Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: Het onderstreepte deel zou ook kunnen betekenen dat je ze naar het buitenland wilt sturen hè? Klik om te vergroten... Wat Frizz bedoelde was bij goed lezen duidelijk uit zijn post hoor."
"Hoe lang duurt dat feest? Probeer anders per 4 uur 1 pil te nemen. Dan trip je het hele feest en blijft de dosis beperkt. Neem echter niet te vaak xtc. Aangeraden is 1 x per drie maanden, maar zit daar zelf ook overheen (De zomer heeft gewoon teveel toffe feesten). Blijf wel goed vitamines vna te voren en daarna eten. Of probeer eens naturel naar een feestje te gaan. Merk bij mezelf dat ik tegenwoordig super hard kan gaan zonder xtc wanneer ik de soort muziek beleef waarop ik xtc neem (techno, electro)"
"Het duurde zo'n 6 tot 8 uur. Pas op de piek, rond een uur of 9 's avonds merkte ik dat het toch wel werkte en daarna zeker nog tot 3 uur wakker geweest en meer gedachtes gehad dan anders."
"Dat deze thread niet hoger staat M'n beste trip gehad op 4 Aco Dmt. Na inname duurt het niet zo heel lang voor de trip begint (15 min) maar het start heel rustig. Daarbij lijkt het alsof je ook wat mdma binnen hebt - je krijgt er een echt geluks en liefde gevoel van. Vergeleken met Truffels is het begin dus veel aangenamer. Ik heb immers altijd wat schitige gedachten bij het begin van truffels+paddo's. We hebben eerst een tijd buiten gelopen en het was net een schilderij. Bij concentratie kon ik visuals op laten komen. Daarna zijn we weer naar binnen gegaan. We dachten dat wel al op de way down waren, maar binnen sloeg een andere fase in. Met muziek gingen we naar een hoogtepunt van de trip waarbij het geluk er van af spatten. Mijn mind ging ook werken maar paranoia momenten bleven weg. De landing was erg zacht en je kon het gevoel nog lang merken in lichte dosis. Ik heb trouwens 11mg genomen. Vrienden wat meer en die hadden ook meer visuals."
"Naja ik heb niet altijd behoefte aan de flinke mindfuck van truffels. En dat geluksgevoel gecombineerd met wat visuals (die ik bij truffels niet echt heb) en een andere perceptie vond ik echt vet. Ik bleef ook heel helder. gaat het zeker nog paar keer proberen."
"Toen ik 4 Aco Dmt nam had ik een ontzettend geluksgevoel. Maar die dag was ook perfect - een zonnige lente dag met hele goede vrienden doorgebracht. We zaten met z'n vieren op 1 lijn en we beschreven allemaal hetzelfde intense geluksgevoel. Niet perse het love gevoel van XTC alhoewel dat er ook bijzat. Buiten had ik wat minder visuals, al was de wereld net een schilderij. Een andere perceptie. Eenmaal binnen draaide het plafond, de muren en vloeiden veel dingen in elkaar samen."
"Ben benieuwd naar je ervaring in een betere setting. Ik wil dit spul echt nog een keer proberen, kvond het briljant"
"Iemand nog ervaringen? Ik heb wss over paar maanden weer beschikking tot dit goedje"
"voor een beetje poster ben je dat ook kwijt. ik vind het wel te doen. Ik neem aan dat blotter waar lsd op gaat ergens anders vandaan komt?"
"Ik vond het anders vooral positief"