Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazepam voor te slapen ?

Bromazepam voor te slapen ?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyXaNaX420 zei:
Be ja me ritme is naar de kloten en kwil vanavond zo vroeg mogelijk in slaap vallen voor weer een goeie ritme te hebben en ik pak bromazepam want da helpt voor in slaap te vallen op hoge dosering om morgen nog in een cava staat na school gaan en nie doodmoe zijn snapje ?
Klik om te vergroten...

Oké. Ja, ik snap het, maar pas op met die benzo’s. Ze zijn enorm verslavend, al na kortdurig gebruik, en geven heel nare afkickverschijnselen. Verder weet ik niet of je ervaring hebt met broma of wat voor tolerantie je hebt, maar er bestaat zoiets als een benzo hangover. Als een benzo nog werkt op het moment dat je moet opstaan, ben je erg duf en ikzelf heb het ook een paar keer ervaren als een heel vervelend gevoel, beetje flauw, zweterig, soms zelfs ietwat misselijk. Je wil dat een benzo praktisch uitgewerkt is wanneer je opstaat. Is het dat niet dan gaat het in jouw geval averechts werken en ga je je juist moe voelen op school de eerste uren.
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Oké. Ja, ik snap het, maar pas op met die benzo’s. Ze zijn enorm verslavend, al na kortdurig gebruik, en geven heel nare afkickverschijnselen. Verder weet ik niet of je ervaring hebt met broma of wat voor tolerantie je hebt, maar er bestaat zoiets als een benzo hangover. Als een benzo nog werkt op het moment dat je moet opstaan, ben je erg duf en ikzelf heb het ook een paar keer ervaren als een heel vervelend gevoel, beetje flauw, zweterig, soms zelfs ietwat misselijk. Je wil dat een benzo praktisch uitgewerkt is wanneer je opstaat. Is het dat niet dan gaat het in jouw geval averechts werken en ga je je juist moe voelen op school de eerste uren.
Klik om te vergroten...
Ja idd ik voel al dat ze verslavend zijn me gisteren en vandaag na deze schoolweek ga ik ze volledig stoppen en mss zal ik afkickverschijnselen hebben maar me vriendin zal met me zijn dan ik heb al meerdere keren lorazepam genomen xanax ook veel bromazepam ook al een maand geleden ik hoop echt dat me benzo zal uitgewerkt zijn want anders zal ik kappot zijn op school ik heb nog 1 12.5mg broma pil zou ik em meedoen naar school en als ik me slecht voelt pak ik een halve dus 6mg vom beter te voelen of help dat niet ?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyXaNaX420 zei:
Ja idd ik voel al dat ze verslavend zijn me gisteren en vandaag na deze schoolweek ga ik ze volledig stoppen en mss zal ik afkickverschijnselen hebben maar me vriendin zal met me zijn dan ik heb al meerdere keren lorazepam genomen xanax ook veel bromazepam ook al een maand geleden ik hoop echt dat me benzo zal uitgewerkt zijn want anders zal ik kappot zijn op school ik heb nog 1 12.5mg broma pil zou ik em meedoen naar school en als ik me slecht voelt pak ik een halve dus 6mg vom beter te voelen of help dat niet ?
Klik om te vergroten...

Ik zou dat zeker niet doen, want benzo’s maken je suf, dus als je al moe bent, gaat dat alleen erger worden en je concentratie nog verder verslechteren.

Verder moet je die afkick echt niet te licht opnemen. Ik heb natuurlijk geen idee wat voor hoeveelheden je gebruikt (hebt) maar klinkt alsof je vrij royaal met benzo’s omgaat. Ze lijken onschuldig maar zijn het zeker niet, allesbehalve. Als je benzoverslaafd raakt en je stopt in één keer zonder afbouw/taperen dan kan het zelfs gevaarlijk zijn (risico op epileptische aanvallen o.a.). Da’s alleen na zwaar gebruik, maar zorg gewoon dat je geen afhankelijkheid creëert. Gebeurt eng rap bij deze categorie middelen. Je kunt na een paar dagen achter elkaar een benzo gebruiken al merken dat je een of twee nachten niet of amper op de natuurlijke manier slaapt.

