#1
Ik heb nooit LSD gebruikt maar toch begrijp ik de diepzinnigheid van zon trip wel een beetje!
Ik begrijp LSD opzich best wel goed denk ik! het is een drugs waarvan je het gevoel goed kan plaatsen ofzo!
Ik heb wel nodige informatie gelezen over hoe een trip nou is! maar ik denk het te begrijpen! bij ketamine was dit me bijv. nooit gelukt! Ik weet ook dat je van LSD best onder de indruk raakt van wat er allemaal gebeurt en dat je dingen op een andere manier kan beleven die je niet verwacht! waardoor sommige toch wel kunnen denken van dat ga jij nou ook weer niet verwachten weetje! Ik snap dat ik het alleen kan schatten
Ook begrijp ik waarom je verslaafd kan raken aan de zegeltjes!
Het allemaal toch wel vet zijn als je zoiets meemaakt!
Eigenlijk is het 1 van de mooie dingen van het leven denk ik!
mijn moeder zou drugs nooit een van de mooiste dingen vinden!
maar ja net wel drugs want drugs is "gevoel"
en zeker LSD is een complete beleving
Het is een ervaring die je toch wel bijzonder kan vinden!
Eigenlijk is het helemaal niet gek om aan zoiets verslaafd te raken!
alles wat ik lekker vind vind ik verslavend
Maar het is wel een hele aparte verslaving waar ik niet veel over gelezen het
Wat weten jullie nou eigenlijk over het leven een tripverslaafde
Wie kan een beetje inschatten wat je bij zon persoon ziet veranderen
Wat zijn de trekjes die het karakter van een tripverslaafde gaat krijgen?
Welke wijsheid leer je nou bijv. van een zegeltrip
Iemand hier kan toch wel in woorden uitleggen wat hij of zij door de zegels geleerd heeft
Volgens mij veranderd alles op den duur bij een echte tripverslaving
Je gaat de kwaliteit van het de bijzondere kijk op het leven samen met de diepzinnigheid wel snappen denk ik
Je zult volgens mij elke situatie proberen diepzinnig te benaderen! Door de leer je wel om wat meer na te denken
Dus je zal als zegelverslaafde ook wel heel veel nadenken over zweverige dingen
Je zal dit vaak ook wel als positief kunnen ervaren denk ik! Volgens mij is het voor een
tripverslaafde moeilijk om de zegels niet positief te vinden
Ik begrijp LSD opzich best wel goed denk ik! het is een drugs waarvan je het gevoel goed kan plaatsen ofzo!
Ik heb wel nodige informatie gelezen over hoe een trip nou is! maar ik denk het te begrijpen! bij ketamine was dit me bijv. nooit gelukt! Ik weet ook dat je van LSD best onder de indruk raakt van wat er allemaal gebeurt en dat je dingen op een andere manier kan beleven die je niet verwacht! waardoor sommige toch wel kunnen denken van dat ga jij nou ook weer niet verwachten weetje! Ik snap dat ik het alleen kan schatten
Ook begrijp ik waarom je verslaafd kan raken aan de zegeltjes!
Het allemaal toch wel vet zijn als je zoiets meemaakt!
Eigenlijk is het 1 van de mooie dingen van het leven denk ik!
mijn moeder zou drugs nooit een van de mooiste dingen vinden!
maar ja net wel drugs want drugs is "gevoel"
en zeker LSD is een complete beleving
Het is een ervaring die je toch wel bijzonder kan vinden!
Eigenlijk is het helemaal niet gek om aan zoiets verslaafd te raken!
alles wat ik lekker vind vind ik verslavend
Maar het is wel een hele aparte verslaving waar ik niet veel over gelezen het
Wat weten jullie nou eigenlijk over het leven een tripverslaafde
Wie kan een beetje inschatten wat je bij zon persoon ziet veranderen
Wat zijn de trekjes die het karakter van een tripverslaafde gaat krijgen?
Welke wijsheid leer je nou bijv. van een zegeltrip
Iemand hier kan toch wel in woorden uitleggen wat hij of zij door de zegels geleerd heeft
Volgens mij veranderd alles op den duur bij een echte tripverslaving
Je gaat de kwaliteit van het de bijzondere kijk op het leven samen met de diepzinnigheid wel snappen denk ik
Je zult volgens mij elke situatie proberen diepzinnig te benaderen! Door de leer je wel om wat meer na te denken
Dus je zal als zegelverslaafde ook wel heel veel nadenken over zweverige dingen
Je zal dit vaak ook wel als positief kunnen ervaren denk ik! Volgens mij is het voor een
tripverslaafde moeilijk om de zegels niet positief te vinden