Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazepam + weed roken ?

Bromazepam + weed roken ?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Light2.5-5mg
Common5-10mg
Heavy10-15mg+

Slaaplekker 🤡
Klik om te vergroten...
Zou hij tolerantie hebben? Hmm...
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja kga nu e jonko doen ik laat jullie nog weten ak pete zie ofni en ja ik heb nog goeie benzo tolerantie dusja kan da ook zijn
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je al je feesthoedje opgezet, clown?
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
image.jpgkga er ook me thc dust in smijten
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Zou hij tolerantie hebben? Hmm...
Klik om te vergroten...
Lijkt er wel op als ik die doseringen zie.
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kzit ind helft vam thc pitte alles begint harder in te kicken aitt klaat nog twa weten opt einde vam joint zou een kwartier erna
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Me jonko is al 20m klaar ik voel me nu echt gewoon chill lam een beetje high als er nog iets heftig gebeurd laat ik weten ma ik denk het niet
M.v.g
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben wel pas in slaap gevallen rond 8:30
Da suckt wel
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo beste stoners,
Ik heb net 18.5mg bromazepam gepakt en een jonko gedaan en ik voel me voorlopig nog redelijk chill nogni zo scheef ik twijfel voor misschien nog een 2de jong te doen
Laat me meer weten over het mengsel van weet en bromazepam
Alvast bedankt,
TrippyXaNaX420
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben niet bekend met bromazepam, sorry! Heb het wel gecombineerd met een andere benzo, etizolam. Was gewoon chill man 🤣
Je mag natuurlijk wel rekenen op wat meer couch-lock 😋

Is de bromazepam wel al werkend? Of moet hij nog inkicken?
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij werkt al in ma ik heb 12.5mg genomen 3u geleden dan 6.25 2u later en dan 6.25 1u later kenjt dusjah nu voel ik er een beetj ma cv nog en ook ni zo scheef vandi ene jong
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Light2.5-5mg
Common5-10mg
Heavy10-15mg+

Slaaplekker 🤡
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyXaNaX420 zei:
kenjt dusjah nu voel ik er een beetj ma cv nog en ook ni zo scheef vandi ene jong
Klik om te vergroten...
1C70AE66-877A-4BC8-8307-926BCA7A3C52.jpeg

Hahaha geintje, benzo’s geven nou eenmaal slappe vingers hè 🤣. Met wiet kan je het best rustig aan doen, en gewoon langzaam haaltjes nemen om het effect te versterken. Ik zou dat voor de zekerheid doen, als je al wilt smoken 😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."