Waarom ben je zo bang om een dag vermoeid te zijn op school? Ik zou zeggen, zit het uit met een paar sterke koffietjes en probeer vooral je ritme aan te passen zodat je jezelf niet in slaap aan het brengen bent met verslavende shit of overweegt om het te nemen als je je ‘slecht’ voelt, want dan solliciteer je naar benzo-afhankelijkheid. Succes!
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ik zou dat zeker niet doen, want benzo’s maken je suf, dus als je al moe bent, gaat dat alleen erger worden en je concentratie nog verder verslechteren.

Verder moet je die afkick echt niet te licht opnemen. Ik heb natuurlijk geen idee wat voor hoeveelheden je gebruikt (hebt) maar klinkt alsof je vrij royaal met benzo’s omgaat. Ze lijken onschuldig maar zijn het zeker niet, allesbehalve. Als je benzoverslaafd raakt en je stopt in één keer zonder afbouw/taperen dan kan het zelfs gevaarlijk zijn (risico op epileptische aanvallen o.a.). Da’s alleen na zwaar gebruik, maar zorg gewoon dat je geen afhankelijkheid creëert. Gebeurt eng rap bij deze categorie middelen. Je kunt na een paar dagen achter elkaar een benzo gebruiken al merken dat je een of twee nachten niet of amper op de natuurlijke manier slaapt.

Waarom ben je zo bang om een dag vermoeid te zijn op school? Ik zou zeggen, zit het uit met een paar sterke koffietjes en probeer vooral je ritme aan te passen zodat je jezelf niet in slaap aan het brengen bent met verslavende shit of overweegt om het te nemen als je je ‘slecht’ voelt, want dan solliciteer je naar benzo-afhankelijkheid. Succes!
Klik om te vergroten...
Ok bedankt voor alle tips bro kzal erop letten
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo ik ben wakkergeworden om 18u en ik heb morgen school om 7:20 moet ik opstaan ik heb net een 12.5mg broma gepakt en kheb nog 25mg en ook wiet wat raden me jullie aan om het best en snelst in slaap te vallen ik heb nog een redelijke hoge tolerantie
m.v.g
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyXaNaX420 zei:
Hallo ik ben wakkergeworden om 18u en ik heb morgen school om 7:20 moet ik opstaan ik heb net een 12.5mg broma gepakt en kheb nog 25mg en ook wiet wat raden me jullie aan om het best en snelst in slaap te vallen ik heb nog een redelijke hoge tolerantie
m.v.g
Klik om te vergroten...
Je kan wel 12mg nemen en kijken of dat voldoende is. Anders neem je er nog 6mg bij. Het heeft een lange halfwaarde tijd. Zou daarom niet teveel nemen anders is je brein een zeef morgen.

Succes!
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Je kan wel 12mg nemen en kijken of dat voldoende is. Anders neem je er nog 6mg bij. Het heeft een lange halfwaarde tijd. Zou daarom niet teveel nemen anders is je brein een zeef morgen.

Succes!
Klik om te vergroten...
Ja ik zal nu een andere 12 nemen en zou ik ook een joint erbij roken of best niet ? en ja me brein ga een zeef zijn morgen hahah
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyXaNaX420 zei:
Ja ik zal nu een andere 12 nemen en zou ik ook een joint erbij roken of best niet ? en ja me brein ga een zeef zijn morgen hahah
Klik om te vergroten...
Een jointje werkt kort daar zou ik me geen zorgen over maken.
Succes morgen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snap het niet helemaal. Waarom heb je bromazepam nodig om te slapen? Je bent wakker geworden om 18.00 uur? Misschien kun je dan beter je ritme aanpassen. Ik weet niet of ik het verkeerd begrijp...
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Ik snap het niet helemaal. Waarom heb je bromazepam nodig om te slapen? Je bent wakker geworden om 18.00 uur? Misschien kun je dan beter je ritme aanpassen. Ik weet niet of ik het verkeerd begrijp...
Klik om te vergroten...
Be ja me ritme is naar de kloten en kwil vanavond zo vroeg mogelijk in slaap vallen voor weer een goeie ritme te hebben en ik pak bromazepam want da helpt voor in slaap te vallen op hoge dosering om morgen nog in een cava staat na school gaan en nie doodmoe zijn snapje ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."