#1
okeeej, echt merci voor de reacties iedereen! ![:)]()
hoewel ik altijd wel goeie lsd/dmt/blabla heb gehad.Lavalamp zei:Vraag 1: MuziekMag ik psy zoals Infected Mushroom en Astrix aanraden? Ook Shpongle is buitenaards goed op lsd. Believe me
Vraag 2: Ikzelf woon een kwartiertje trein van Brussel, en testen heb ik nog nooit aan kunnen doenhoewel ik altijd wel goeie lsd/dmt/blabla heb gehad.
Vraag 3: Neem gewoon niet teveel, en dan zal je je vanzelf wel thuisvoelen daarzo![]()
Zou wel niet alleen gaan. Doe dan met twee trippen ofzo, niet zo eenzaam.
Vraag 4: kwartiertje/10 minuten op sabbelen. Dan doorslikken
Vraag 5: Combineer wiet niet met lsd. Soms gaat het goed, maar soms slecht![]()
En zorg dat je tijd hebt, chill zit. Nergens om moet drukmaken enzo
Dan komt alles in orde.
Enjoy![]()
Louzel zei:vraag 1 : zijn er dingen die je helpen voorkomen een bad trip te krijgen? ze zeggen dat je 'gelukkig' moet zijn als je het zegeltje pakt, maar gelukkig klinkt alsof ik euforisch su-per blij moet zijn..? gewoon relaxt is toch ook oke? kwil gewoon niet slecht gaan, zou jammer zijn![]()
Louzel zei:vraag 3 : ik ben ook een nooob in tripmiddelen, ik heb eigelijk alleen nog maar wiet zitte paffe
ik heb gelezen dat het niet erg is om allereerste trip LSD te doen, maar dan gewoon weinig te beginnen.. dat sowieso, maar heb ik nu meer kans op een bad trip omdat ik nog nooit heb getript?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."