Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gecondoleerd en veel sterkte met de verwerking."
"Jeetje wat een verhaal.."
"Chris Pontius zei: Taat zei: Ga dadelijk al de 5e slapeloze nacht tegemoet Klik om te vergroten... Teh Fuck... Ik zou ondertussen al in een 3-dubbele psychose zitten. Klik om te vergroten... Is ook niks voor mij. 3 dagen, dan gaan de luiken dicht, al snuif ik een kilo.."
"+1"
"World of warcraft spelen. Dat was een trieste tijd, zucht."
"1percent zei: Exceptional Insight zei: dendaz zei: ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd. Klik om te vergroten... Bij mij. Maar als je erom vraagt, krijg je een ban. Dilemma. Klik om te vergroten... hij was ook heust niet aan het vissen ofzo.. OT: gewoon zo hoog mogelijk percentage natuurlijk! Klik om te vergroten... Niet maar 1 procent?"
"Je moet je niet zo druk maken hoor. Neem lijntjes van 1 cm lang en 1 a 2mm breed. Dan gewoon afwachten, je gaat heus niet stuiteren hoor!"
"Re: ik heb vragen die ik nooit kan vinden Gast, stop ermee als je er niet tegen kunt!"
"Andrew zei: Speed met glas HAHAHA Klik om te vergroten... Ik zie er de humor niet van in.."
"Psychedelic zei: Ik gebruik altijd meerdere malen per dag en een hoop mensen in mijn omgeving weten dat ook. Ik heb nu al minimaal een half jaar geen dag zonder gedaan, maar ik voel me nog prima. Ik slaap gemiddeld 30 minuten tot 1,5 uur, maar heb niet echt wallen. Ik val ontzettend snel af, maar blijf me gezond voelen. Ik ben me goed bewust van de risico's die ik voor mijn gezondheid neem, maar die maken me niet echt veel uit. Kortom: ik zou verslaafd moeten zijn, maar zo voel ik me helemaal niet . Volgenmsmij kan ik ook prima zonder, alleen is dat tot nu toe nog niet voorgekomen dat dat nodig was, dus heb ik dat niet gedaan. Klik om te vergroten... Waarom kan ik niet echt geloven van wat jij zegt??"