#1
Als je het spannend vindt is het zeker handig als er iemand bij is die ervaring heeft met (verstandig) gebruik. Hopelijk zal het je iets brengen!
Stel je niet teveel voor van de visuals hoor! Daar lijken mij de verschillende RC LSD's veel beter voor geschikt.Leuk!
2cb fly staat zeker op mijn lijstje om binnenkort in de nabije toekomst te doen omdat ik spijtig genoeg nog geen visuals heb kunnen ervaren met verschillende rc lsd.
M'n laatste was happy caps trippy-e en die viel ontzeeeettend hard tegen. Maarja ook niet echt te vergelijken met 2cb
Visuals met ogen dicht lijkt ook zalig om gewoon relaxed te gaan liggen
bedankt voor deze korte maar fijne tripreport. Leest vlot
Probeer de volgende keer eens een 20mg (of hoger) dosis.Stel je niet teveel voor van de visuals hoor! Daar lijken mij de verschillende RC LSD's veel beter voor geschikt.
Opnieuw, maar dit keer wat ongenuanceerder.Dit was met ogen open vooral mooiere kleurtjes en alles werd HD vergeleken normaal zicht. Met ogen dicht, toen ik in bed lag, was er wel iets van visuals maar heeeel minimaal. Misschien was op dat moment een jointje roken wel een goeie geweest π
Ik vond de 2CB-FLY vooral stimulerend en entactogeen. Het psychedelische effect is er wel, maar echt geen show zeg maar
Je hebt 100% gelijk dat je eerst een bescheiden dosis neemt!Ja, oke. Natuurlijk is dat waar. Ik ga sowieso nog eens een keer 15mg proberen en kijken hoe dat bevalt. Dit was mijn "eerste test".
Nee hoor. Misschien kwam mijn post aanvallend over, wat helemaal niet de bedoeling was.Bedankt voor je reactie. Ik snap wel dat het nu lijkt alsof ik na 10mg doe alsof ik 2CB-FLY wel ken, sorry daarvoor
Het bovenste stukje, geen idee.Ja, zal ik zeker doen π
Dan wel een vraagje: als ik 20mg neem, wordt het stimulerende effect naar jouw ervaring dan ook verdubbeld? Ik heb echt nog vet lang wakker gelegen π
En ik denk dat er dan ook toenemende kans is op die negatieve interactie met kratom. Mytraginine is naast een gedeeltelijke opioide agonist ook een antagonist op de 5HT2A serotonine receptoren. Dat zorgt dus voor een dempend effect. Daarnaast is 2CB-FLY ook een MAOi en dat zou icb met kratom tot een aantal heel vervelende klachten kunnen leiden. Zit vanaf gisteravond met een behoorlijke hoofdpijn wat heel waarschijnlijk hier aan te wijten is.
Ik heb 2CB-FLY maar één keertje genomen en dat was 10mg. Ik kan het zelf dus niet vergelijken met een hogere dosis en in hoeverre effecten dan stapelen. Al vond ik het op 10 mg op sommige momenten ook al wel visueel maar 10 mg is redelijk braaf.
Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat alle effecten langer aanhouden.als ik 20mg neem, wordt het stimulerende effect naar jouw ervaring dan ook verdubbeld? Ik heb echt nog vet lang wakker gelegen π
Dit is altijd wel goed om te vermelden idd. Door die eigenschap kun je het ook beter niet combineren met MDMA ed en een tyramine-arm dieet volgen eventjes ervoor zou moeten zorgen voor minder lichamelijke bijwerkingenDaarnaast is 2CB-FLY ook een MAOi en dat zou icb met kratom tot een aantal heel vervelende klachten kunnen leiden. Zit vanaf gisteravond met een behoorlijke hoofdpijn wat heel waarschijnlijk hier aan te wijten is.
Hoofdpijn komt wel vaker voor bij fenetylamines. Maar ik denk dat het voor de zekerheid inderdaad beter is om de combinatie met kratom te vermijden.Ja, zal ik zeker doen π
Dan wel een vraagje: als ik 20mg neem, wordt het stimulerende effect naar jouw ervaring dan ook verdubbeld? Ik heb echt nog vet lang wakker gelegen π
En ik denk dat er dan ook toenemende kans is op die negatieve interactie met kratom. Mytraginine is naast een gedeeltelijke opioide agonist ook een antagonist op de 5HT2A serotonine receptoren. Dat zorgt dus voor een dempend effect. Daarnaast is 2CB-FLY ook een MAOi en dat zou icb met kratom tot een aantal heel vervelende klachten kunnen leiden. Zit vanaf gisteravond met een behoorlijke hoofdpijn wat heel waarschijnlijk hier aan te wijten is.
2-FDCK zou ik zeker niet als feestmiddel zien. Ik vond het wel leuk, maar heb liever keta. Ik vond het zeker niet sociaal of dansbaar. Meer een eenzame space, vallend in het oneindige niets. Lastig ook met doseren, dat moet je zeker eerst zelf uitvinden.Bedankt voor je reactie. Nou, dan is de volgende 1P-LSD π en heb 2-FDCk... maar door mijn voorzichtigheid zal dat de laatste zijn om te proberen, die vind ik een beetje spannend. Heb ook nog 2C-E erbij gekregen als "extraatje", toevallig daar ook ervaring mee?
Bedankt Trippi π ik zoek je report op! Mogelijk heb ik die al eens gelezen π2-FDCK zou ik zeker niet als feestmiddel zien. Ik vond het wel leuk, maar heb liever keta. Ik vond het zeker niet sociaal of dansbaar. Meer een eenzame space, vallend in het oneindige niets. Lastig ook met doseren, dat moet je zeker eerst zelf uitvinden.
2C-E geen ervaring mee maar wel benieuwd naar! Ik ben benieuwd hoe de 1P je bevalt. Ik heb hier een report over geschreven, als je wil weten wat ik ervan vond kun je dat even opzoeken βΊοΈ
Ach, beter dan niks denk ik dan.Dit was met ogen open vooral mooiere kleurtjes en alles werd HD vergeleken normaal zicht. Met ogen dicht, toen ik in bed lag, was er wel iets van visuals maar heeeel minimaal. Misschien was op dat moment een jointje roken wel een goeie geweest π
Ik vond de 2CB-FLY vooral stimulerend en entactogeen. Het psychedelische effect is er wel, maar echt geen show zeg maar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."