#1
Hoe klein de wereld eigenlijk is, en dat er een ander bewustzijn aanwezig kan zijn. Alsof me hoofd open word gedaan en ik verder kijken ging in me eigen verzonnen tekenfilm ofzo. Werd wakker in ziekenhuis van een cartoon movie, een andere werkelijkheid leek/is het. Prachtig wel vreemd om de realiteit te verlaten zo (onverwacht gebeurde het ineens) maar goed. Heeft me een new realm laten zien die los staat van ons normale denkpatroon/bewustzijn. Mooie ervaring was dat damn.. de beste ooit zo ongeveer ![:hearteyes:]()
