#1
Re: Wat vinden jullie van mijn "plan"?
niet doen, je bent te gevoelig
niet doen, je bent te gevoelig
Thafish zei:Hoi Winehouse,
Wat wil je nou? Goedkeuring?? Van gebruikers?
Je 'klinkt' intelligent maar wat je gaat doen is dat juist niet! Je bent voor jezelf alle voorwaarden aan het scheppen om straks afhankelijk te worden van deze zooi. Vanzelfsprekend je eigen keuze maar als ik jou was ging elke dag 5 kilometer hardlopen, goed voor je gevoel van eigenwaarde, je krijgt een natuurlijke high die je geen geld kost anders dan een paar schoenen en je gaat je naar verloop van tijd vanzelf geestelijk en lichamelijk beter voelen.
Zoals jij het beschrijft ben ik bang dat je straks in donkere steegjes op je knieen je geld moet verdienen (ook al denk je nu van niet maar ik heb het helaas vaak genoeg zien gebeuren). Sorry, je vraagt om een reactie op je plan, kan en wil het dus niet anders schetsen.
IK wens je heel veel sterkte toe in het maken van je keuze.
Thafish
Oom Klaas zei:aalpoepertIk heb veel schik met mijn nieuwe naam, ik vind het heerlijk als andere mensen hem noemen![]()
Dat is waar, helaas vind ik het een beetje ver gaan mensen te vragen om hun berichten aan te passenOom Klaas zei:Hehe, 'k weet je oude naam nie eens meer joh.
Maar waarschijnlijk is dat ook de bedoeling.
Maar nut heeft het niet echt, want de quotes staan wel nog op jouw oude naam dus een google search zal wel nog alle posts kunnen vinden waarin je gequote werd.
Thafish zei:Hoi Winehouse,
Wat wil je nou? Goedkeuring?? Van gebruikers?
Je 'klinkt' intelligent maar wat je gaat doen is dat juist niet! Je bent voor jezelf alle voorwaarden aan het scheppen om straks afhankelijk te worden van deze zooi. Vanzelfsprekend je eigen keuze maar als ik jou was ging elke dag 5 kilometer hardlopen, goed voor je gevoel van eigenwaarde, je krijgt een natuurlijke high die je geen geld kost anders dan een paar schoenen en je gaat je naar verloop van tijd vanzelf geestelijk en lichamelijk beter voelen.
Zoals jij het beschrijft ben ik bang dat je straks in donkere steegjes op je knieen je geld moet verdienen (ook al denk je nu van niet maar ik heb het helaas vaak genoeg zien gebeuren). Sorry, je vraagt om een reactie op je plan, kan en wil het dus niet anders schetsen.
IK wens je heel veel sterkte toe in het maken van je keuze.
Thafish
Thafish zei:Hoi,
Teknozem en junkxl: dank voor jullie reactie. Sorry dat het zo over is gekomen ben alleen bezorgd over zo'n jong iemand die deze zooi gaat proberen meer niet. Toon kan als ik het zo teruglees idd anders ...maar ben net als jullie in jullie posts ook gewoon recht rechtaan, althans dat is mijn beeld ervan.
Over kortzichtigheid gesproken: het is pas kortzichtig om zo terug te reageren zonder te weten waarom ik zo reageer.
Ik hoop echter dat winehouse de shit niet gaat gebruiken that's all folks.
gr Tahfish
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."