Mee eens over het algemeen.
Dit is mijn eerst ervaring met "slechte" amfetamine.
@SoulAssassins had al gemeld dat er slechte olie in omloop is.
Voor mij lijkt het iets met zoetstoffen en het korrelt ook.
Ik zal het moeten wassen, maat zelf geen ervaring mee en waar ik de spullen moet kopen is onduidelijk.
Pure aceton kun je heel makkelijk online bij allerlei verfwinkels kopen zonder dat er vragen worden gesteld. Verder heb je koffiefilters nodig en ik gebruik altijd 2 glazen en een bord.
In het eerste glas mix ik de drug die ik wil schoonmaken met wat aceton (sommigen leggen de aceton eerst even in de vriezer voordat ze hem gebruiken, maar dit is niet noodzakelijk). Ik laat het een aantal minuten staan en mix het af en toe.
Hierna zet ik een koffiefilter in glas twee (maar wel ver genoeg omhoog zodat er onder ruimte is voor de aceton om door het filter te lopen). Vervolgens giet je de gemixte oplossing uit glas 1 in het filter van glas 2. Hier wacht je even todat de meeste aceton door het filter gelopen is.
Vervolgens zal het middel dat je wilt wassen als een soort papje in het filter liggen. Dit schep ik er dan uit en verspreid ik op een bord om te drogen. De aceton zal redelijk snel verdampen (zorg wel voor voldoende frisse lucht).
Zorg dat je het natte filter ook ergens legt waar deze kan drogen, want je kunt nooit alle speed eruit scheppen wanneer het nog nat is (droog gaat dit makkelijker).
Het is heel belangrijk dat je dit nergens in de buurt van open vuur doet, aceton vliegt nogal snel in de fik en de damp kan zich door de kamer verspreiden.
Dit proces stond altijd op het forum beschreven, dus ik ga er vanuit dat ik geen regels overtreed.