Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaterdag 2e keer.

Zaterdag 2e keer.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag ga ik voor de 2e keer paddo'en.
De 1e keer had ik een halve porsie mexicaanse op. Ik voelde niet zo heel erg veel, en zag alleen wat dingen een beetje vervormen en werdt erg fylosofish.

Voor de 2e keer wil ik een egt goede trip beleven. Ik zat zelf te denken aan een hele porsie mexicaanse. Hoe denken jullie erover?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon doen :) en niet meer als 1 portie he...eerst kijken hoe dat valt :)
E
EscobarrLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ge nie veel voelde vreet dan ma een hele portie op zou ik zeggen.


en dude waddefak is WERDT ?
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Escobarr zei:
als ge nie veel voelde vreet dan ma een hele portie op zou ik zeggen.


en dude waddefak is WERDT ?
Klik om te vergroten...

Kijk.. aub naar je eigen taalgebruik.
E
EscobarrLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tietmans zei:
Escobarr zei:
als ge nie veel voelde vreet dan ma een hele portie op zou ik zeggen.


en dude waddefak is WERDT ?
Klik om te vergroten...

Kijk.. aub naar je eigen taalgebruik.
Klik om te vergroten...


dat doe ik en gij blijkbaar niet.
werdt het te moeilijk op school ?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
hou het gezellig jongens :smoke:
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Escobarr zei:
Tietmans zei:
Escobarr zei:
als ge nie veel voelde vreet dan ma een hele portie op zou ik zeggen.


en dude waddefak is WERDT ?
Klik om te vergroten...

Kijk.. aub naar je eigen taalgebruik.
Klik om te vergroten...


dat doe ik en gij blijkbaar niet.
werdt het te moeilijk op school ?
Klik om te vergroten...

Ik ga niet in discussie met je, punt.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
punt dus

klaar over

ruzie is hier niet toegestaan
E
EscobarrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tietmans zei:
Escobarr zei:
Tietmans zei:
Escobarr zei:
als ge nie veel voelde vreet dan ma een hele portie op zou ik zeggen.


en dude waddefak is WERDT ?
Klik om te vergroten...

Kijk.. aub naar je eigen taalgebruik.
Klik om te vergroten...


dat doe ik en gij blijkbaar niet.
werdt het te moeilijk op school ?
Klik om te vergroten...

Ik ga niet in discussie met je, punt.
Klik om te vergroten...


laat ook maar
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Juist, Back ontopic!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."