Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik haal tegenwoordig altijd in de shop. Kheb vroeger al een paar keer bij een dealer gehaald, maar bij een dealer weet je nooit wat je krijgt. Ik vind het fijner om bij de shop te gaan, dan weet je dat het goede kwaliteit is en je hebt nog eens keuze uit verschillende soorten."
"Bluntje heel af en toe, maar meestal gwne jointjes"
"ik vind het irritant als je joint schuin trekt, je moet de hele tijd met je vuur zitte fokkenen en ook als je niets bij de hand hebt om en tipje te make en als je bij je thuis niet kan roken ivm ouders enzo, dan moet je altijd buiten gaan en dan kan je niet chill in de zetel hange ofzo. Ik kan nog wel een paar dingen opnoeme maar alles heeft zijn nadelen he. Gwn niets van dit alles aant trekke en blijve roke"
"ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen. Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan. Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was. Maar gelukkig gaat het nu veel beter. Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 Ã 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 Ã 4 keer in het jaar worde . Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!"
"Xtc Bob zei: heb het zelf niet maar maar mijn vriend heeft het wel altijd (wel bij xtc) Klik om te vergroten... En dat ben ik dus Altijd als ik xtc heb gepakt moet ik smorgens als het uitwerkt ook om de 10-15min naar de wc. Tis enorm klote, vooral als je in bed ligt. Maar volgens mij komt dit omdat veel afvalstoffe van xtc via de urine worden afgevoerd. Alé de is wa ik tog gehoord heb"
"Schijven, bollen, snoepjes, danscaramellen (voor speed: danspoeder )"
"xtc (3rolexjes en een halve dubbele mitsubishi)"
"Nicotine en wiet ook wel,maar niet meer zoals vroeger, enkele maanden geleden gebruikte ik dagelijks wiet. Nu een 2-4 dagen per week. Heel soms een hele week niet."
"Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit."
"Psycho_Chrono zei: Trippelicious zei: Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit. Klik om te vergroten... Ik denk dat je bij de verkeerde shop bent geweest maat, in Maastricht worden nog wel degelijk space-cake's in shops verkocht Klik om te vergroten... Ik ben naar de Heaven en naar de Phantasia geweest."