Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je krijgt voldoende zuurstof binnen als je ademt, maar niet als je door zo'n lachgasballon ademt. De ene keer slaat het lachgas bij mij zo snel in dat het me niet meer lukt om door de ballon te ademen, en de andere keer ben ik een hele tijd aan het ademen maar zijn de effecten erg licht, ik stop dan omdat ik erg snak naar lucht. Het lijkt me dat dit een stuk minder is, als je een mix van lachgas en zuurstof (en dan bedoel ik dus pure zuurstof - geen gewone lucht) ademt"
"Mijn verwachtingen van de visuals waren ook te hoog voordat ik voor het eerst paddo's nam. Je moet geen roze olifantjes verwachtingen, maar eerder wat verkleuringen of vervormingen. Wat gebeurt er als je je ogen dicht doet? Ga je dan wel patronen zien? Deze closed eye visuals vind ik zelf de mooiste. Trouwens, hallucineren is ook dingen horen, proeven, ruiken of voelen die er niet zijn (of vervormd zijn). Heb je dat wel? Heb je het idee dat de omgeving waarin je bent anders is? Of trip je echt alleen in je hoofd?"
"De hallicunaties die ik het meeste heb zijn dingen die lijken te bewegen maar het toch niet doen. Bijvoorbeeld gordijnen waarbij het lijkt alsof ze heen en weer waaien in de wind, terwijl het raam dicht is. Iets anders wat ik ook heb is dat kleuren net iets wat feller zijn, en dan een kleine verandering van licht, de hele sfeer in de ruimte kan doen veranderen. Ik heb zelf ook nog nooit gehallucineerd zoals ik verwacht had dat het zou zijn voor mijn eerste trip, maar ik weet nu dat ik dat gewoon overschat heb. Op de twilight hoor ik ook graag antwoord."
"Ik heb de paddo's weleens gegeten met chillisaus. Dat hielp best wel goed, Wat ik nog liever doe is de paddo's gewoon eten en na het inslikken een slokje sinaasappelsap te nemen, dit zorgt dat de zure nasmaak gemaskeerd wordt door de sinaasappelsap - die ook zuur (maar wel lekker) is."
"Als je de misselijkheid wilt voorkomen, dan werkt dit het beste door het met een lege maag te consumeren. Eet dus zo lang mogelijk (tenminste 4 uur) van tevoren helemaal niets meer."
"Als je geluk hebt komt het niet terug. Maar je kan het alleen zeker weten door te wachten"
"Dat suffig worden heb ik ook altijd bij mijn trips. Maar als je gaat bewegen dan verbaas ik me altijd hoe makkelijk gaat - de suffigheid verdwijnt dan vanzelf (ik merk het dan iig niet echt meer). Op het moment dat ik weer ga zitten of liggen ga ik het dan wel weer voelen. Maar ik ervaar deze suffigheid niet als een last. Na de trip ben ik wel altijd erg vermoeid (vooral mentaal). Het lijkt me niet dat de portie te groot is geweest als je je suf voelt. Naar mijn idee is de portie pas te groot geweest als je zo hard tript dat het gevoel van controle over jezelf kwijtraakt (en je dit niet kan accepteren - dus als je gaat badtrippen). Truffels en paddo's lijken eigenlijk veel op elkaar. Iedereen omschrijft de verschillen weer net iets anders. Mocht je truffels te gaan proberen, zorg dat dan je een voldoende grote portie neemt. Ik heb het idee dat een bakje truffels niet (kwa sterkte van het effect) overeenkomt met een portie cubensis van 30g."
"Ik heb weleens salvia bladen gekauwd, na een minuutje of 30 de bladeren in mijn mond te hebben, heb ik ze uitgespuugd en wat nieuwe bladeren in mijn mond gedaan (ik voelde al een licht effect). Uiteindelijk had ik het effect wat je hebt als je net te weinig salvia hebt gehad. Ik was een beetje stoned achtig maar nog niet aan het trippen. Wat ik nam was ongeveer 1g droog blad (en 30 min later dus nog 1g). Van tevoren had ik mijn tanden gepoetst en mijn tong, wangen , gehemelte en het stuk onder de tong ook geschrobd (dit zou opname bevorderen). Omdat de bladeren droog waren, en een beetje afgebrokkeld (het waren kleine stukjes). Kon ik de bladeren niet in elkaar vouwen, maar ik heb ze gewoon een beetje bij elkaar onder mijn tong gelegd. Na de stukjes blad een tijdje in mijn mond te hebben, kreeg ik erg veel speeksel in mijn mond (ik probeerde niet te slikken. Op het moment dat ik bijna moest kwijlen omdat het zoveel was slikte ik voorzichtig wat in. Wat ik irritant vond, is de soep die ik in mijn mond had, het lukte niet om de stukjes blad onder mijn tong te houden en het dreef gewoon allemaal vrolijk door mijn te volle mond. Ik vond het dus geen prettige manier van consumptie. Ik denk dat dit met extract ook kan. Ik kan je vertellen dat 2x 1gram blad te weinig is (dus mogelijk is 0,2g 10x extract dat dus ook). Als je dit wilt proberen dan zou ik het extract in een theezakje doen, en deze onder de tong leggen. Probeer zo min mogelijk te slikken, maar als je mond onaangenaam vol met vocht zit kan je het beter gewoon inslikken. De actieve bestanddelen worden opgenomen in de mond, dus door het slijmvlies, en vooral onder je tong en in je gehemelte. In de maag wordt het veel minder goed opgenomen. Mocht je het proberen met een theezakje, dan zou ik een dosis van 0,3g nemen en deze in de mond houden tot je een aangenaam effect hebt bereikt, eventueel kan je na een half uur(of langer) een nieuw zakje in je mond te doen, maar dat lijkt me niet nodig. Zorg wel dat je het zakje uit je mond haalt en pas op dat je als je trip opkomt niet gaat kwijlen want ik heb ooit gelezen dat dit spul lelijke vlekken kan veroorzaken. Laat het even weten als je dit probeert. Dit is iets wat ik zojuist zelf heb bedacht, en ik zie eigenlijk niet waarom dit niet zou werken. De actieve stof zou net als bij blad moeten oplossen in het speeksel en daarna opgenomen worden in het slijmvlies. Het zakje is er dus alleen om het spul bij elkaar te houden."
"Klinkt wel interessant, maar wat ben je precies van plan? Ga je echt grote hoeveelheden nemen? Vaak hoor je dat het effect meestal wat zwakjes is."
"Ik vraag me af, kan je niet gewoon iets van zuurstof kopen, zodat je eerst wat zuurstof in kan ademen en daarna aan het lachgas begint (zodat je dus een mix van zuurstof en lachgas ademt). Ik zocht hier naar op internet. Ik kon niet echt iets vinden wat me goed leek."