Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"_spacepoes_ zei: Hebben jullie ervaring met 3mmc of speed de dag na xtc? Of misschien aanbevelingen wat ik zondag zou kunnen nemen? Klik om te vergroten... Ik heb geen ervaring met 3mmc, wel met speed. XTC zit meer op serotonine en minder op dopamine en noradrenaline en speed meer op dopamine/noradrenaline en minimaal op serotonine dus die kunnen op zich wel in 1 weekend. Maar ja de kater komt later natuurlijk, zeker als je door de speed niet slaapt. _spacepoes_ zei: Oh, toch nog een tweede vraag, is 3mmc of speed op de namiddag/avond van de xtc een optie, om wat extra energie te krijgen? Ik wil niet heel de nacht wakker blijven maar lijkt me wel chill om nog niet om 20:00 op bed te liggen π Klik om te vergroten... Ik heb dat wel gedaan, lijntje speed en dan xtc. Maar het is natuurlijk wel een mega aanslag op je brein (zie boven) en daar komt bij dat het een enorme belasting is van je hart en vaten als je ze tegelijk gebruikt. Daarom wordt dat niet aangeraden."
"Antwoorden2022 zei: ik heb na mijn aanval twee festivals gehad waar ik xtc pillen heb genomen tussen de 250 en 300 mg (ze waren getest). Wel heb ik de hele tijd kwartjes genomen en in totaal niet meer dan 2 pillen op over 7 tot 10 uur feesten. Klik om te vergroten... Met of zonder epilepsie dit is veel en veel te veel. Hiermee sloop je je hersenen. Een normale dosis zou 100 mg zijn per 3 maanden. Antwoorden2022 zei: Heb ik 2x geluk gehad? of is xtc bij mij niet hetgene wat aanvallen uitlokt? of was mijn epileptische aanval maar eenmalig omdat er zoveel triggers waren op dat moment? Klik om te vergroten... Dit zijn medische vragen en hoewel wij ernaar kunnen gissen weten wij niet hoe het in elkaar zit bij jou. Stel deze vragen aan je arts, dan krijg je een betrouwbaar antwoord."
"Casrus zei: Als die het al weet. Klik om te vergroten... Het is in elk geval een betrouwbaarder antwoord dan wij gaan geven π "
"Volgens mij zit 4-FA ook op de release van serotonine en zulke middelen (zoals XTC/ MDMA) kun je beter niet meer dan eens per 2-3 maanden nemen. Mij lijkt speed een betere optie nu je net al een overdosis xtc hebt gebruikt."
"Anoniemus zei: Nee oke maar hele avond kapot zuipen aan alcohol is ook niet gezond en ja zonder alcohol of drugs ga je toch niet op stap. Klik om te vergroten... Er zit wel veel ruimte tussen "kapot zuipen" en uitgaan zonder alcohol en drugs. Je kunt prima uitgaan zonder iets te gebruiken hoor, ik doe het weleens π Als je speed gebruikt omdat je geen maat kan houden met alcohol ligt je probleem niet (alleen) bij het speedgebruik vrees ik."
"Als je nog over hebt, laat het testen. Ik zou zelf niet snel iets gebruiken zonder te weten wat het is. Kan ook een minder leuke verrassing zijn..."
"Je kunt maar 1 feest op xtc/mdma doen dus daarin zul je een keuze moeten maken. Je kunt dan ook geen andere serotonineslurpers gebruiken op de andere dagen. Eventueel kun je wel bijvoorbeeld speed doen op een van de andere feesten maar het risico op uitputting ligt op de loer. Sommige mensen feesten ook goed op (laaggedoseerde) tripmiddelen, maar als je hiermee geen ervaring hebt zou ik dat niet snel doen. (Edit : spelling)"
"Anoniemus zei: Bedankt voor deze reacties alvast, hoop dat er ook nog wat ervaringsdeskundigen reagerenπ Klik om te vergroten... Ik ben ervaringsdeskundige! En ik leef nog zonder gebreken π"
"CuriousExplorer zei: Maar ik was/ben ervaringsdeskundige π Klik om te vergroten... We hadden dit als eerste moeten zeggen denk ik, in plaats van doordacht reageren π€£"
"Alles zit in een metalen medicijnkist (vond ik toepasselijk) bovenin mijn kledingkast. Uit het zicht, donker, koel en buiten bereik van grijpgrage handjes. Ik heb geen schrikbarende voorraden dus dan kan dit prima."