ochtends wakker wordt met een bult en wond op je hoofd, je hebt geen idee meer hoe die fles whisky leeg is geraakt, hoe je in bed bent beland en wat je met je vrienden allemaal gekletst hebt of dat ze überhaupt zijn weggegaan. Daar kun je je allemaal niets meer van herinneren.

Ervaring uit huize Pjotr met 1 of 2mg lorazepam (zelfs dat weet ik niet meer) en dus bijna een hele fles whisky.

Was al geen groot fan van alcohol maar dit wil ik al helemaal niet meer.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyXaNaX420 zei:
Hoelang ongeveer moet ik geen benzos of opiaten gebruiken
En merci voor je reactie koning
Klik om te vergroten...
Good luck with da withdrawals lukt mij amper om van 7.5 mg diazepam naar 5mg diazepam af te bouwen zonder heel de nacht wakker te liggen dagen lang de neiging om toch ff 2.5/5mg extra te slikken snachts is dan heel erg groot en ook nog eens wetende dat ik nog 30 clonazolam tabletten heb maakt het er ook niet makkelijker op..... O en iedere keer dat je ontwent word het zwaarder voor je lichaam dat moet je ook niet vergeten dus mocht het nu relatief makkelijk voor je verlopen wilt dat niet zeggen dat de volgende keer het je net zo makkelijk afgaat.
Heb ook nog 7 quatiapine 25mg tabletten maar daar ben ik nu 2 weken vanaf en ga ik never meer slikken das pas echt teringzooi om vanaf te komen!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Good luck with da withdrawals lukt mij amper om van 7.5 mg diazepam naar 5mg diazepam af te bouwen zonder heel de nacht wakker te liggen dagen lang de neiging om toch ff 2.5/5mg extra te slikken snachts is dan heel erg groot en ook nog eens wetende dat ik nog 30 clonazolam tabletten heb maakt het er ook niet makkelijker op..... O en iedere keer dat je ontwent word het zwaarder voor je lichaam dat moet je ook niet vergeten dus mocht het nu relatief makkelijk voor je verlopen wilt dat niet zeggen dat de volgende keer het je net zo makkelijk afgaat.
Heb ook nog 7 quatiapine 25mg tabletten maar daar ben ik nu 2 weken vanaf en ga ik never meer slikken das pas echt teringzooi om vanaf te komen!
Klik om te vergroten...

Waarom ga je niet naar 7 of 6.5 mg dan?
Van 7.5 naar 5 is +-33% lagere dosering wat vrij fors is..

Liever langzaam en gestaag met succes afbouwen dan snel met afkicksymtomen en drang naar je benzo.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Waarom ga je niet naar 7 of 6.5 mg dan?
Van 7.5 naar 5 is +-33% lagere dosering wat vrij fors is..

Liever langzaam en gestaag met succes afbouwen dan snel met afkicksymtomen en drang naar je benzo.
Klik om te vergroten...
Jaa ik zit alweer op 10mg diazepam en week terug overdag ook clona 0.25/0.5mg maar ik ga over 3 dagen van 10mg dia naar 5mg en dan neem ik 2 weken lang om de dag 25mg quatiapine tot ik op 5mg dia stabiel ben komt wel goed!
Dan ff kijken hoe ik die 5mg ga afbouwen ik heb eens 30mg dia naar 0mg in 10 dagen afgebouwt dus ben wel wat gewend kwa ontwenning
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is inderdaad een behoorlijk hoge dosis. Wellicht heb je tolerantie voor de effecten maar dat betekent niet dat je tolerantie hebt voor de bijwerkingen zoals onderdrukking van de ademhaling. Combineren van downers (zoals benzos met alcohol) kan dit effect gevaarlijk doen versterken.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."