Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBong

Bong

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga binnekort een bong gebruiken. Voor de eerste keer. Hoe zijn de ervaringen met een bong bij jullie??

Gegroet
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#2
van mijn zelfgemaakte bong werd ik altijd wel flink knetter ja :stoned: :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het effect is ook wat anders heb ik het idee, je word anders stoned van een waterpijp. Helderder high. Zelf houd ik meer van het zware stoned van een joint met tabak erbij. En daarbij is het natuurlijk een onpraktisch ding dat je niet zomaar overal mee naartoe neemt.

Maar geen tabak is natuurlijk erg positief. Geen tabaks verslaving erbij, en iets minder slecht voor de longen.

Een verdamper is natuurlijk nog veel beter voor de gezondheid, maar ook nog iets meer onpraktisch (en duur) :)


Wat betreft mijn ervaringen:
De eerste keer dat ik er een gebruikte was een hele grote compleet met ijsklontjes erin. Door de goed gekoelde lucht kon ik in een keer mijn longen compleet vol zuigen en daarbij bijna een gram hash verbranden. Needless to say, ik was compleet van de wereld. Dat was opzich wel positief.
Zelf heb ik ooit zon klein dingetje gekocht van een tientje ofzo bij de koffeeshop. Die staat op de kast stof te vangen. Zo'n kleintje vind ik maar niets, het doet ook weinig wat betreft lucht koelen/filteren.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je oogkes poppen open, ge zijt klaarwakker en ge kunt onvermijdelijk uw glimlach niet verstoppen. Enorm lichtjes in je hoofd.
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel eens de bong gerookt. Het was heel anders dan een joint vond ik. Je was niet zo stoned en sloom maar wel meer high. Ik weet nog da ik zeer licht was in men hoofd en da ik veel blijer en opgewekter was. Van joints krijg ik niet meer zo een echte lachkick zoals vroeger maar met de bong had ik dit wel terug.
Maar tog vind ik joints beter dan de bong. Ik vind het gewoon fijner om te roken en het is veel handiger om mee te nemen. Je hoeft ook niets zuiver te maken. Want stel dat je high bent gewees, dan heb ik geen zin om dat ding nog schoon te maken en als ik zoiets niet onmiddellijk doe dan komt het er nooit van :mrgreen:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trippelicious zei:
Ik heb wel eens de bong gerookt. Het was heel anders dan een joint vond ik. Je was niet zo stoned en sloom maar wel meer high. Ik weet nog da ik zeer licht was in men hoofd en da ik veel blijer en opgewekter was. Van joints krijg ik niet meer zo een echte lachkick zoals vroeger maar met de bong had ik dit wel terug.
Maar tog vind ik joints beter dan de bong. Ik vind het gewoon fijner om te roken en het is veel handiger om mee te nemen. Je hoeft ook niets zuiver te maken. Want stel dat je high bent gewees, dan heb ik geen zin om dat ding nog schoon te maken en als ik zoiets niet onmiddellijk doe dan komt het er nooit van :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zo is dat.
B
BMSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk om te doen ..kword dr egt relaxt van ..lekker op de bank chille ..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik word echt KNETTER als ik m'n bong gebruik. Lichte hallicunaties soms, maar dat was vroeger. tegenwoordig gebruik ik alleen een pijpje, word je niet meteen zo extreem stoned/high, soms ook wel fijn.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik prefereer een goede waterpijp over een joint. Heb alleen geen geld om een goeie te kopen, maar zodra dat weer kan, dan zijn joints bij mij weer een ding van de feestjes.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Toevallig afgelopen weekend weer eens aan mijn bong gezeten, lang geleden, maar wederom een top ervaring.


Ik blijf er vrij energiek onder, tot rennen en srpingen aan toe (dingen die je me normaal niet ziet doen zonder veel luide muziek en bier dan)
Echt knetter alsof je in een droom zit die echt is, en erin bewegen is ook supervermakelijk.
Hardste wiet effecten tot nu toe.
Nooit getript, dus zo mag ik het niet noemen vrees ik, maar dat was wel een term die ik erbij in gedachten had eigenlijk.
Later bleek een maat van me hetzelfde te hebben.
Gaat er bizar hard aan toe vind ik, maar op een hele soepele fijne manier eigenlijk. Niet loom, niet vermoeiend, gewoon, volop op een leuke manier hard van de wer0ld.

Aanrader fo sure.
Na de eerste kleer bongen heb ik er ook gelijk 1 gekocht voor een eurotje of 15 bij de shop.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En eidereen die "nee" stemt is keihard homo.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
geen idee wat t is, maar geen wiet voor deze miet

:rolleyes: :beer:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Maakt niet uit, gewoon "ja" stemmen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
HEERLIJK :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."